A dlaczego nie podpiąć wszystkich potrzebnych nam sygnałów i zasilania w kabinie, tj. skrzynce bezpieczników kierowcy i pasażera. Ja chce podpiąć dzienne pod halogeny i wzorując się na amerykańskim schemacie znalazłem wszsytkie potrzebne podłączenia w kabinie.
Plus po zapłonie:
Skrzynka bezpieczników kierowcy
- IG1 fuse nr 5 (7.5A) kabel niebieski
- IG2 Fuse nr 15 (7.5A) kabel pomarańczowy
Stały plus (idzie przez skrzynkę bezpieczników pod maską Fuse 3-5 (30 A):
Skrzynka bezpieczników kierowcy
- Fuse nr 27 (10 A)
- Fuse nr 28 (10 A)
- Fuse nr 30 (10 A)
Nie moge porównać z europejską wersją bo niestety nie mam ale myślę że nie bedzie się różnić mocno (może kolory kabli będą inne i nr bezpieczników)