Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przegub

VII problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
397 odpowiedzi w tym temacie

#256 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:27, 17.05.2017

Zewnętrzny nie jest taki drogi. Tu mowa o wewnętrznych była w kwocie 1200zł


  • 0

#257 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 17.05.2017

Dzwoniłem do ASO i pytałem o zewnętrzny, walnęli mi właśnie taką cenę za niego.

Edit: Dzwoniłem specjalnie do 2 różnych ASO, w Warszawie jakieś 1270zł, w Rzeszowie, czyli w moich okolicach krzyknęli te 1200zł.

W takim razie co polecicie? Jakiś zamiennik, czy używka OEM? Jeśli w ogóle znajdę taką.

Użytkownik machbed edytował ten post 14:22, 17.05.2017

  • 0

#258 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:28, 17.05.2017

Moim zdaniem musisz celować w jakiś zamiennik,nie doradzę konkretnie jaki,bo nigdy nie musiałem wymieniać,ale zapewne ktoś się wypowie.

Zapewne dobry zamiennik będzie kosztował max.300zł,więc to sporo taniej jak w ASO.


  • 0

#259 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 17.05.2017

Dlatego zależałoby mi na ewentualnej opinii kogoś, kto ten element wymieniał, żeby nie wyszło tak, że kupię zamiennik, a ten się rozleci po paru tysiącach kilometrów.


  • 0

#260 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:21, 17.05.2017

W V gen dobrze się sprawują zewnętrzne Pascala. Przynajmniej u mnie już kilka ładnych lat jeżdżą.


  • 0

#261 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 17.05.2017

W necie coś ciężko je znaleźć, na intercars znalazłem tylko wewnętrzne tej firmy, Iparts nie posiada w ofercie przegubów Pascal do Accorda. Na allegro też nic nie znalazłem. Jutro zapytam w sklepie z częściami samochodowymi u mnie w wiosce.

Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?


  • 0

#262 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:12, 17.05.2017

Napisz co jest dostępne. Bo nie tylko Pascal daje radę.


  • 0

#263 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 17.05.2017

Meyle, Metelli, Ashika, Japanparts, Lobro (z o umlautem), Nipparts - to posiada Iparts. Można coś z tego obrać?


  • 0

#264 mln

mln
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 01.06.2017

Z lekkim opóźnieniem, ale się podzielę króciutko swoją historią:

 

Zaczęło mocno telepać budą podczas mocnego przyspieszania, diagnoza: przegub wewnętrzny prawy. Trzy tygodnie dzwonienia, jeżdżenia, grzebania w internecie - z zamienników części nic sensownego nie udało się znaleźć, więc kupiłem za ok. 130 zł zamiennik NTY w Intercarsie. Telepało dalej, tyle że przy niższych prędkościach - niby część dedykowana, ale nie pasuje idealnie (!!!).

 

Skończyło się na zakupie używki za 400 zł w Markach, problem jak ręką odjął - jedzie gładko, przyspiesza i nie telepie.

 

Mój wniosek i rada: nie kupujcie zamienników przegubu, a już na pewno nie NTY. Lepiej iść w używane, ale oryginalne części H.


  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#265 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:31, 03.06.2017

No i po tym jak wymieniałem kiedyś prawy wewnętrzny przegub w VII problem dopadł mnie i w VIII :-( Od jakiegoś czasu wibracje w okolicach 130-140km/h, od tego zaczynało się w VII-ce.

 

Poprosiłem mechanika żeby sprawdził dziś to przy okazji wymiany oleju i bingo - co prawda tym razem nie jest to luz w samym przegubie wewnętrznym prawym ale przede wszystkim na wieloklinie pomiędzy przegubem wewnętrznym w półosią pośrednią - przegub wyraźnie buja się na boki.

Najlepiej byłoby wymienić całość tj. przegub (z zestawem naprawczym) oraz półoś pośrednią ale półoś pośrednia nie jest dostępna oddzielnie (trzeba kupić z łożyskiem podpory, podporą itp.) więc razem robi się droga impreza (3700 brutto wg. cen ASO z czego większość zjada ta półoś pośrednia, u Jarusia pewnie będzie taniej).

 

Jak do tego podejść - wymienić półoś pośrednią i zobaczyć czy luz zniknie a może najpierw przegub ? A może niestety tylko obie rzeczy na raz dadzą efekt ?


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#266 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:25, 03.06.2017

No i po tym jak wymieniałem kiedyś prawy wewnętrzny przegub w VII problem dopadł mnie i w VIII :-( Od jakiegoś czasu wibracje w okolicach 130-140km/h, od tego zaczynało się w VII-ce.

 

Poprosiłem mechanika żeby sprawdził dziś to przy okazji wymiany oleju i bingo - co prawda tym razem nie jest to luz w samym przegubie wewnętrznym prawym ale przede wszystkim na wieloklinie pomiędzy przegubem wewnętrznym w półosią pośrednią - przegub wyraźnie buja się na boki.

Najlepiej byłoby wymienić całość tj. przegub (z zestawem naprawczym) oraz półoś pośrednią ale półoś pośrednia nie jest dostępna oddzielnie (trzeba kupić z łożyskiem podpory, podporą itp.) więc razem robi się droga impreza (3700 brutto wg. cen ASO z czego większość zjada ta półoś pośrednia, u Jarusia pewnie będzie taniej).

 

Jak do tego podejść - wymienić półoś pośrednią i zobaczyć czy luz zniknie a może najpierw przegub ? A może niestety tylko obie rzeczy na raz dadzą efekt ?

 

Zadzwoń najpierw tutaj http://www.motomax.pl/ i zapytaj czy potrafią zregenerować połączenie tak żeby przegub nie bujał się na boki.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 13:26, 03.06.2017

  • 0

#267 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:22, 03.06.2017

Słuszna koncepcja, dzięki za namiar, zadzwonię. Przegub pewnie należałoby wymienić a wałek może da się zregenerować... Wałek kompletny w ASO 2220, przegub z zestawem naprawczym 1480.

 

Mechanik jak to zobaczył to wyciągnął ze złomu wałek z przegubem z takim samym luzem i mówi "patrz, to jest od Sharana, wchodzi woda w połączenie, koroduje i pojawia się luz, częsta usterka w tym aucie". I wchodzę na tą stronę i co widzę: "Niektóre elementy, przez nas produkowane (np. wałki półosi - Nissan, wałki podpory - VW Sharan), posiadamy w magazynie, gotowe do wysyłki."


Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:26, 03.06.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#268 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:22, 03.06.2017

Ja regenerowałem całą półoś długą z podporą w motomaxie. Dzwoniłem przed wysłaniem cena od 140-800zł zależy ile do regeneracji. U mnie niby były trzy elementy więc załapałem się na maxa. Co prawda luzów nie ma ale mam lekkie drganaia przy 60km/h. W tym miesiacu jade jeszcze raz wyważyć felgi bo możliwe ,że jest to zwiazane z innymi rzeczami. Napewno pewniej niż kupić używke czy też taniej o wiele niż nówka.


Użytkownik wiran edytował ten post 23:31, 03.06.2017

  • 0

#269 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 16:25, 05.06.2017

Dzwoniłem tam i oni w ramach tej regeneracji, jeśli jest konieczne, dają przeguby, jak twierdzą, własnej produkcji o jakości "identycznej z oryginalnymi". flashmaniac na priva napisał mi, że w ramach regeneracji miał przegub ich produkcji i też były wibracje (jak przy zamiennikach) co tylko potwierdza, że przeguby w Accordzie to tylko i wyłącznie oryginalne... (co najwyżej używki).

Wibracje przy dociskaniu gazu przy 60km/h nie pozostawiają raczej wątpliwości co do źródła. O felgach czy oponach możesz się zastanawiać jeśli masz tak jak u mnie teraz czyli przy 120+.

 

Niestety nie potrafili mi odpowiedzieć czy mogą zregenerować półoś pomocniczą tak, żeby działała z nowym oryginalnym przegubem. Twardo twierdzili również, że Honda nie sprzedaje żadnych oryginalnych części do półosi co jest oczywistą nieprawdą (to niby skąd mam ceny z ASO i skąd miałem nowy przegub do VII) i to stanowisko mocno zaniżyło notowania tej firmy w moich oczach ;-)

Tak więc myślę co zrobić - zapewne nowy przegub plus używana lub nowa półoś pośrednia - u Jarusia okazuje się być znacznie taniej niż w ASO tylko trzeba czekać ale nadal jest to drogo.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#270 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:51, 05.06.2017

Jeśli MotoMax z Torunia podczas regeneracji półosi założy swojej produkcji przeguby wewnętrzne to będą wibracje na 100%.

Ja to przerabiałem....nawet odsyłałem jeszcze raz półosie na poprawkę do MotoMax i nic to nie zmieniło.

Kupiłem kompletne półosie używane w dobrym stanie i wibrację zniknęły.

Przeguby wewnętrzne do Accorda tylko oryginały się sprawdzają koniec i kropka.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 16:52, 05.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq