Zewnętrzny nie jest taki drogi. Tu mowa o wewnętrznych była w kwocie 1200zł
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 12:27, 17.05.2017
#257
Napisano 13:57, 17.05.2017
Edit: Dzwoniłem specjalnie do 2 różnych ASO, w Warszawie jakieś 1270zł, w Rzeszowie, czyli w moich okolicach krzyknęli te 1200zł.
W takim razie co polecicie? Jakiś zamiennik, czy używka OEM? Jeśli w ogóle znajdę taką.
Użytkownik machbed edytował ten post 14:22, 17.05.2017
#258
Napisano 19:28, 17.05.2017
Moim zdaniem musisz celować w jakiś zamiennik,nie doradzę konkretnie jaki,bo nigdy nie musiałem wymieniać,ale zapewne ktoś się wypowie.
Zapewne dobry zamiennik będzie kosztował max.300zł,więc to sporo taniej jak w ASO.
#259
Napisano 19:49, 17.05.2017
Dlatego zależałoby mi na ewentualnej opinii kogoś, kto ten element wymieniał, żeby nie wyszło tak, że kupię zamiennik, a ten się rozleci po paru tysiącach kilometrów.
#260
Napisano 20:21, 17.05.2017
W V gen dobrze się sprawują zewnętrzne Pascala. Przynajmniej u mnie już kilka ładnych lat jeżdżą.
#261
Napisano 20:45, 17.05.2017
W necie coś ciężko je znaleźć, na intercars znalazłem tylko wewnętrzne tej firmy, Iparts nie posiada w ofercie przegubów Pascal do Accorda. Na allegro też nic nie znalazłem. Jutro zapytam w sklepie z częściami samochodowymi u mnie w wiosce.
Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
#262
Napisano 21:12, 17.05.2017
Napisz co jest dostępne. Bo nie tylko Pascal daje radę.
#263
Napisano 21:43, 17.05.2017
Meyle, Metelli, Ashika, Japanparts, Lobro (z o umlautem), Nipparts - to posiada Iparts. Można coś z tego obrać?
#264
Napisano 22:17, 01.06.2017
Z lekkim opóźnieniem, ale się podzielę króciutko swoją historią:
Zaczęło mocno telepać budą podczas mocnego przyspieszania, diagnoza: przegub wewnętrzny prawy. Trzy tygodnie dzwonienia, jeżdżenia, grzebania w internecie - z zamienników części nic sensownego nie udało się znaleźć, więc kupiłem za ok. 130 zł zamiennik NTY w Intercarsie. Telepało dalej, tyle że przy niższych prędkościach - niby część dedykowana, ale nie pasuje idealnie (!).
Skończyło się na zakupie używki za 400 zł w Markach, problem jak ręką odjął - jedzie gładko, przyspiesza i nie telepie.
Mój wniosek i rada: nie kupujcie zamienników przegubu, a już na pewno nie NTY. Lepiej iść w używane, ale oryginalne części H.
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#265
Napisano 11:31, 03.06.2017
No i po tym jak wymieniałem kiedyś prawy wewnętrzny przegub w VII problem dopadł mnie i w VIII Od jakiegoś czasu wibracje w okolicach 130-140km/h, od tego zaczynało się w VII-ce.
Poprosiłem mechanika żeby sprawdził dziś to przy okazji wymiany oleju i bingo - co prawda tym razem nie jest to luz w samym przegubie wewnętrznym prawym ale przede wszystkim na wieloklinie pomiędzy przegubem wewnętrznym w półosią pośrednią - przegub wyraźnie buja się na boki.
Najlepiej byłoby wymienić całość tj. przegub (z zestawem naprawczym) oraz półoś pośrednią ale półoś pośrednia nie jest dostępna oddzielnie (trzeba kupić z łożyskiem podpory, podporą itp.) więc razem robi się droga impreza (3700 brutto wg. cen ASO z czego większość zjada ta półoś pośrednia, u Jarusia pewnie będzie taniej).
Jak do tego podejść - wymienić półoś pośrednią i zobaczyć czy luz zniknie a może najpierw przegub ? A może niestety tylko obie rzeczy na raz dadzą efekt ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#266
Napisano 13:25, 03.06.2017
No i po tym jak wymieniałem kiedyś prawy wewnętrzny przegub w VII problem dopadł mnie i w VIII Od jakiegoś czasu wibracje w okolicach 130-140km/h, od tego zaczynało się w VII-ce.
Poprosiłem mechanika żeby sprawdził dziś to przy okazji wymiany oleju i bingo - co prawda tym razem nie jest to luz w samym przegubie wewnętrznym prawym ale przede wszystkim na wieloklinie pomiędzy przegubem wewnętrznym w półosią pośrednią - przegub wyraźnie buja się na boki.
Najlepiej byłoby wymienić całość tj. przegub (z zestawem naprawczym) oraz półoś pośrednią ale półoś pośrednia nie jest dostępna oddzielnie (trzeba kupić z łożyskiem podpory, podporą itp.) więc razem robi się droga impreza (3700 brutto wg. cen ASO z czego większość zjada ta półoś pośrednia, u Jarusia pewnie będzie taniej).
Jak do tego podejść - wymienić półoś pośrednią i zobaczyć czy luz zniknie a może najpierw przegub ? A może niestety tylko obie rzeczy na raz dadzą efekt ?
Zadzwoń najpierw tutaj http://www.motomax.pl/ i zapytaj czy potrafią zregenerować połączenie tak żeby przegub nie bujał się na boki.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 13:26, 03.06.2017
#267
Napisano 15:22, 03.06.2017
Słuszna koncepcja, dzięki za namiar, zadzwonię. Przegub pewnie należałoby wymienić a wałek może da się zregenerować... Wałek kompletny w ASO 2220, przegub z zestawem naprawczym 1480.
Mechanik jak to zobaczył to wyciągnął ze złomu wałek z przegubem z takim samym luzem i mówi "patrz, to jest od Sharana, wchodzi woda w połączenie, koroduje i pojawia się luz, częsta usterka w tym aucie". I wchodzę na tą stronę i co widzę: "Niektóre elementy, przez nas produkowane (np. wałki półosi - Nissan, wałki podpory - VW Sharan), posiadamy w magazynie, gotowe do wysyłki."
Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:26, 03.06.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#268
Napisano 23:22, 03.06.2017
Ja regenerowałem całą półoś długą z podporą w motomaxie. Dzwoniłem przed wysłaniem cena od 140-800zł zależy ile do regeneracji. U mnie niby były trzy elementy więc załapałem się na maxa. Co prawda luzów nie ma ale mam lekkie drganaia przy 60km/h. W tym miesiacu jade jeszcze raz wyważyć felgi bo możliwe ,że jest to zwiazane z innymi rzeczami. Napewno pewniej niż kupić używke czy też taniej o wiele niż nówka.
Użytkownik wiran edytował ten post 23:31, 03.06.2017
#269
Napisano 16:25, 05.06.2017
Dzwoniłem tam i oni w ramach tej regeneracji, jeśli jest konieczne, dają przeguby, jak twierdzą, własnej produkcji o jakości "identycznej z oryginalnymi". flashmaniac na priva napisał mi, że w ramach regeneracji miał przegub ich produkcji i też były wibracje (jak przy zamiennikach) co tylko potwierdza, że przeguby w Accordzie to tylko i wyłącznie oryginalne... (co najwyżej używki).
Wibracje przy dociskaniu gazu przy 60km/h nie pozostawiają raczej wątpliwości co do źródła. O felgach czy oponach możesz się zastanawiać jeśli masz tak jak u mnie teraz czyli przy 120+.
Niestety nie potrafili mi odpowiedzieć czy mogą zregenerować półoś pomocniczą tak, żeby działała z nowym oryginalnym przegubem. Twardo twierdzili również, że Honda nie sprzedaje żadnych oryginalnych części do półosi co jest oczywistą nieprawdą (to niby skąd mam ceny z ASO i skąd miałem nowy przegub do VII) i to stanowisko mocno zaniżyło notowania tej firmy w moich oczach
Tak więc myślę co zrobić - zapewne nowy przegub plus używana lub nowa półoś pośrednia - u Jarusia okazuje się być znacznie taniej niż w ASO tylko trzeba czekać ale nadal jest to drogo.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#270
Napisano 16:51, 05.06.2017
Jeśli MotoMax z Torunia podczas regeneracji półosi założy swojej produkcji przeguby wewnętrzne to będą wibracje na 100%.
Ja to przerabiałem....nawet odsyłałem jeszcze raz półosie na poprawkę do MotoMax i nic to nie zmieniło.
Kupiłem kompletne półosie używane w dobrym stanie i wibrację zniknęły.
Przeguby wewnętrzne do Accorda tylko oryginały się sprawdzają koniec i kropka.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 16:52, 05.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych