Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Górny przedni wahacz ???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
138 odpowiedzi w tym temacie

#106 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:08, 29.08.2016

Czy po wymiane górnego wahacza trzeba ustawic geometrie/zbiezność ?


  • 0

#107 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:19, 29.08.2016

Nie
  • 0

Long May You Ran


#108 Artur_3city

Artur_3city
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:16, 13.12.2016

Cześć.

Odgrzeję trochę temat...

Przyszło do wymiany sworznia górnego wahacza. Zakupiłem przez internet sworzeń firmy 555 i okazało się, ma o 0,35mm większą średnicę niż oryginał.

Dla porównania sworzeń TRW: 35,1mm; sworzeń 555: 35,5 mm. Czemu są takie różnice w średnicy?


  • 0

#109 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:34, 13.12.2016

Caly wahacz czy sam sworzen?


Użytkownik jacob101 edytował ten post 21:48, 13.12.2016

  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#110 Artur_3city

Artur_3city
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:39, 13.12.2016

Sam sworzeń.


  • 0

#111 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:48, 15.08.2017

czy wymiana całego wahacza górnego w VII gen to duża robota? ile to mniejwięcej kosztuje?

 

 

no i producent - Lemforder ok 250zł będzie OK>?


  • 0

#112 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:24, 15.08.2017

Jak padł sam sworzeń to go wymien,nie kupuj całego wahacza..Chyba, że simeringi też są zużyte..

Wymiana powiedzmy banalna..Koszt 30-50zl w zależności od rejonu..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#113 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:13, 15.08.2017

Unckle a czy to taki problem poczytać kilka postów wstecz?
  • 0

#114 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:20, 15.08.2017

Edson dzięki za odp - mam zużyte tuleje więc chyba lepiej wziąć już cały wahacz lemfordera który ma już tulje i sworzeń, niż kupować wszystko oddzielnie

 

accord034 -  przeczytałem poprzednie posty. Zadałem pytanie ponieważ w ESM jest napisane, że aby wymienić górny wahacz jest konieczny demontaż amortyzatora, który sam w sobie to większa operacja

natomiast tutaj gdzieś było napisane że rzekomo wymiana wahacza to pół godziny roboty, dlatego napisałem pytanie żeby się upenić - odpowiedź Edsona wnosi do tematu konkretną informację


  • 0

#115 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:18, 15.08.2017

Jaki przebieg ,że tuleje górnego wahacza mają luz ? Kto tak stwierdził ..widziałeś je ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:55, 15.08.2017

  • 0
                       

#116 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:35, 15.08.2017

Dolna śrubę od widełek odkrecasz i odchylasz amorek...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#117 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:46, 15.08.2017

Pamiętaj o poprawnym montażu wahacza żeby zbyt szybko tuleje nie wybiło 


  • 0

#118 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 15.08.2017

dzięki za rady

 

Włodar - 200tys, ale Wrocław=dziurry, podobnie dojazd do mnie do domu jest strasznie dziurawa droga - a jeżdżę po kilka razy codziennie

 

Sytuacja jest taka, że ciągle mi coś bardzo delikatnie stuka w aucie, jestem bardzo pedantyczny więc szukam przyczyny, teraz sprawdzony mechanik powiedział mi po sprawdzeniu zawieszenia, że jedyne do czego w całym zawiasie można się przyczepić to właśnie górny prawy wachacz i jego tuleje

 

Edson - dzięki, będę miał świadomość ile można za to dać, jak cała operacja wynosi ok 300zł, to warto spróbować - chcę się uwalonić wreszcie od stuków z zawieszenia!

 

emil6 - nie chce mechanika uczyć, bo gość ma renomę dobrą we Wrocku (Wonrz), ale jak możęsz napisz w skrócie o co chodzi - na co uważać przy montażu??


Użytkownik unckle edytował ten post 22:21, 15.08.2017

  • 0

#119 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:37, 15.08.2017

Przy montażu chodzi o to aby za mocno śrub górnych nie złapać jak koło jest w powietrzu..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#120 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 00:01, 16.08.2017

Są tam nawet takie specjalne 'dziury' w okolicy do unieruchomienia zawieszenia w odpowiedniej pozycji... wszystko jest bardzo ładnie w ESM'ie opisane...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq