Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Górny przedni wahacz ???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
138 odpowiedzi w tym temacie

#91 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:51, 25.08.2016

Nie musisz całego wahacza wymieniać, sworzeń kj jest wymienny ...ctr jak najbardziej polecam,😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#92 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:05, 26.08.2016

Wymiana sworznia i simerbloków bedzie tyle warte co kupno nowego wahacza.

W takim razie poszukam tego CTR-a.


  • 0

#93 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:02, 26.08.2016

przelicze ci na szybko

 

2 tuleje dobrej jakości - ok  70 zł

sworzeń CTR 42 zł

 

daj nam ok 112 zł plus przeprasowanie

 

cały wahacz CTR max 150, zadzwonisz cos wymyślimy :D


  • 0

#94 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:26, 26.08.2016

Pisałem już kilka stron wcześniej, że rozsądniej kupić cały wahacz. Do tego roboty na 30 minut i wahacz na miejscu, a nie tam wciskać i wyciskać i modlić się żeby nic nie wypadło potem hehe.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#95 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:47, 26.08.2016

Pisałem już kilka stron wcześniej, że rozsądniej kupić cały wahacz. Do tego roboty na 30 minut i wahacz na miejscu, a nie tam wciskać i wyciskać i modlić się żeby nic nie wypadło potem hehe.



Tylko pytanie po co jak gumy simerbloki są ok a tylko sworzeń poleciał..??😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#96 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:20, 26.08.2016

To moje pytanie brzmi po co się rozdrabniać na sworznie i tuleje skoro dużej różnicy w cenie nie ma i zapłacić raz za jedną robotę, czy zrobić samemu a nie dwa razy płacić, wychodzę z założenia że lepiej coś wymienić nawet i szybciej niż za późno.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#97 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:34, 26.08.2016

Ja też wymieniam zawsze dużo przed..moj przelicznik sworzeń kosztuje 50zł, cały wahacz ponad 150zł - stowa zostaje w kieszeni, robocizna 0zł bo sam robię..

Tak zrobiłem, i odpukać ponad 60tkm nalatane i jest cisza😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#98 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:22, 26.08.2016

Popieram Ed$on
Ja wymienilem gorny sworzen na 555, zastanawialem sie nad tulejami ale Adam z Haparts mi odradzil bo zamienniki febest nie sa jakies super jakosciowo i przy moim przebiegu 170 tys podejrzewa ze wczesniej by siadly niz te oem co mam. Oem spokojnie wytrzymuja 300 tys
Co do roboty to jest troche zabawy ale zrobione samemu
Jedyny mamkament to drut 6mm na ktorym nalezy oprzec wahacz nie mialem pojecia jak go przelozyc wiec skrecilem bez i jest ok
  • 0

#99 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:29, 26.08.2016

Masz na myśli ten drucik do zabezpieczenia nakrętki ??? W nakrętce jak i w gwincie od sworznia jest "dziurka". Przekładasz i potem dookoła nakrętki owijasz i problem z głowy.  Nie radziłbym jeździć bez zabezpieczenia tej nakrętki, skutki mogą być nie wesołe gdy się nakrętka odkręci.

Ja mam taką fazę na newralgiczne punkty odpowiedzialne za bezpieczeństwo że zawsze daję jeszcze swoją "porządną" nakrętkę samo kontrującą, a nie dołączoną przeważnie zwykłą do wahacza i do tego zawsze nowy drucik "zabezpieczenie" Reasumując u mnie z czasem bardzo słabo i wolę za jednym razem wszystko na raz.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#100 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:58, 26.08.2016

Masz na myśli ten drucik do zabezpieczenia nakrętki ??? W nakrętce jak i w gwincie od sworznia jest "dziurka". Przekładasz i potem dookoła nakrętki owijasz i problem z głowy. Nie radziłbym jeździć bez zabezpieczenia tej nakrętki, skutki mogą być nie wesołe gdy się nakrętka odkręci.
Ja mam taką fazę na newralgiczne punkty odpowiedzialne za bezpieczeństwo że zawsze daję jeszcze swoją "porządną" nakrętkę samo kontrującą, a nie dołączoną przeważnie zwykłą do wahacza i do tego zawsze nowy drucik "zabezpieczenie" Reasumując u mnie z czasem bardzo słabo i wolę za jednym razem wszystko na raz.

To o czym piszesz to zawleczka zabezpieczajaca ale ona nie ma 6mm grubosci.
Mi chodzi o otwory w nadkolu na pret 6mm na ktorym nalezy oprzec wahacz skrecajac go
  • 0

#101 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:25, 27.08.2016

Wymieniam cały wahacz bo poleciały mi gumy, sworzeń może byc jeszcze dobry, Jak samochód mam od X lat nie był ruszany (obstawiam ze to jeszcze orginal) wiec jak dostał luzów na gumach to obstawiam ze i sworzeń do wymiany może być bądź w niedługim czasie padnie i dwa razy ta sama robota. Wieć pewniej wyjdzie mi wymiana całego wahacza niż zabawa wciskaniem tych trzech elementów. 


Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 09:28, 27.08.2016

  • 0

#102 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 10:01, 27.08.2016

Hej :)
Przecież w dziale zrób to sam jest pokazane co i jak z tym.drutem...
Na forum i w ESM wszyscy piszą, że należy skręcać go podwiesiwszy wcześniej na tym drucie, tak by był przykręcany w normalnej pozycji w jakiej pracuje...
Cena nowego wahacza w ASO to coś koło 600zł więc jest jednak różnica cenie...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#103 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:31, 27.08.2016

U mnie też poleciały tuleje w wahaczu, ale przy demontażu starego wahacza z samochodu można łatwo uszkodzić sam sworzeń (przy wybijaniu zapieczonego gwintu - ja ostatecznie musiałem i tak uciąć gwint szlifierką bo nakrętka od sworznia nie chciała się odkręcić). Dlatego ja też jestem za wymianą kompletnego wahacza.


  • 0

#104 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:09, 27.08.2016

Hej :)
Przecież w dziale zrób to sam jest pokazane co i jak z tym.drutem...
Na forum i w ESM wszyscy piszą, że należy skręcać go podwiesiwszy wcześniej na tym drucie, tak by był przykręcany w normalnej pozycji w jakiej pracuje...
Cena nowego wahacza w ASO to coś koło 600zł więc jest jednak różnica cenie...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona


Tak Tomku masz rację, ale wahacz jest już w zamienniku i jak koledze wywaliło simerbloki to jednak polecam wymienić cały wahacz - mniej zachodu..co innego jak sam sworzeń poleci😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#105 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 12:21, 27.08.2016

Spoko, spoko - abstrahując od głównego wątku tematu, ja się tylko odniosłem do kwestii podwieszenia zawieszenia przy montażu wahacza i porównania ceny nowego wahacza i samego sworznia...

wysłane z fona
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq