XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 18:51, 25.08.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#92
Napisano 06:05, 26.08.2016
Wymiana sworznia i simerbloków bedzie tyle warte co kupno nowego wahacza.
W takim razie poszukam tego CTR-a.
#93
Napisano 07:02, 26.08.2016
przelicze ci na szybko
2 tuleje dobrej jakości - ok 70 zł
sworzeń CTR 42 zł
daj nam ok 112 zł plus przeprasowanie
cały wahacz CTR max 150, zadzwonisz cos wymyślimy
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#94
Napisano 12:26, 26.08.2016
Pisałem już kilka stron wcześniej, że rozsądniej kupić cały wahacz. Do tego roboty na 30 minut i wahacz na miejscu, a nie tam wciskać i wyciskać i modlić się żeby nic nie wypadło potem hehe.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#95
Napisano 12:47, 26.08.2016
Pisałem już kilka stron wcześniej, że rozsądniej kupić cały wahacz. Do tego roboty na 30 minut i wahacz na miejscu, a nie tam wciskać i wyciskać i modlić się żeby nic nie wypadło potem hehe.
Tylko pytanie po co jak gumy simerbloki są ok a tylko sworzeń poleciał..😉
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#96
Napisano 13:20, 26.08.2016
To moje pytanie brzmi po co się rozdrabniać na sworznie i tuleje skoro dużej różnicy w cenie nie ma i zapłacić raz za jedną robotę, czy zrobić samemu a nie dwa razy płacić, wychodzę z założenia że lepiej coś wymienić nawet i szybciej niż za późno.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#97
Napisano 13:34, 26.08.2016
Tak zrobiłem, i odpukać ponad 60tkm nalatane i jest cisza😉
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#98
Napisano 14:22, 26.08.2016
Ja wymienilem gorny sworzen na 555, zastanawialem sie nad tulejami ale Adam z Haparts mi odradzil bo zamienniki febest nie sa jakies super jakosciowo i przy moim przebiegu 170 tys podejrzewa ze wczesniej by siadly niz te oem co mam. Oem spokojnie wytrzymuja 300 tys
Co do roboty to jest troche zabawy ale zrobione samemu
Jedyny mamkament to drut 6mm na ktorym nalezy oprzec wahacz nie mialem pojecia jak go przelozyc wiec skrecilem bez i jest ok
#99
Napisano 15:29, 26.08.2016
Masz na myśli ten drucik do zabezpieczenia nakrętki ? W nakrętce jak i w gwincie od sworznia jest "dziurka". Przekładasz i potem dookoła nakrętki owijasz i problem z głowy. Nie radziłbym jeździć bez zabezpieczenia tej nakrętki, skutki mogą być nie wesołe gdy się nakrętka odkręci.
Ja mam taką fazę na newralgiczne punkty odpowiedzialne za bezpieczeństwo że zawsze daję jeszcze swoją "porządną" nakrętkę samo kontrującą, a nie dołączoną przeważnie zwykłą do wahacza i do tego zawsze nowy drucik "zabezpieczenie" Reasumując u mnie z czasem bardzo słabo i wolę za jednym razem wszystko na raz.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#100
Napisano 20:58, 26.08.2016
To o czym piszesz to zawleczka zabezpieczajaca ale ona nie ma 6mm grubosci.Masz na myśli ten drucik do zabezpieczenia nakrętki ? W nakrętce jak i w gwincie od sworznia jest "dziurka". Przekładasz i potem dookoła nakrętki owijasz i problem z głowy. Nie radziłbym jeździć bez zabezpieczenia tej nakrętki, skutki mogą być nie wesołe gdy się nakrętka odkręci.
Ja mam taką fazę na newralgiczne punkty odpowiedzialne za bezpieczeństwo że zawsze daję jeszcze swoją "porządną" nakrętkę samo kontrującą, a nie dołączoną przeważnie zwykłą do wahacza i do tego zawsze nowy drucik "zabezpieczenie" Reasumując u mnie z czasem bardzo słabo i wolę za jednym razem wszystko na raz.
Mi chodzi o otwory w nadkolu na pret 6mm na ktorym nalezy oprzec wahacz skrecajac go
#101
Napisano 09:25, 27.08.2016
Wymieniam cały wahacz bo poleciały mi gumy, sworzeń może byc jeszcze dobry, Jak samochód mam od X lat nie był ruszany (obstawiam ze to jeszcze orginal) wiec jak dostał luzów na gumach to obstawiam ze i sworzeń do wymiany może być bądź w niedługim czasie padnie i dwa razy ta sama robota. Wieć pewniej wyjdzie mi wymiana całego wahacza niż zabawa wciskaniem tych trzech elementów.
Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 09:28, 27.08.2016
#102
Napisano 10:01, 27.08.2016
Przecież w dziale zrób to sam jest pokazane co i jak z tym.drutem...
Na forum i w ESM wszyscy piszą, że należy skręcać go podwiesiwszy wcześniej na tym drucie, tak by był przykręcany w normalnej pozycji w jakiej pracuje...
Cena nowego wahacza w ASO to coś koło 600zł więc jest jednak różnica cenie...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#103
Napisano 10:31, 27.08.2016
U mnie też poleciały tuleje w wahaczu, ale przy demontażu starego wahacza z samochodu można łatwo uszkodzić sam sworzeń (przy wybijaniu zapieczonego gwintu - ja ostatecznie musiałem i tak uciąć gwint szlifierką bo nakrętka od sworznia nie chciała się odkręcić). Dlatego ja też jestem za wymianą kompletnego wahacza.
#104
Napisano 12:09, 27.08.2016
Hej
Przecież w dziale zrób to sam jest pokazane co i jak z tym.drutem...
Na forum i w ESM wszyscy piszą, że należy skręcać go podwiesiwszy wcześniej na tym drucie, tak by był przykręcany w normalnej pozycji w jakiej pracuje...
Cena nowego wahacza w ASO to coś koło 600zł więc jest jednak różnica cenie...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Tak Tomku masz rację, ale wahacz jest już w zamienniku i jak koledze wywaliło simerbloki to jednak polecam wymienić cały wahacz - mniej zachodu..co innego jak sam sworzeń poleci😉
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#105
Napisano 12:21, 27.08.2016
wysłane z fona
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych