Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ciężko chodzi kierownica nie odbija

VII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:29, 17.08.2014

Witam, mam pewien problem z moją hondą, a więc ciężko chodzi kierownica - nie odbija ani w lewo ani w prawo. Zawieszenie zero luzu, kierownica chodzi płynnie - precyzyjnie, bez luzów, przeskoków, nic nie ściąga. Pasek na pompie wspomagania nie jest luźny - nie ślizga się, bąbli w zbiorniczku brak, płyn jest, maglownica sucha jak pieprz. Dodam że opony to 18/40/235. Czy takie objawy może powodować rozjechana zbieżność ? Prosiłbym o jakieś sugestie, pozdrawiam


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:54, 17.08.2014

Stało się to nagle czy narastało przez jakiś czas ?

zaciera się jakiś sworzeń DOLNY ,górny ?.  Końcówka drążka kierowniczego ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:55, 17.08.2014

  • 0
                       

#3 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:22, 18.08.2014

dolny sworzeń do wymiany. Luzu nie będzie....aż się urwie


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#4 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:36, 18.08.2014

Również podejrzewałem sworzeń, więc na strzykawkę igła i pod gumę wstrzyknąłem wd40, później trochę oleju, rozruszałem żeby mieć pewność, ale niestety nie poprawiło się ani w 1%, czy taki zabieg to raczej nic nie da ? Jest jakiś sposób żeby sprawdzić ich stan ?


Użytkownik _radek_ edytował ten post 08:55, 18.08.2014

  • 0

#5 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:51, 18.08.2014

Tez tak kiedyś robiłem. Przestało trzeszczec ale kierownica dalej nie odbijala
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#6 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:01, 18.08.2014

Akurat trzeszczeć to nie trzeszczało, tylko takie objawy jak pisałem, w takim razie kupuje dwa sworznie i mam nadzieje, że to pomoże


  • 0

#7 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:03, 18.08.2014

Nawet jeśli to nie to warto jednak je wymienić zwłaszcza, że już je nadruszyles niejako
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#8 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:54, 18.08.2014

Myślę, że takie smarowanie nie powinno im zaszkodzić, ale jak pisałem sworznie już zamówione. A jak jest z sworzniami w tym modelu? tzn miałem wcześniej accorda V i tam sworznie po prostu się urywały i było nie ciekawie, czy tutaj też tak to wygląda ?


  • 0

#9 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:03, 18.08.2014

Tak. Mi się kiedys urwał na parkingu przy manewrowaniu
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#10 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:17, 18.08.2014

Szkoda że honda nie rozwiązała tego jakoś inaczej, bardzo to niebezpieczne.


  • 0

#11 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 18.08.2014

Myślę, że takie smarowanie nie powinno im zaszkodzić,

WD40 do gumy nie uzywaj nigdy.

 

Zdrówko !


  • 0

#12 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:51, 18.08.2014

WD40 do gumy nie uzywaj nigdy.

 

Zdrówko !

 

Dzięki będę pamiętał. Zrobiłem dziś 20km i w niektórych momentach przy skręcie było słychać skrzypienie jakby ocierającego się metalu oczywiście z okolic koła. Czyli w tej chwili mogę być pewny że to sworznie dolne ? Czy górne sworznie mogą również wydawać taki dźwięk ? - jak szarpie kołami brak najmniejszego luzu


  • 0

#13 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:01, 18.08.2014

luzu nie będzie, gwarantuje ! ok może być ale jeśli go nie ma nie oznacza to, że sworzeń jest dobry. Jeśli już Ci trzeszczy to moje rada dobra, nie manewruj na postoju, wtedy sworzeń jest mocniej obciążony


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#14 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:13, 18.08.2014

ok, dzięki


Użytkownik _radek_ edytował ten post 12:57, 22.08.2014

  • 0

#15 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:57, 22.08.2014

Jestem po wymianie sworzni, niestety diagnoza nie była trafna, wiec padło na maglownice - podobno obcieranie słychać w niej. W związku z tym mam pytanie, jak wygląda sprawa z regeneracją ? czy lepiej kupić używkę ? jak odróżnić magiel od anglika? czy maglownice od 2.0 i 2.2 podejdą do 2.4 ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq