Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Silnik bierze olej

VII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
64 odpowiedzi w tym temacie

#31 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:13, 02.01.2016

mam pytanko, od max do min na bagnecie jaka to ilosc oleku w rzeczywistosci?
  • 0

#32 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1,733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 12:26, 02.01.2016

2 minuty szukania:

http://www.accordklu...ax-na-bagnecie/


  • 0

#33 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:38, 02.01.2016

dzieki;)
  • 0

#34 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:57, 08.01.2016

Witam,

Mam problem z braniem oleju w mojej Hondzie VII Gen. Z silnikiem k20

Zalewany od nowości był olejem Castrol 5w30, wiec przy kupnie tez wymieniłem na taki, na 10tys dolałem 2,5l oleju

Następnie wymieniłem na Motul Eco-nergy 5w30, od wymiany przejechane 1000km i juz dolałem 200ml, także wymiana na ten olej nic nie dała.

Silnik ma przejechane 220tys, ładnie pracuje, cicho, jest mocny, ładnie przyspiesza, nie kopci. Pytanie co w tej sytuacji?

Przy następnej wymianie zalać 5w40 czy wymiana uszczelniaczy zaworowych?

Użytkownik rafiii edytował ten post 16:02, 08.01.2016

  • 0

#35 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:09, 08.01.2016

200ml na 1000km to jest mało, jeżeli na wypad nawet na większe wakacje wystarczy Ci 1L oleju w bagażniku na dolewkę to wg mnie jeszcze nie ma się czym przejmować ;)

 

Przy kolejnej wymianie oleju zalej podwójną płukankę np. Motul lub Millers i niech silnik popracuje conajmniej pół godziny to może trochę odblokuje pierścienie olejowe (olej masz spoko, polecam też Valvoline FE 5W30).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#36 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 08.01.2016

Witam,

Mam problem z braniem oleju w mojej Hondzie VII Gen. Z silnikiem k20

Zalewany od nowości był olejem Castrol 5w30, wiec przy kupnie tez wymieniłem na taki, na 10tys dolałem 2,5l oleju

Następnie wymieniłem na Motul Eco-nergy 5w30, od wymiany przejechane 1000km i juz dolałem 200ml, także wymiana na ten olej nic nie dała.

Silnik ma przejechane 220tys, ładnie pracuje, cicho, jest mocny, ładnie przyspiesza, nie kopci. Pytanie co w tej sytuacji?

Przy następnej wymianie zalać 5w40 czy wymiana uszczelniaczy zaworowych?

 

Skąd ta pewność, że to uszczelniacze mogą to być również pierścienie. 200ml na 1kkm to nie tragedia, zrób tak jak pisze kolega Pejot i zobaczysz.


  • 0

#37 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:09, 08.01.2016

Skąd ta pewność, że to uszczelniacze mogą to być również pierścienie. 200ml na 1kkm to nie tragedia, zrób tak jak pisze kolega Pejot i zobaczysz.


Kto powiedział że mam pewność? To tylko moje sugestie. No to przy następnej wymianie zaleje ta płukankę, zobaczymy co z tego będzie.. Tylko pytanie czy nie przejść na 5w40? Niby trochę gesciejszy
  • 0

#38 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:05, 08.01.2016

Wczoraj gdy byłem w ASO rozmawiałem z Panem w serwisie odnośnie brania oleju powiedział że u nich jeden klient jeździł na shell helix 5w40 i mu brał olej, zalali mu shell helix 10w60 i dalej go brał, dopiero jak twierdzi po zalaniu Mobil 1 5w50 pobór oleju zniknął, i jak twierdzi leje taki olej do swojej CRV która ma już nalatane 380 tyś. km (silinik 2.0) i nie bierze oleje a jeździ na LPG. Więc ewnentualnie możesz spróbować.


  • 0

#39 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:16, 08.01.2016

Kto powiedział że mam pewność? To tylko moje sugestie. No to przy następnej wymianie zaleje ta płukankę, zobaczymy co z tego będzie.. Tylko pytanie czy nie przejść na 5w40? Niby trochę gesciejszy

 

Nie, nie przechodź na gęstszy olej, silniki K20 mają mieć oleje 0/5W30 (chodzi nie tyle o ekonomię spalania co o prawidłową cyrkulację oleju, do tego rozrząd ma olejowe napinacze łańcuchów).

 

A w serwisach dla świętego spokoju zalewają co popadnie, żeby tylko zmniejszyć klientowi pobór oliwy np. wspomniany wyżej Mobil 5W50 lub Shell Racing 10W60 ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#40 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:29, 09.01.2016

ja natomiast mam takie pytanko, mam zalany 10w-40 kupiłem auto przy przebiegu 219tys i jezdził na takim oleju, zmieniłem olej na taki sam liqui moly 10w40 dla sprawdzenia jak chodzi na tym oleju i co się dzieje czy bierze, i zrobiłem 10tyś, i oleju na miarce ubyło mi miedzy min a max ok 3/4 moze troszkę wiecej. Kolega zmienolej poleca mi przejscie na 5W-40 z ceramizerem lub zalanie 5w-50, co sądzicie o tym? nie doprowadzi ta zmiana do wiekszego poboru oleju?


  • 0

#41 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1,796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:02, 09.01.2016

ja natomiast mam takie pytanko, mam zalany 10w-40 kupiłem auto przy przebiegu 219tys i jezdził na takim oleju, zmieniłem olej na taki sam liqui moly 10w40 dla sprawdzenia jak chodzi na tym oleju i co się dzieje czy bierze, i zrobiłem 10tyś, i oleju na miarce ubyło mi miedzy min a max ok 3/4 moze troszkę wiecej. Kolega zmienolej poleca mi przejscie na 5W-40 z ceramizerem lub zalanie 5w-50, co sądzicie o tym? nie doprowadzi ta zmiana do wiekszego poboru oleju?

 

Ja polecam olej Mobil1 0W40 New Life,  bez płukanki, ponowna wymiana oleju po 3000km na ten sam i masz zalany olej, jaki powinien być na nasz klimat


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#42 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:06, 09.01.2016

no ale czy to nie za odwazne na 0w40 z 10w40?;)
  • 0

#43 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1,796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:10, 09.01.2016

Spokojnie, masz w miarę świeże Acco, bez LPG.

Dlatego proponuję bez płukanki - załatwi to spokojnie te 3000km.

Olej 0W.... jest zalecany przez Hondę.

Ja mam taki zalany i jest OK :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#44 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:11, 09.01.2016

mam nalatane 230 i od 10tys gaz;)
  • 0

#45 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1,796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:15, 09.01.2016

Przebieg nie szkodzi (u mnie 185tkm), staraj się trochę mniej jeździć na LPG przez te 3tkm i po odpaleniu autka poczekaj ok. 30 sek zanim ruszysz


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq