XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 12:13, 02.01.2016
#33
Napisano 19:38, 02.01.2016
#34
Napisano 15:57, 08.01.2016
Mam problem z braniem oleju w mojej Hondzie VII Gen. Z silnikiem k20
Zalewany od nowości był olejem Castrol 5w30, wiec przy kupnie tez wymieniłem na taki, na 10tys dolałem 2,5l oleju
Następnie wymieniłem na Motul Eco-nergy 5w30, od wymiany przejechane 1000km i juz dolałem 200ml, także wymiana na ten olej nic nie dała.
Silnik ma przejechane 220tys, ładnie pracuje, cicho, jest mocny, ładnie przyspiesza, nie kopci. Pytanie co w tej sytuacji?
Przy następnej wymianie zalać 5w40 czy wymiana uszczelniaczy zaworowych?
Użytkownik rafiii edytował ten post 16:02, 08.01.2016
Moja Honda http://www.accordklu...7-sport-rafiii/
#35
Napisano 16:09, 08.01.2016
200ml na 1000km to jest mało, jeżeli na wypad nawet na większe wakacje wystarczy Ci 1L oleju w bagażniku na dolewkę to wg mnie jeszcze nie ma się czym przejmować
Przy kolejnej wymianie oleju zalej podwójną płukankę np. Motul lub Millers i niech silnik popracuje conajmniej pół godziny to może trochę odblokuje pierścienie olejowe (olej masz spoko, polecam też Valvoline FE 5W30).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#36
Napisano 16:32, 08.01.2016
Witam,
Mam problem z braniem oleju w mojej Hondzie VII Gen. Z silnikiem k20
Zalewany od nowości był olejem Castrol 5w30, wiec przy kupnie tez wymieniłem na taki, na 10tys dolałem 2,5l oleju
Następnie wymieniłem na Motul Eco-nergy 5w30, od wymiany przejechane 1000km i juz dolałem 200ml, także wymiana na ten olej nic nie dała.
Silnik ma przejechane 220tys, ładnie pracuje, cicho, jest mocny, ładnie przyspiesza, nie kopci. Pytanie co w tej sytuacji?
Przy następnej wymianie zalać 5w40 czy wymiana uszczelniaczy zaworowych?
Skąd ta pewność, że to uszczelniacze mogą to być również pierścienie. 200ml na 1kkm to nie tragedia, zrób tak jak pisze kolega Pejot i zobaczysz.
#37
Napisano 17:09, 08.01.2016
Skąd ta pewność, że to uszczelniacze mogą to być również pierścienie. 200ml na 1kkm to nie tragedia, zrób tak jak pisze kolega Pejot i zobaczysz.
Kto powiedział że mam pewność? To tylko moje sugestie. No to przy następnej wymianie zaleje ta płukankę, zobaczymy co z tego będzie.. Tylko pytanie czy nie przejść na 5w40? Niby trochę gesciejszy
Moja Honda http://www.accordklu...7-sport-rafiii/
#38
Napisano 18:05, 08.01.2016
Wczoraj gdy byłem w ASO rozmawiałem z Panem w serwisie odnośnie brania oleju powiedział że u nich jeden klient jeździł na shell helix 5w40 i mu brał olej, zalali mu shell helix 10w60 i dalej go brał, dopiero jak twierdzi po zalaniu Mobil 1 5w50 pobór oleju zniknął, i jak twierdzi leje taki olej do swojej CRV która ma już nalatane 380 tyś. km (silinik 2.0) i nie bierze oleje a jeździ na LPG. Więc ewnentualnie możesz spróbować.
#39
Napisano 22:16, 08.01.2016
Kto powiedział że mam pewność? To tylko moje sugestie. No to przy następnej wymianie zaleje ta płukankę, zobaczymy co z tego będzie.. Tylko pytanie czy nie przejść na 5w40? Niby trochę gesciejszy
Nie, nie przechodź na gęstszy olej, silniki K20 mają mieć oleje 0/5W30 (chodzi nie tyle o ekonomię spalania co o prawidłową cyrkulację oleju, do tego rozrząd ma olejowe napinacze łańcuchów).
A w serwisach dla świętego spokoju zalewają co popadnie, żeby tylko zmniejszyć klientowi pobór oliwy np. wspomniany wyżej Mobil 5W50 lub Shell Racing 10W60 ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#40
Napisano 10:29, 09.01.2016
ja natomiast mam takie pytanko, mam zalany 10w-40 kupiłem auto przy przebiegu 219tys i jezdził na takim oleju, zmieniłem olej na taki sam liqui moly 10w40 dla sprawdzenia jak chodzi na tym oleju i co się dzieje czy bierze, i zrobiłem 10tyś, i oleju na miarce ubyło mi miedzy min a max ok 3/4 moze troszkę wiecej. Kolega zmienolej poleca mi przejscie na 5W-40 z ceramizerem lub zalanie 5w-50, co sądzicie o tym? nie doprowadzi ta zmiana do wiekszego poboru oleju?
#41
Napisano 11:02, 09.01.2016
ja natomiast mam takie pytanko, mam zalany 10w-40 kupiłem auto przy przebiegu 219tys i jezdził na takim oleju, zmieniłem olej na taki sam liqui moly 10w40 dla sprawdzenia jak chodzi na tym oleju i co się dzieje czy bierze, i zrobiłem 10tyś, i oleju na miarce ubyło mi miedzy min a max ok 3/4 moze troszkę wiecej. Kolega zmienolej poleca mi przejscie na 5W-40 z ceramizerem lub zalanie 5w-50, co sądzicie o tym? nie doprowadzi ta zmiana do wiekszego poboru oleju?
Ja polecam olej Mobil1 0W40 New Life, bez płukanki, ponowna wymiana oleju po 3000km na ten sam i masz zalany olej, jaki powinien być na nasz klimat
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#42
Napisano 11:06, 09.01.2016
#43
Napisano 11:10, 09.01.2016
Spokojnie, masz w miarę świeże Acco, bez LPG.
Dlatego proponuję bez płukanki - załatwi to spokojnie te 3000km.
Olej 0W.... jest zalecany przez Hondę.
Ja mam taki zalany i jest OK
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#44
Napisano 11:11, 09.01.2016
#45
Napisano 11:15, 09.01.2016
Przebieg nie szkodzi (u mnie 185tkm), staraj się trochę mniej jeździć na LPG przez te 3tkm i po odpaleniu autka poczekaj ok. 30 sek zanim ruszysz
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych