Witam kupiłem nie dawno accorda VII i zauważyłem że bierze mi olej od wymiany zrobiłem 3500 tyś km na bagnecie po wymianie wskazywało na maxa teraz jest w półowie miedzy min a max.Czy mam się czegoś obawiać?Przebieg 18200tyś aktualnie jeżdze na oleju mobil 1 0w40
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:05, 10.08.2014
#2
Napisano 14:35, 10.08.2014
Czyli spalił Ci 0.5L na 3.5k km, co daje około 1.5L od wymiany do wymiany, więc bez dolewek się nie obejdzie.
VTEC technologicznie spala trochę oliwy, a honda dopuszcza (chyba, że coś się zmieniło) ubytek oleju do 1L / 1000km.
Warto się jednak zainteresować tematem, może to jest zwykły wyciek? Mooże pomiar stanu był na ciepłym silniku? Może warto przejść na 5W30-5W40?
#3
Napisano 15:18, 10.08.2014
Myślę ,że na chwilę obecną nie ma co panikować . Dokładnie jak napisał bogdann trzeba sprawdzić czy aby któraś z uszczelek nie puszcza
#4
Napisano 18:48, 10.08.2014
#5
Napisano 08:26, 12.08.2014
Witam kupiłem nie dawno accorda VII...Przebieg 18200tyś aktualnie jeżdze na oleju mobil 1 0w40
nie mając na myśli absolutnie nic złego, a jedynie niestety polskie realia, zastanowiłbym się nad realnym przebiegiem. 18 tys rocznie to naprawdę malutko, a jeśli auto jest z zagranicy to wręcz niemożliwe.
#6
Napisano 10:35, 14.08.2014
Nie masz się czego bać. Moja łyka znacznie więcej (200 ml na 1000 km; 5W40) i się już do tego przyzwyczaiłem. Przebieg 180 kkm i ciężka noga
#7
Napisano 18:03, 17.08.2014
a moja jeszcze więcej 300 ml na 1000 oleju 0w20 przebieg 260 tys
#8
Napisano 18:19, 17.08.2014
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 18:25, 17.08.2014
Jak marka oleju i jego parametry?
jeśli to do mnie to Amsoil 0w20 a jutro leję neste 0w20
#10
Napisano 23:03, 18.08.2014
Za żadki olej, wlej 5W30 następnym razem. JA po 180 przechodzę z 5W30 na 5W40 bo bierze też troche sporo.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#11
Napisano 23:26, 18.08.2014
Za żadki olej, wlej 5W30 następnym razem. JA po 180 przechodzę z 5W30 na 5W40 bo bierze też troche sporo.
na razie zaleję neste 0w20 bo już mam kupiony a też myślałem że następnym razem to chyba będzie coś z 5w30 a Ty jaki masz pobór bo widzę ze też k24 masz
Użytkownik smirnov0 edytował ten post 23:26, 18.08.2014
#12
Napisano 13:08, 23.08.2014
#13
Napisano 07:53, 24.08.2014
Witam!
Tak się zastanawiam czemu przy takich przebiegach rzędu 180 tys. jedzicie na "wodzie", wogóle japończyki nie są tak ciasno spasowane ze względu na swoja prace i wysokie obroty, przy tych obrotach muszą być wieksze tolerancje bo by sie zatrł, takie oleje to do dieslów są dobre, każdy butuje hondy i sie dziwi ze pali olej, to musi łyknąć bo to nie vw czy opel gdzie życie sie kończy przy 5500 obrotów na hydraulicznych zaworach, ja przy 250 tys przebiegu zrobiłem mały remoncik z wymina pierscieni, panewek i obróbce głowicy, obecnie mam przejechane 267 tys, co 10 tys zmieniam olej o od wymiany do wymiany bierze jakies 400-500ml, czyli pół litra oleju MOTUL 5w40 na 10 tys. km a przed remoncikiem brał 1 litr oleju valvoline dura blend 10W40 na 1500-2000 km, nie oszczędzam auta bo ta buda jest za cieżka do tego silnika i trza to krecic zeby jechało heh, ale spokojnie to jezdzi tym moja żona, ja to butuje, także zastanówcie sie nad olejem bo czym wiecej go pali bym bardziej zapiekaja sie pierscienie olejowe, bo w moim przypadku to tych pierścieni prktycznie nie było bo były zapieczone na równo z tłokiem i nie pracowały wogóle, trzeba było je wydłubać, kompresja była bardzo dobra tylko brał olej, jako przykład brania oleju podam silnik r18a2 u szwagra w civic type s od nowosci jezdzonej na oleju 5W30 zmienianego co 30 tys bo tak zlecał serwis a samochód ma 4 lata, z początku było wszystko ok ale na dzien dzisiejszy samochód ma przejechane 65 tys. i jest po 3 wymianie oleju przejechanych 10 tys. od wymiany, i dolany jakis litr, pierwsza wymiana oleju była po 30 tys druga po niecałych 30 tys, nie rozumiem czemu serwis cisnie long life jak te silniki sie do tego nie nadaja te auto ma 65 tys i juz żre olej 1 litr na 10 tys. ciekawe ile bedzie zarło jak bedzie miało 150 tys przejechane, długie wymiany i zły olej to katasrofa do tych silników, gdyby szwagier butował ta civic jak ja acco to by dolał raz tyle.
Podłem tu przykład bo ciągle jest odwieczny problem z braniem oleju, nie lejcie wody do silnika tylko olej do hondy
pożdrawiam
#14
Napisano 09:30, 24.08.2014
Za cały komentarz:
Poczytaj może ten wątek: http://www.accordklu...453#entry555419 Możliwe, że coś Ci się rozjaśni.
#15
Napisano 10:13, 24.08.2014
ech, sam przeczytałeś, jestem ciekaw jakie wnioski wyciagłeś z tego wątku??
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych