Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zmieniarka cyfrowa NVOX

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:04, 29.09.2015

Yatour do polaczenia z pss + navi nie potrzebuje żadnych rozdzielaczy. Na YT jest mój filmik potwierdzający to.


Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#17 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:17, 01.11.2015

Też tak macie ,że czasem przełącza się na radio podczas odtwarzania z pendriva ? Pare razy mi się zdażyło i troche irytujące jest to.


  • 0

#18 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 08.12.2015

Koledzy miał ktoś z Was problemy z NVOX1080A? Na razie testowałem na karcie SDHC 16GB i czyta tylko jeden folder a poza tym bardzo ciężko jest ją zmusić do startu - zwykle działa z marszu przed odpaleniem auta, natomiast po odpaleniu trzeba co najmniej kilku resetów i przełączania FM/CD/CDC żeby zmieniarka załapała. Radio standardowe z wersji Comfort. Jak autko wróci z konserwacji podwozia to przetestuję jeszcze na aux, pendrive i innej karcie, ale jeśli nic się nie zmieni to chyba trzeba będzie ją odesłać


  • 0

#19 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:22, 08.12.2015

Ja aktualnie korzystam z tego modelu. Generalnie dziala bezproblemo z dobra jakoscia dzwieku. Jedyne co mi sie nie nie podoba to, gdy po odpaleniu samochodu przelacze sie pomiedzy np fm a cdc. Wtedy wyswietlacz od navi zawisa na fm. Co prawda zmieniarka poprawnie ale nie mozna sterowac ekranem dotykowym tylko przyciskami czy to z kiery czy z panelu. 


  • 0

#20 pawel-sek

pawel-sek
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:39, 08.12.2015

Ja mam ten sam problem co użytkownik  Kondi  też ciężko żeby załapała po odpaleniu auta, czasami trzeba parę razy resetować :/  Ale co do jakości  muzyki nie mam zastrzeżeń. Jakość piosenek nie do odróżnienia od CD.

 

 
  • 0

#21 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 08.12.2015

pawel-sek, masz tak bez względu na źródło sygnału? pendrive, aux, karta pamięci?

PS Dodatkowy problem, że zmieniarka widziała na karcie SD tylko jeden folder


Użytkownik Kondi edytował ten post 22:03, 08.12.2015

  • 0

#22 pawel-sek

pawel-sek
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:30, 13.12.2015

Tak mam tak nie zależnie od źródła sygnału czy to jest pendrive czy karta, z auxa nie korzystam ;p. Ale ostatnio znalazłem patent na ten problem ;-) Wystarczy przed wyłączeniem radia czy tez zgaszeniem auta  zostawić radio nie na pozycji CDC czyli na trybie zmieniarki tylko zostawić na FM czyli na radiu. Później jak włączysz lub odpalisz radio i włączy ci się na FM to jak przełączysz na CDC to chodzi odrazu i się nic nie wiesza oraz pamięta ostatnią piosenkę jakiej słuchałeś. Przynajmniej ja zauważyłem że tak u mnie jest. Chodzi o to żeby nie zostawiać radia na źródle CDC tylko na FM a później dopiero przełączyć na emulator ;-)


Użytkownik pawel-sek edytował ten post 10:31, 13.12.2015

  • 0

#23 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 13.12.2015

Sprawdzę jutro i dam znać, dzięki !

 

EDIT: niestety nie pomaga, zaryzykuję wymianę na inny model tej samej firmy


Użytkownik Kondi edytował ten post 23:04, 14.12.2015

  • 0

#24 tomek_tom

tomek_tom
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 19.01.2016

Mam "mały" problem ze zmieniarką nvox 1080A; mianowicie zmieniarka chodzi bez zastrzeżeń dopóki nie włączę świateł (postojowe lub mijania obojętne) wtedy zmieniarka się wyłącza (gaśnie niebieskie  światełko) i na nic nie reaguje, nie pomaga wyłączenie i włączenie radia, naciskanie przycisku reset. Dopiero po wyłączeniu świateł i wył./wł. radia zmieniarka rusza bez najmniejszego problemu. I nieważne czy światła włączę na zgaszonym samochodzie czy zapalonym zawsze wyłącza (zawiesza) to zmieniarkę. Wydaje mi się że winne jest podświetlenie przycisków/radia tylko nie wiem czy to powoduje jakieś zwarcie czy zabiera masę czy gdzieś znika napięcie zasilające zmieniarkę. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ??

 

PS testowane dwie zmieniarki i na obu jest identycznie.

 

PS 2 chyba że cytując instrukcję: "WAŻNE: W niektórych przypadkach trzeba podłączyć CZARNY przewód z wiązki do dowolnej metalowej części radia. Przewód zasilający ŻÓŁTY podłączyć do zasilania samochodu, które połączone jest z akumulatorem a przewód CZERWONY podłącz do sygnału stacyjki samochodu. Bez poprawnego podłączenia tych przewodów, Cyfrowa Zmieniarka nie zadziała!" Ktoś tak podłączał???


Użytkownik tomek_tom edytował ten post 19:15, 19.01.2016

  • 0

#25 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:06, 19.01.2016

Nie no kogos chyba fantazja poniosla z ta instrukcja. Ja mam podlaczone tylko ta wtyczka, ktora jest w zestawie i nie mam takich problemow. A probowales to podlaczyc w innym Accordzie?


  • 0

#26 tomek_tom

tomek_tom
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 19.01.2016

Oczywiscie jest to cytat z oryginalnej instrukcji obsługi dołączonej do zmieniarki.
Niemam niestety dostępu do innego accorda. Jak powinien wyglądać przewód łączący zmieniarkę z radiem? Ma ktoś jakiś schemat? Może jakieś kabelki są pozamieniane.
  • 0

#27 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 20.01.2016

Spróbuj inny model. Ja wymieniłem 1080A na NVOX 1086m.

 

Plusy: łatwiej zmieniarkę odłączyć i zabrać z auta, w modelu 1080A jest to praktycznie niemożliwe. Obsługuje nie mniej niż 10 folderów przy standardowym radiu z Comforta (tyle zdołałem na razie sprawdzić, możliwe że obsłuży trochę więcej)

 

Minusy: - wciąż nie pracuje tak jak oczekiwałbym to od sprzętu za cenę 250 zł. Przy obecnych temperaturach zmieniarka nie włączy się w ciągu pierwszych 10 minut jazdy. Uruchamia się dopiero gdy wnętrze samochodu nagrzeje się na tyle, że zmieniarka w schowku jest ciepła. Sprawdzałem nie pomaga też przyniesienie zmieniarki o temperaturze pokojowej prosto z pomieszczenia - nie działa od razu po podłączeniu.

- brak przycisku reset

Powiem szczerze skusiła mnie potencjalna szansa na obsługiwanie większej liczby folderów, ale w obecnej sytuacji na pewno wybrałbym produkt jakiejś sprawdzonej firmy, z którym użytkownicy forum nie zgłaszali problemów. Niestety dokonałem zakupu przez internet i procedura wymiany jest zbyt męcząca, żeby ją powtarzać po raz kolejny.

 

 

EDIT: Winnym problemów ze zmieniarką NVOX 1086m okazał się u mnie kabel, który łączy ją z radiem. Nie wiedzieć czemu wszystko działa dobrze tylko gdy kabel jest napięty. Ale po rozwiązaniu zagadki zwracam honor - produkt działa tak jak powinien  :) . Korzystam z 15 folderów, a pewnie da się wrzucić więcej. 


Użytkownik Kondi edytował ten post 11:21, 29.06.2016

  • 0

#28 tomek_tom

tomek_tom
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 20.01.2016

Spróbuj inny model. Ja wymieniłem 1080A na NVOX 1086m.

Ja właśnie po przeczytaniu kilku tematów na tym forum świadomie wybrałem 1080A, z1086M niektórzy mieli problemy.

Plusy: łatwiej zmieniarkę odłączyć i zabrać z auta, w modelu 1080A jest to praktycznie niemożliwe.

hmm to dziwne przecież przy 1080A wtyczkę przy zmieniarce wyciąga się bardzo łatwo i szybko i nie ma najmniejszego problemu z zabraniem jej gdziekolwiek.

Minusy: - wciąż nie pracuje tak jak oczekiwałbym to od sprzętu za cenę 250 zł. Przy obecnych temperaturach zmieniarka nie włączy się w ciągu pierwszych 10 minut jazdy. Uruchamia się dopiero gdy wnętrze samochodu nagrzeje się na tyle, że zmieniarka w schowku jest ciepła. Sprawdzałem nie pomaga też przyniesienie zmieniarki o temperaturze pokojowej prosto z pomieszczenia - nie działa od razu po podłączeniu.

to też u Ciebie dziwne, u mnie zmieniarka startuje niemal natychmiast nawet przy -10 st. Problem mam tylko i wyłącznie kiedy włączę światła wtedy gdzieś chyba znika napięcie (w poniedziałek jestem umówiony do znajomego elektryka więc się wszystko wyjaśni i dam znać co i jak). U Ciebie wygląda jakby jakieś zimne luty nie łączyły w radiu.
  • 0

#29 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 21.01.2016

EDIT: 10 minut to może przy maksymalnym grzaniu, bo dziś nie zaskoczyła w ogóle w trakcie 20-minutowej wycieczki do miasta. W trasie działa okej, ale na krótkim dystansie muzyki nie zdażę posłuchać (przycisk CDC jest nieaktywny i już, zaskakuje po czasie i wtedy działa już bezproblemowo). Moim domysłem jest, że chodzi o temperaturę, zobaczymy wiosną (tuż po montażu działała dużo lepiej, tzn. zaskakiwała od razu).

 

U mnie w 1080A raz wsadzona wtyczka nie chciała się odłączyć. Powiedzmy, że było to spasowane dużo gorzej niż niektóre wtyczki MOLEX w zasilaczach komputerowych.


Użytkownik Kondi edytował ten post 21:40, 21.01.2016

  • 0

#30 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:54, 21.01.2016

Jak tak czytam to az ciezko mi uwierzyc, ze o tym samym sprzecie mowimy. Mi od pierwszej sekundy grala nawet jak samochod postal cala noc na -16 stopniach w tym roku. Co do wtyczki to nie probowalem wyciagac. Jedyne co mi sie nie podoba to sytuacja w ktorej z nvoxa przerzuce np na radio i znow na nvoxa. Wtedy wyswietlacz wyswietla ekran radia a nie zmieniarki i jest nieaktywny. Sterowanie wtedy jest z kiery albo przyciskami. Natomiast gdy wylacze zaplon gdy gra zmieniara i wlacze ponownie mam sterownanie i ekran zmieniarki na wyswietlaczu. To taki jedyny minus jak dla mnie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq