Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obniżenie VII gen

VII

Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014

sprężyny 700zł

założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł

zbieżność 50zł

             = 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
337 odpowiedzi w tym temacie

#316 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:42, 13.10.2016

wachaczy nie ruszalem bo po co? to tak samo jakby przed jazda z kompletem na pokladzie luzowac bo przeciez tez auto siada do dolu;)

 

a pomyśl...

przed obniżeniem tuleje na postoju pustego samochodu nie były naprężone, a owo naprężenie występowało jedynie po załadowaniu samochodu (np wsiadasz ty lub pasażerowie), teraz po obniżeniu masz te tuleje przez cały czas naprężone, nieważne czy tym samochodem jedziesz czy ono stoi, nie wpływa to korzystnie na trwałość, owszem w tym przypadku nie powinny sie zużyć z dnia na dzień, czy miesiąca na miesiąc, bo to wychylenie nie jest duże, ale moim zdaniem czemu nie zrobić tak żeby na postoju pustego samochodu (czyli najczęściej występującego stanu, no bo jedziesz najczęściej 1 godzinę może dwie na dobę, a pozostałe 22 godz auto stoi puste) te tuleje nie pracowały, nic to nie kosztuje, wystarczy popuścić i ponownie dokręcić


Użytkownik rafisz edytował ten post 09:45, 13.10.2016

  • 0

#317 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:44, 14.10.2016

tak zrobie teraz;) bo nie mialem dostepu do kanalu... ktore konkretnie poluzowac? psykne tam czyms od razu
  • 0

#318 Krisdee

Krisdee
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Craigavon
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:08, 15.10.2016

Ktoś się orientuję jak jakościowo wypada gwint BC? https://h-tune.co.uk...89=277&195=2785
Jeszcze się zastanawiam jak twarde sprężyny wybrać, żeby było w miarę komfortowo, na ustawieniu soft.
Seria ma 5kg/mm przód i 3kg/mm tył.
Najczęściej wybierana twardość to chyba 10/5 myślę żeby dać 8/4?

Użytkownik Krisdee edytował ten post 10:11, 15.10.2016

  • 0

#319 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:13, 15.10.2016

Ja niestety po 20 tyś km żałuję zakupu eibacha. Auto owszem jest niżej, usiadło równo z przodu jak i z tyłu, ale jest zdecydowanie za miękko. 

Wcześniej w CG3,CG4 czy Audi miałem eibacha i Koni i było zdecydowanie twardziej.

Także zakup teraz samych sztywniejszych amorków mija się z celem bo to jakieś 500 euro. Także rozglądam się za gwintem.

Dodam że geometria sprawdzona, żadnych luzów w zawieszeniu itd itd itd, chodź to i tak większego wpływu na sztywność by nie miało.Podobnie jak kombinacje z niższym profilem opon itp.

Jak komuś zależy na tym żeby odrobinę poprawić serię pod względem sztywności oraz obniżyć samochód to polecam, a jak ktoś lubi od czasu do czasu szybciej polatać w zakrętach bez zbędnych wychyłów nadwozia to odradzam i lepiej dołożyć do jakiegoś całego kita albo do gwintu.

Generalnie tak jak było na serii ma się wrażenie że poprzeczne nierówności wybiera "sztywno", ale wystarczy jedna seria zakrętów żeby stwierdzić że jest jednak zupełnie inaczej. Oczywiście nie oczekuję od auta totalnego betonu bo wtedy kupił bym sobie civica czy pralke i ganiał, ale po prostu większej sztywności w zakrętach.

Pozdrawiam


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#320 Krisdee

Krisdee
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Craigavon
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:44, 15.10.2016

Ja niestety po 20 tyś km żałuję zakupu eibacha. Auto owszem jest niżej, usiadło równo z przodu jak i z tyłu, ale jest zdecydowanie za miękko.
Wcześniej w CG3,CG4 czy Audi miałem eibacha i Koni i było zdecydowanie twardziej.
Także zakup teraz samych sztywniejszych amorków mija się z celem bo to jakieś 500 euro. Także rozglądam się za gwintem.
Dodam że geometria sprawdzona, żadnych luzów w zawieszeniu itd itd itd, chodź to i tak większego wpływu na sztywność by nie miało.Podobnie jak kombinacje z niższym profilem opon itp.
Jak komuś zależy na tym żeby odrobinę poprawić serię pod względem sztywności oraz obniżyć samochód to polecam, a jak ktoś lubi od czasu do czasu szybciej polatać w zakrętach bez zbędnych wychyłów nadwozia to odradzam i lepiej dołożyć do jakiegoś całego kita albo do gwintu.
Generalnie tak jak było na serii ma się wrażenie że poprzeczne nierówności wybiera "sztywno", ale wystarczy jedna seria zakrętów żeby stwierdzić że jest jednak zupełnie inaczej. Oczywiście nie oczekuję od auta totalnego betonu bo wtedy kupił bym sobie civica czy pralke i ganiał, ale po prostu większej sztywności w zakrętach.
Pozdrawiam

Nie jestem ekspertem ale słyszałem że wymiana stabilizatora z tyłu na mocniejszy daje mega efekt na seryjnym zawieszeniu.
Kiedyś czytałem recenzje staba H&R na jakimś zagranicznym forum Hondy. Koleś miał CL7 na gwincie ale sprzedał bo beznadziejne drogi u niego w Rumunii czy gdzieś ;-)
Za jakiś czas kupił CL9, nie chciał obniżać i wymienił stabilizator na H&R 20mm.
Efekt masakryczny! Nie bujało i wieksza nadsterowność.
  • 0

#321 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:29, 16.10.2016

mi tam sie narazie poki co na eibachach dobrze jezdzi a ze wyszło mi to za śmieszną cenę to nie załuje;) przynajmniej nie wygląda jak traktor ze koło 17 wygladało w nadkolu jak 15;D


  • 0

#322 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:29, 16.10.2016

Nie jestem ekspertem ale słyszałem że wymiana stabilizatora z tyłu na mocniejszy daje mega efekt na seryjnym zawieszeniu.
Kiedyś czytałem recenzje staba H&R na jakimś zagranicznym forum Hondy. Koleś miał CL7 na gwincie ale sprzedał bo beznadziejne drogi u niego w Rumunii czy gdzieś ;-)
Za jakiś czas kupił CL9, nie chciał obniżać i wymienił stabilizator na H&R 20mm.
Efekt masakryczny! Nie bujało i wieksza nadsterowność.

 

 

289 euro taki zestaw na przód i tył.

http://www.ebay.de/i...ucAAOSw9IpXzrm3


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#323 Krisdee

Krisdee
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Craigavon
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:36, 16.10.2016

289 euro taki zestaw na przód i tył.
http://www.ebay.de/i...ucAAOSw9IpXzrm3

Na przód bym nie zakładał.
Zamiast H&R
Whiteline 18mm z poli.
"The fitting of bigger Whiteline swaybars is still the best dollar for dollar handling improvement you can make."
3c25d85660936dc74587c85f2e367786.jpg
4d5c268eaf95383b9c3783fefa2b6ca5.jpg
http://www.europerfo...?product=366194

albo z Acury TL 20mm
https://h-tune.co.uk...a-accord-cl-cn/

Użytkownik Krisdee edytował ten post 12:02, 16.10.2016

  • 0

#324 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:29, 07.01.2017

Witam Panie i Panowie ...

Ja od 2 dni śmigam na zestawie OEM nowe amory( kupiłem cały zestaw ze sprezynami, gornymi mocowaniami itp) + sprezyny Eibach do CL7 . Auto siadło bardzo ładnie a mianowice, przód 65cm, tył 65,5 cm przy felunku 225/45/17 . Autem bardzo fajnie sie śmiga choć nie ma na razie warunków do lepszej jazdy. Wcześniej miałem krótki czas zawieszenie gwintowane H&R na czerwonych sprezynach bez możliwości regulacji tłumienia i dla mnie beton, nie do jazdy no i poszedł na sprzedaż. Pojezdze obecnym zestawem i po przejechaniu kilkudziesieciu km jade ustawić geometrie/kąty tył na Camberach zeby wszystko było ładnie ...

Pozdrawiam

Mariusz


  • 0

#325 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:35, 07.01.2017

Ile taki OEM ?
  • 0
                       

#326 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:42, 07.01.2017

Ja zapłaciłem za cały kompletny zawias zapakowany w hondowskich kartonach 1400 zł ale nie kupiłem tego w salonie ... Pytałem w haparts to krzykneli mi 2900 zł, jakoś tak ...


Troche bedzie cieplej to zrobie fotke bo na razie Hanka stoi w cieplutkim garażu ... ;)


  • 0

#327 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:42, 07.01.2017

Załatw w tej cenie na grupówke to weźmiemy hurtem 😁

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#328 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:18, 07.01.2017

Załatw w tej cenie na grupówke to weźmiemy hurtem

Wysłane z Tapatalk

dokladnie :) mi co prawda nie dzieje sie nic z zawiasem ale profilaktycznie z checia zanabede choc ostatnio gadalem ze sprzedawca z krakowa odnosnie zawiasow ze stajni bilstein i wycenił mi  B6 ze sprezynami na 2100zl chyba h&r  b8  bodajże 2300 ze springami.....z doświadczenia z b6 mam bardzo pozytywne wspomnienia


  • 0

#329 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 07.01.2017

Ja po doświadczeniach z zawieszeniem gwintowanym doszedłem do wniosku, że przód w Accordzie musi być mega twardy w stosunku do tyłu. Jakby chcieć zrobić zawias taniej niż gwint o podobnych parametrach to całowałbym w sprężyny obniżające, z przodu amor Konii z regulacją twardości, a tyłu seria. Myślę, że zdało by to bardzo dobrze egzamin

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#330 wrnjarek

wrnjarek
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:piotrków tryb.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30LECIE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 23.09.2019

Witam czy to 08w60-sea-601b co u Ciebie podchodzi do 2.0 sedana nie mogę konkretnie znaleźć.w haparts mówią że to jest ten nr
Pozdrawiam jarek
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq