Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014
sprężyny 700zł
założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł
zbieżność 50zł
= 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014
sprężyny 700zł
założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł
zbieżność 50zł
= 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014
Przejdź do postuNapisano 09:42, 13.10.2016
wachaczy nie ruszalem bo po co? to tak samo jakby przed jazda z kompletem na pokladzie luzowac bo przeciez tez auto siada do dolu;)
a pomyśl...
przed obniżeniem tuleje na postoju pustego samochodu nie były naprężone, a owo naprężenie występowało jedynie po załadowaniu samochodu (np wsiadasz ty lub pasażerowie), teraz po obniżeniu masz te tuleje przez cały czas naprężone, nieważne czy tym samochodem jedziesz czy ono stoi, nie wpływa to korzystnie na trwałość, owszem w tym przypadku nie powinny sie zużyć z dnia na dzień, czy miesiąca na miesiąc, bo to wychylenie nie jest duże, ale moim zdaniem czemu nie zrobić tak żeby na postoju pustego samochodu (czyli najczęściej występującego stanu, no bo jedziesz najczęściej 1 godzinę może dwie na dobę, a pozostałe 22 godz auto stoi puste) te tuleje nie pracowały, nic to nie kosztuje, wystarczy popuścić i ponownie dokręcić
Użytkownik rafisz edytował ten post 09:45, 13.10.2016
Napisano 14:44, 14.10.2016
Napisano 10:08, 15.10.2016
Użytkownik Krisdee edytował ten post 10:11, 15.10.2016
Napisano 21:13, 15.10.2016
Ja niestety po 20 tyś km żałuję zakupu eibacha. Auto owszem jest niżej, usiadło równo z przodu jak i z tyłu, ale jest zdecydowanie za miękko.
Wcześniej w CG3,CG4 czy Audi miałem eibacha i Koni i było zdecydowanie twardziej.
Także zakup teraz samych sztywniejszych amorków mija się z celem bo to jakieś 500 euro. Także rozglądam się za gwintem.
Dodam że geometria sprawdzona, żadnych luzów w zawieszeniu itd itd itd, chodź to i tak większego wpływu na sztywność by nie miało.Podobnie jak kombinacje z niższym profilem opon itp.
Jak komuś zależy na tym żeby odrobinę poprawić serię pod względem sztywności oraz obniżyć samochód to polecam, a jak ktoś lubi od czasu do czasu szybciej polatać w zakrętach bez zbędnych wychyłów nadwozia to odradzam i lepiej dołożyć do jakiegoś całego kita albo do gwintu.
Generalnie tak jak było na serii ma się wrażenie że poprzeczne nierówności wybiera "sztywno", ale wystarczy jedna seria zakrętów żeby stwierdzić że jest jednak zupełnie inaczej. Oczywiście nie oczekuję od auta totalnego betonu bo wtedy kupił bym sobie civica czy pralke i ganiał, ale po prostu większej sztywności w zakrętach.
Pozdrawiam
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 21:44, 15.10.2016
Nie jestem ekspertem ale słyszałem że wymiana stabilizatora z tyłu na mocniejszy daje mega efekt na seryjnym zawieszeniu.Ja niestety po 20 tyś km żałuję zakupu eibacha. Auto owszem jest niżej, usiadło równo z przodu jak i z tyłu, ale jest zdecydowanie za miękko.
Wcześniej w CG3,CG4 czy Audi miałem eibacha i Koni i było zdecydowanie twardziej.
Także zakup teraz samych sztywniejszych amorków mija się z celem bo to jakieś 500 euro. Także rozglądam się za gwintem.
Dodam że geometria sprawdzona, żadnych luzów w zawieszeniu itd itd itd, chodź to i tak większego wpływu na sztywność by nie miało.Podobnie jak kombinacje z niższym profilem opon itp.
Jak komuś zależy na tym żeby odrobinę poprawić serię pod względem sztywności oraz obniżyć samochód to polecam, a jak ktoś lubi od czasu do czasu szybciej polatać w zakrętach bez zbędnych wychyłów nadwozia to odradzam i lepiej dołożyć do jakiegoś całego kita albo do gwintu.
Generalnie tak jak było na serii ma się wrażenie że poprzeczne nierówności wybiera "sztywno", ale wystarczy jedna seria zakrętów żeby stwierdzić że jest jednak zupełnie inaczej. Oczywiście nie oczekuję od auta totalnego betonu bo wtedy kupił bym sobie civica czy pralke i ganiał, ale po prostu większej sztywności w zakrętach.
Pozdrawiam
Napisano 09:29, 16.10.2016
mi tam sie narazie poki co na eibachach dobrze jezdzi a ze wyszło mi to za śmieszną cenę to nie załuje;) przynajmniej nie wygląda jak traktor ze koło 17 wygladało w nadkolu jak 15;D
Napisano 11:29, 16.10.2016
Nie jestem ekspertem ale słyszałem że wymiana stabilizatora z tyłu na mocniejszy daje mega efekt na seryjnym zawieszeniu.
Kiedyś czytałem recenzje staba H&R na jakimś zagranicznym forum Hondy. Koleś miał CL7 na gwincie ale sprzedał bo beznadziejne drogi u niego w Rumunii czy gdzieś
Za jakiś czas kupił CL9, nie chciał obniżać i wymienił stabilizator na H&R 20mm.
Efekt masakryczny! Nie bujało i wieksza nadsterowność.
289 euro taki zestaw na przód i tył.
http://www.ebay.de/i...ucAAOSw9IpXzrm3
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 11:36, 16.10.2016
Na przód bym nie zakładał.289 euro taki zestaw na przód i tył.
http://www.ebay.de/i...ucAAOSw9IpXzrm3
Użytkownik Krisdee edytował ten post 12:02, 16.10.2016
Napisano 17:29, 07.01.2017
Witam Panie i Panowie ...
Ja od 2 dni śmigam na zestawie OEM nowe amory( kupiłem cały zestaw ze sprezynami, gornymi mocowaniami itp) + sprezyny Eibach do CL7 . Auto siadło bardzo ładnie a mianowice, przód 65cm, tył 65,5 cm przy felunku 225/45/17 . Autem bardzo fajnie sie śmiga choć nie ma na razie warunków do lepszej jazdy. Wcześniej miałem krótki czas zawieszenie gwintowane H&R na czerwonych sprezynach bez możliwości regulacji tłumienia i dla mnie beton, nie do jazdy no i poszedł na sprzedaż. Pojezdze obecnym zestawem i po przejechaniu kilkudziesieciu km jade ustawić geometrie/kąty tył na Camberach zeby wszystko było ładnie ...
Pozdrawiam
Mariusz
Napisano 17:35, 07.01.2017
Napisano 17:42, 07.01.2017
Ja zapłaciłem za cały kompletny zawias zapakowany w hondowskich kartonach 1400 zł ale nie kupiłem tego w salonie ... Pytałem w haparts to krzykneli mi 2900 zł, jakoś tak ...
Troche bedzie cieplej to zrobie fotke bo na razie Hanka stoi w cieplutkim garażu ...
Napisano 19:42, 07.01.2017
Napisano 22:18, 07.01.2017
Załatw w tej cenie na grupówke to weźmiemy hurtem
Wysłane z Tapatalk
dokladnie mi co prawda nie dzieje sie nic z zawiasem ale profilaktycznie z checia zanabede choc ostatnio gadalem ze sprzedawca z krakowa odnosnie zawiasow ze stajni bilstein i wycenił mi B6 ze sprezynami na 2100zl chyba h&r b8 bodajże 2300 ze springami.....z doświadczenia z b6 mam bardzo pozytywne wspomnienia
Napisano 22:28, 07.01.2017
Napisano 11:30, 23.09.2019
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych