Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obniżenie VII gen

VII

Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014

sprężyny 700zł

założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł

zbieżność 50zł

             = 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
337 odpowiedzi w tym temacie

#286 depeche_civic

depeche_civic
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:54, 30.06.2016

Też zauważyłem to "majtanie" "bujanie" itp itd po obniżeniu samochodu i założeniu 17, czuć to dość wyraźnie przy jakiś dziurach itp, do tego mam dość spory negatyw, dodam że luzów w zawieszeniu BRAK, czyli rozumiem że to przez negatyw(obniżenie) i zostają mi tylko cambery? Bo docelowo na przyszły rok 18-19 cali ma wpaść bo 17 trochę "słabo":P 

Mi bujało dosyć mocno, po wymianie górnych mocowań amortyzatorów oraz łączników stabilizatora jakby przestało, no chyba że na bardzo mocnej koleinie, studzience. Felga 17 cali.


  • 0

#287 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:29, 01.07.2016

Sprawdź jeszcze jak zachowuje się samochód w jeździe codziennej, gdy napompujesz ciśnienie autostradowe do opon. U mnie znacznie poprawiło stabilność toru jazdy, jednak kosztem darcia opony na wewn. stronie.


  • 0

#288 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:25, 01.07.2016

ja mam 17 i jezdzi sie jak narazie bardzo dobrze;) nie czuć różnicy pomiedzy 16 a 17:) a zmiana z 205/55 na 225/45;)


  • 0

#289 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,252 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:55, 01.07.2016

Dziwne micry..
.chyba,że tamte 16 były dość twarde,a 17 dość miękkie
  • 0
                       

#290 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:58, 04.07.2016

bridgestone turanza er300 jest dosc rwarda opona ale jezdzi sie lepiej;)

nikt nie chce sie podzielic wiedza co do wymiany amorów glownie z przodu?

Użytkownik mickry edytował ten post 06:59, 04.07.2016

  • 0

#291 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:23, 04.07.2016

Ja mogę tylko na szybkości dodać, że testowałem ustawy siły tłumienia i w skali 0-30 najlepiej jeździ się na 20 z przodu i 10 z tyłu. Innymi słowy zdaje mi się, że jedyny ktoś nie miał kasy na gwinta, to obniżające sprężyny z seryjnym amorem z tyłu i utwardzonym z przodu mogłyby być niezłm kompromisem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#292 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:27, 04.07.2016

mickry, co chcesz wiedzieć na temat tych amorków?


  • 0

#293 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:09, 06.07.2016

no jak sie za nie zabrać te z przodu głownie, gdyż z tego co wiem te z tyłu wyjąć to lajt a z przodu jest problem;)


  • 0

#294 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2,935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:11, 06.07.2016

Odkrecasz łącznik staba od wahacza. Odkrecasz mocowanie widelek od amora i wybijasz go. Odkrecasz kolumne od nadwozia, po otwarciu maski wcześniej ;-)

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#295 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 18:20, 06.07.2016

Są dostępne cambery z KW. Muszę u siebie geometrię zrobić bo nie wiem czy zakładać. Koło wygląda prosto :)

 

 

Podasz jakiś namiar na KW w DE??


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#296 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:58, 07.07.2016

Odkrecasz łącznik staba od wahacza. Odkrecasz mocowanie widelek od amora i wybijasz go. Odkrecasz kolumne od nadwozia, po otwarciu maski wcześniej ;-)

Wysłane z Tapatalk

 

tak po prostu i to wszystko? rozmawiałem z gosciem co zmieniał kiedys to mowił ze wahacz trzeba odkręcac itp itd ze przeje...;)


  • 0

#297 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:45, 09.07.2016

Podasz jakiś namiar na KW w DE??

http://www.kwsuspens...chse-15275.html
  • 0

#298 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 19:00, 09.07.2016

 

 

Dzięki, akurat namierzyłem coś takiego hehe:

 http://www.ebay.de/i...eEAAOSwaZdXIb0P


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#299 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:26, 11.07.2016

http://www.ebay.com/...-BWGoG8&vxp=mtr
z usa.


  • 0

#300 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 15:28, 11.07.2016

 

Wysyłka do DE nie możliwa, do tego potrzebuje wszystkie pierdoły z Homologacją Niemiecką.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq