Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja do VIII generacji 2,0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#46 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 18:59, 30.10.2014

przepraszam, ale ten montaż wygląda jakby instalator się zerzygał pod maską.

do regulacji zaworów będziesz to cudo ściągać, czy giąć?

nie widzę lubryfikacji - no przynajmniej tu się nie dałeś.

długości wężyków między wtryskiem a wkrętką pewnie randomowa.

kolektor zrzucili? znając życie to słabo...

 

ale nic innego po firmach "specjalizujących" się BRC niczego innego się nie spodziewa niestety.

 

jak chcesz wiedzieć jak jest naprawdę - jedź na AFR do kogoś kumatego i zmierz jaki masz przy pełnym bucie.

jak nie chcesz wiedzieć, to jeździj i nie myśl o tym - masz 90%, że silnik to wytrzyma bez problemu za Twojej kadencji :)


  • 0

#47 stopi

stopi
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Polska Centralna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:09, 31.10.2014

blow - pozwól, że zignoruję twoją wypowiedź.

 

Wczoraj dotankowałem benzyny. Wskazówka faktycznie nagle wskoczyła na połowę baku, a na pewno za tyle nie zatankowałem :) Zmierzyłem również spalanie. Na pełnej butli (tj 35l) zrobiłem 305km. Jazda dynamiczna. Ogólnie międzymiastowa +-30km i jedna traska po autostradzie 120km zrobiona. Średnio zatem 11,5l/100km. Jest to dla mnie bardzo zadowalający wynik biorąc pod uwagę komfort jazdy. Odczuwam małą różnicę w mocy, ale to raczej normalne...


  • 0

#48 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:49, 31.10.2014

blow ma rację. Wygląda jakby majster wrzucił pod maskę i jak upadło tak zamontował. Jakby w takim stylu ktoś zrobił tobie płytki w łazience, to byś na kopach go wyrzucił.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#49 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 15:43, 31.10.2014

blow - pozwól, że zignoruję twoją wypowiedź.

 

 

Odczuwam małą różnicę w mocy, ale to raczej normalne...

 

 

więc żyj w przekonaniu, że to normalne i tak ma być.

 

pablo, szkoda dyskutować z takimi - mają tu z 20 stron o polecanych zestawach/zakładach. mają lpg-forum gdzie też są galerie warsztatów polecanych - oni i tak zrobią po swojemu a potem się będą upierać, że tak jest dobrze i już. a jeśli ktoś się odważy konstruktywnie to skrytykować, na pewno jest napinaczem/hejterem/gburem/chamem.

 

 

czekam na temat autora pt. "auto nie przyśpiesza" albo "szarpie na gazie" czy coś podobnego - jak hejcić to na maxa! ;]

 

 


  • 0

#50 stopi

stopi
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Polska Centralna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:04, 31.10.2014

Co wy chcecie od tej instalacji...? Wszystko jest zamontowane bardzo dobrze. Tu są zdjęcia dziś w świetle dziennym:

 

https://onedrive.liv...&ithint=folder,

 

Instalka jest zamontowana w zakładzie, gdzie z całego województwa do nich przyjeżdżają na montaże, więc to też o czymś świadczy.. Nie będę wymieniał nazwy, bo publiczne ujawnianie danych jest zabronione, a z resztą i po co... Kilka lat temu też tam montowałem w jednym z poprzednich aut i nie miałem absolutnie żadnych problemów (no może po 6 latach zaczął szwankować wskaźnik poziomu gazu, ale chyba po takim czasie miał prawo, a i instalacja była dosyć budżetowa)


  • 0

#51 czay

czay
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 31.10.2014

Ja się zastanawiam, czy czasami reduktor nie jest zbyt wysoko zamontowany? Podobno powinien być poniżej poziomu płynu w zbiorniku wyrównawczym. Ale to sam najlepiej ocenisz. A przy zbiorniku płynu do wycieraczek jest chyba zbiornik z lubryfikacją.


Użytkownik czay edytował ten post 18:02, 31.10.2014

  • 0

#52 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 19:11, 31.10.2014

no jest lubra - zwracam honor gazmenowi - szkolenia nie poszły na marne...

 

stopi - nikt tu nie chce Cię atakować, więc nie traktuj tego w ten sposób...

 

sam się zastanów - co to za dziwny płyn do 'smarowania zaworów' Ci zamontowali. pomyśl po prostu - jak nie wiesz, to poczytaj.

pomoże on Twoim zaworom w taki sam sposób jak swego czasu magnetyzery na spalanie i moc silnika.

 

i zakład, który to zamontował po prostu okradł nieświadomego klienta wciskając ciemnotę, strasząc babą jagą - i jak mamy go traktować poważnie?

 

to nie jest dobra instalacja (montaż). przyjmij to jako fakt po prostu. szkoda że wcześniej nie wszedłeś.

a na Twoje słowa o poprzednim aucie mam takie:

dziadek przeżył z 10 lat z rakiem - zmarł niecałe pół roku po diagnozie - taka historia...


  • 0

#53 Zabsss

Zabsss
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 03.11.2014

Panowie a ze tak sie podepne pod temat, kupilem juz Accorda z instalacja, calkiem dobra wydaje mi sie stag premium i wtryski hana (bede zmienial teraz na mocniejsze) no ale wracajac do tematu.

Ma zalozona lubryfikacje - ja tez jestem przeciwnikiem tego pomyslu, ale czy spoko moge to wypiac po tym jak juz auto zrobilo na gazie okolo 60tys ? Nie ma zadnych najmniejszych problemow poki co - ale to swiezy nabytek zrobione ok 5tys km. Wyciagac zamykac ta lubre na nastepnym przegladzie gazu czy jak juz jest to dolewac tego cudu i uzywac heh ? Co radzicie ? 


A ile kilometrow w trasie mniej więcej robisz na pełnym zbiorniku  ?

Na takiej 'krajowce' 90-120km/h to ostatnio zrobilem 390km i jescze nie pikal ale jak zajechalem na stacje to dolalem 39,9 litra wiec mysle 400km da sie zrobic 


  • 0

#54 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 12:37, 04.11.2014

jak się spotkamy kiedy na spocie, to mam kabel można się wpiąć i zobaczyć co tam siedzi i jak działa.

 

co do lubry - zaślep to i nie używaj...


  • 0

#55 pawnook

pawnook
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Grodzisk Wlkp.
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:e
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 04.11.2014

koledzy jakbym ja miał gazowac viii generacje to rozejrzałbym się za instalacją z wtryskiem w fazie ciekłej. Ostatnio na tvn turbo w programie kup i zrób była właśnie o tym mowa i bardzo zachwalali. Jeszcze niedawno koszt takiej instalacji wynosił koło 6-8tys, teraz w programie mówili, że zakładają za 4,5tys, ale może na ten temat niech się wypowie jakiś znawca bo sam jestem ciekaw czy ta instalacja jest tak dobra jak opisywali. Poza zaletymi płynącymi, że w ogole nie niszczy silnika, wszystko praktycznie jest podłączone pod fabryczną instalacje benzynową, można odpalać na gazie to jeszcze niby dostajemy trochę mocy, z racji tego, że gaz ma bardzo niską temperaturę i przy spalaniu działa jak intercooler. Jak można prosić jakiegoś specjalistę to niech się wypowie, bo ja napisałem tylko to co mówili w programie.


  • 0

#56 czay

czay
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 04.11.2014

Ja specjalistą nie jestem, tylko po prostu zainstalowałem u siebie. Co do korzystnego wpływu to się okaże, bo mam ją dopiero od niecałych 11 tys. km.( btw za przegląd po 10 tys. km zapłąciłem 90 zł). Na gazie raczej nie powinno się odpalać z tego co mówili mi gazownicy - przełączanie na gaz jest ustawiane w programie, a czas zależy od zewnętrznej temperatury. Na gazie można odpalać (w zasadzie to nawet trzeba) w instalacjach Lpdi do wtrysku bezpośredniego.

Natomiast faktycznie mniej paliwa idzie na rozruch jak porównuję z IV generacją w golfie żony. Z kolei realna pojemność butli jest mniejsza - trochę miejsca zajmuje pompa i nie można/nie powinno się zjeżdżać do zera (tak jest ustawiane), żeby pompa zawsze miała jakieś paliwo. U mnie do butli 58l wchodzi 41-42 litry. Jak ktoś lubi wyjeżdżać do zera to trzeba zwracać uwagę na przełącznik, ponieważ sygnalizuje dźwiękiem przejście na rezerwę, natomiast jak już gazu braknie i przejdzie na benzynę to widać tylko po diodach na przełączniku (w IV generacji włączał się dźwięk, przynajmniej u mnie).

Trochę słychać pompę, ale głównie na postoju i jak się nie włączy radia (podobnie słychać wtryskiwacze MED w IV gen.). Zasadniczo to ja głównie liczę na to, że faktycznie będzie miała pozytywny wpływ na trwałość silnika, chociaż z wypowiedzi na forum raczej i w IV gen. nie ma negatywnych objawów. Poza tym, jak montowałem to różnica w cenie w porównaniu z IV gen. wyniosła ok. 1-1,5 tys. zł więc skusiłem na "nowszą technologię".


  • 0

#57 vifvaf

vifvaf
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wittmund
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 19.04.2015

Panowie powiedzcie mi proszę co lepiej zrobić, ponieważ mieszkam w Niemczech i tu instalacja LPG kosztuje:
KME 1500€
BRC 1700€
Albo lepiej jechać do PL, zestaw ze STAGiem + wszystkie papiery,opłaty i paliwo = 1300€

Nie znam szczegółów tych instalacji, ponieważ samochodów mam zamiar kupić około listopada /grudnia
  • 0

#58 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:53, 22.04.2015

jeśli jeździsz do PL często to znajdź w polecanych kogoś kto Ci założy i na serwisy będziesz zjeżdzał do PL.

Jak nie za często, to bierz BRC (ja mam BRC od prawie 6 lat i tylko filtry a mam prawie 100kkm na gazie zrobione).


  • 0

#59 blue_kos

blue_kos
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:18, 10.05.2015

Witam, nie będę zbyt oryginalny i zacznę jak większość pewnie w tym wątku.

Jestem zielony w temacie gazu i liczę na Waszą pomoc.

Chcę za gazować accorda 2010rok 2.0l

 

Byłem w weekend w jednym z polecanych przez Was warsztatów i została mi zaproponowana taka instalacja:

warsztat mieści się w , Al. Jerozolimskich  232A, LPG Jasiński (LPG Tech)

 

Instalacja to:

Sterownik, TECH-324 OBD

Reduktor,  KMG gold (podobno do 300km ale ma lepszą bo stałą temperaturę spalania w całym zakresie obrotów, i jest o 200 zł jak dobrze pamiętam droższy od Silvera zalecanego do 200km)

Wtryski, Gragon 2x2 (Hanna niebieskie (ta sama cena) nie są polecane, podobno lepiej się spisuje w tym aucie ale ostatnio jest reklamacyjna info od właściciela)

Filtr, Perfect blue

Przewody, termoplastyczne LPGTECH nie znam śednicy

Wlew we wlewie paliwa

Zbiornik 55l (który podniesie podłogę o 2cm , podobno nie ma nic na wymiar idealnego wiec albo tracę na pojemności butli albo na bagażniku)

 

całość została wyceniona na 3000zł

 

Co sądzicie o takim zestawie, czy będę zadowolony, czy można mieć coś lepszego w tej cenie?

Za wszystkie opinie z góry dziękuje.


  • 0

#60 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:48, 11.05.2015

Ja mam w sedanie butlę 50l i podłoga jest na równo😃
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq