Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja do VIII generacji 2,0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#61 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 05:32, 12.05.2015

i 56 litrów jak jest to jest równo :)


  • 0

#62 blue_kos

blue_kos
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 12.05.2015


 

Instalacja to:

Sterownik, TECH-324 OBD

Reduktor,  KMG gold (podobno do 300km ale ma lepszą bo stałą temperaturę spalania w całym zakresie obrotów, i jest o 200 zł jak dobrze pamiętam droższy od Silvera zalecanego do 200km)

Wtryski, Gragon 2x2 (Hanna niebieskie (ta sama cena) nie są polecane, podobno lepiej się spisuje w tym aucie ale ostatnio jest reklamacyjna info od właściciela)

Filtr, Perfect blue

Przewody, termoplastyczne LPGTECH nie znam śednicy

Wlew we wlewie paliwa

Zbiornik 55l (który podniesie podłogę o 2cm , podobno nie ma nic na wymiar idealnego wiec albo tracę na pojemności butli albo na bagażniku)

 

całość została wyceniona na 3000zł

Może się koleś pomylił i faktycznie się podłoga nie podniesie.

A co sądzicie o samej instalacji, jej podzespołach?


Użytkownik blue_kos edytował ten post 07:29, 12.05.2015

  • 0

#63 blue_kos

blue_kos
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 18.05.2015

A co myślicie o instalacji Landirenzo Omegas OBD w cenie 3700, warto tyle kasy dopłacić?
czy ta instalacja w LPGTech za 3000  będzie tak samo działała bez problemów?

Różnica 700zł wiec jest się nad czym zastanawiać.


  • 0

#64 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:14, 18.05.2015

coś dużo jak za Omegasa do silnika 2.0 - mnie ta instalacja kosztowała coś koło 3 tysie...(2 lata temu i 50 tys km zrobione bez problemów)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#65 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:13, 18.05.2015

Dużo to kosztuje Prins i to jest instalacja z jajami


  • 0

#66 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:07, 18.05.2015

Prins to Prins, my tu gadamy o Omegasie ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#67 blue_kos

blue_kos
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 19.05.2015

Rozumiem że w tej cenie nad Landirenzo Omegas OBD nie ma się co zastanawiać i brać LPGtech?


  • 0

#68 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:58, 19.05.2015

ja jak bym miał zakłać LPGtecha a omegasa to wole omegasa i to bez porównania


  • 0

#69 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:04, 19.05.2015

Omegas sterownik - nie, reduktor (IG1), wtryski MED - tak


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#70 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:14, 19.05.2015

nie bo ??


  • 0

#71 blue_kos

blue_kos
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 25.05.2015

 to wole omegasa i to bez porównania

moja siostra ma ją w Hyundaiu 2.0 i to auto nie jeździ w ogóle, fakt że nic się ani z autem ani z instalacja nie dzieje ale zamula strasznie.


  • 0

#72 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:14, 25.05.2015

no to czemu tak się dzieje i co jest tego przyczyną.próbował ktoś coś z tym zrobić?? pewnie nie bo po co...takie suche gadanie..


  • 0

#73 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:35, 25.05.2015

Osobiście nie lubię stroić Omegasa. Wolę Stag, Tech.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#74 blue_kos

blue_kos
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 25.05.2015

no to czemu tak się dzieje i co jest tego przyczyną.próbował ktoś coś z tym zrobić ?? pewnie nie bo po co...takie suche gadanie..

auto było na hamowni zmierzone na benzynie i wyszło tyle co w serii nawet ciut lepiej, a na gazie nie idzie.

Ona nie wnika w takie rzeczy, ja na siłę nie będę jej uszczęśliwiał.

 

 

Osobiście nie lubię stroić Omegasa. Wolę Stag, Tech.

możesz napisać dlaczego?

bo stoję przed wyborem  tech lub Omegas

 

 

kolega na Type-S 7 gen  Landirenzo i na hamowni wypluło chyba 13km mniej, i to mnie martwi


Użytkownik blue_kos edytował ten post 10:59, 25.05.2015

  • 0

#75 adam 8404

adam 8404
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 04.06.2015

witam chce założyć gaz ciekły do mojego accorda 2.0 możecie mi polecić jakiegos gazownika w warszawie lub okolicach. A może nie warto i warto zastanowić sie nad sekwencją 4 generacji a jeśli tak to jaką ?


Ja specjalistą nie jestem, tylko po prostu zainstalowałem u siebie. Co do korzystnego wpływu to się okaże, bo mam ją dopiero od niecałych 11 tys. km.( btw za przegląd po 10 tys. km zapłąciłem 90 zł). Na gazie raczej nie powinno się odpalać z tego co mówili mi gazownicy - przełączanie na gaz jest ustawiane w programie, a czas zależy od zewnętrznej temperatury. Na gazie można odpalać (w zasadzie to nawet trzeba) w instalacjach Lpdi do wtrysku bezpośredniego.

Natomiast faktycznie mniej paliwa idzie na rozruch jak porównuję z IV generacją w golfie żony. Z kolei realna pojemność butli jest mniejsza - trochę miejsca zajmuje pompa i nie można/nie powinno się zjeżdżać do zera (tak jest ustawiane), żeby pompa zawsze miała jakieś paliwo. U mnie do butli 58l wchodzi 41-42 litry. Jak ktoś lubi wyjeżdżać do zera to trzeba zwracać uwagę na przełącznik, ponieważ sygnalizuje dźwiękiem przejście na rezerwę, natomiast jak już gazu braknie i przejdzie na benzynę to widać tylko po diodach na przełączniku (w IV generacji włączał się dźwięk, przynajmniej u mnie).

Trochę słychać pompę, ale głównie na postoju i jak się nie włączy radia (podobnie słychać wtryskiwacze MED w IV gen.). Zasadniczo to ja głównie liczę na to, że faktycznie będzie miała pozytywny wpływ na trwałość silnika, chociaż z wypowiedzi na forum raczej i w IV gen. nie ma negatywnych objawów. Poza tym, jak montowałem to różnica w cenie w porównaniu z IV gen. wyniosła ok. 1-1,5 tys. zł więc skusiłem na "nowszą technologię".

witam a gdzie montowałeś też mam zamiar założyć taką instalacje i szukam warsztatu który zrobi to poprawnie?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq