i 56 litrów jak jest to jest równo
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 05:32, 12.05.2015
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#62
Napisano 07:28, 12.05.2015
Instalacja to:
Sterownik, TECH-324 OBD
Reduktor, KMG gold (podobno do 300km ale ma lepszą bo stałą temperaturę spalania w całym zakresie obrotów, i jest o 200 zł jak dobrze pamiętam droższy od Silvera zalecanego do 200km)
Wtryski, Gragon 2x2 (Hanna niebieskie (ta sama cena) nie są polecane, podobno lepiej się spisuje w tym aucie ale ostatnio jest reklamacyjna info od właściciela)
Filtr, Perfect blue
Przewody, termoplastyczne LPGTECH nie znam śednicy
Wlew we wlewie paliwa
Zbiornik 55l (który podniesie podłogę o 2cm , podobno nie ma nic na wymiar idealnego wiec albo tracę na pojemności butli albo na bagażniku)
całość została wyceniona na 3000zł
Może się koleś pomylił i faktycznie się podłoga nie podniesie.
A co sądzicie o samej instalacji, jej podzespołach?
Użytkownik blue_kos edytował ten post 07:29, 12.05.2015
#63
Napisano 12:41, 18.05.2015
A co myślicie o instalacji Landirenzo Omegas OBD w cenie 3700, warto tyle kasy dopłacić? czy ta instalacja w LPGTech za 3000 będzie tak samo działała bez problemów?
Różnica 700zł wiec jest się nad czym zastanawiać.
#64
Napisano 14:14, 18.05.2015
coś dużo jak za Omegasa do silnika 2.0 - mnie ta instalacja kosztowała coś koło 3 tysie...(2 lata temu i 50 tys km zrobione bez problemów)
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#65
Napisano 15:13, 18.05.2015
Dużo to kosztuje Prins i to jest instalacja z jajami
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#66
Napisano 16:07, 18.05.2015
Prins to Prins, my tu gadamy o Omegasie
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#67
Napisano 11:10, 19.05.2015
Rozumiem że w tej cenie nad Landirenzo Omegas OBD nie ma się co zastanawiać i brać LPGtech?
#68
Napisano 13:58, 19.05.2015
ja jak bym miał zakłać LPGtecha a omegasa to wole omegasa i to bez porównania
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#69
Napisano 14:04, 19.05.2015
Omegas sterownik - nie, reduktor (IG1), wtryski MED - tak
Do zobaczenia na trasie.
#70
Napisano 14:14, 19.05.2015
nie bo
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#71
Napisano 09:04, 25.05.2015
to wole omegasa i to bez porównania
moja siostra ma ją w Hyundaiu 2.0 i to auto nie jeździ w ogóle, fakt że nic się ani z autem ani z instalacja nie dzieje ale zamula strasznie.
#72
Napisano 09:14, 25.05.2015
no to czemu tak się dzieje i co jest tego przyczyną.próbował ktoś coś z tym zrobić pewnie nie bo po co...takie suche gadanie..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#73
Napisano 09:35, 25.05.2015
Osobiście nie lubię stroić Omegasa. Wolę Stag, Tech.
Do zobaczenia na trasie.
#74
Napisano 10:57, 25.05.2015
no to czemu tak się dzieje i co jest tego przyczyną.próbował ktoś coś z tym zrobić pewnie nie bo po co...takie suche gadanie..
auto było na hamowni zmierzone na benzynie i wyszło tyle co w serii nawet ciut lepiej, a na gazie nie idzie.
Ona nie wnika w takie rzeczy, ja na siłę nie będę jej uszczęśliwiał.
Osobiście nie lubię stroić Omegasa. Wolę Stag, Tech.
możesz napisać dlaczego?
bo stoję przed wyborem tech lub Omegas
kolega na Type-S 7 gen Landirenzo i na hamowni wypluło chyba 13km mniej, i to mnie martwi
Użytkownik blue_kos edytował ten post 10:59, 25.05.2015
#75
Napisano 14:59, 04.06.2015
witam chce założyć gaz ciekły do mojego accorda 2.0 możecie mi polecić jakiegos gazownika w warszawie lub okolicach. A może nie warto i warto zastanowić sie nad sekwencją 4 generacji a jeśli tak to jaką ?
Ja specjalistą nie jestem, tylko po prostu zainstalowałem u siebie. Co do korzystnego wpływu to się okaże, bo mam ją dopiero od niecałych 11 tys. km.( btw za przegląd po 10 tys. km zapłąciłem 90 zł). Na gazie raczej nie powinno się odpalać z tego co mówili mi gazownicy - przełączanie na gaz jest ustawiane w programie, a czas zależy od zewnętrznej temperatury. Na gazie można odpalać (w zasadzie to nawet trzeba) w instalacjach Lpdi do wtrysku bezpośredniego.
Natomiast faktycznie mniej paliwa idzie na rozruch jak porównuję z IV generacją w golfie żony. Z kolei realna pojemność butli jest mniejsza - trochę miejsca zajmuje pompa i nie można/nie powinno się zjeżdżać do zera (tak jest ustawiane), żeby pompa zawsze miała jakieś paliwo. U mnie do butli 58l wchodzi 41-42 litry. Jak ktoś lubi wyjeżdżać do zera to trzeba zwracać uwagę na przełącznik, ponieważ sygnalizuje dźwiękiem przejście na rezerwę, natomiast jak już gazu braknie i przejdzie na benzynę to widać tylko po diodach na przełączniku (w IV generacji włączał się dźwięk, przynajmniej u mnie).
Trochę słychać pompę, ale głównie na postoju i jak się nie włączy radia (podobnie słychać wtryskiwacze MED w IV gen.). Zasadniczo to ja głównie liczę na to, że faktycznie będzie miała pozytywny wpływ na trwałość silnika, chociaż z wypowiedzi na forum raczej i w IV gen. nie ma negatywnych objawów. Poza tym, jak montowałem to różnica w cenie w porównaniu z IV gen. wyniosła ok. 1-1,5 tys. zł więc skusiłem na "nowszą technologię".
witam a gdzie montowałeś też mam zamiar założyć taką instalacje i szukam warsztatu który zrobi to poprawnie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych