Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja do VIII generacji 2,0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#16 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 01.06.2014

Ok. Dzięki - czyli muszę sprawdzić czujnik lub jego instalację.

 

Ale dziwi mnie to trochę - gdyby czujnik był padniety to check świeciłby się ciągle.... Tu natomiast po resecie gaśnie a po ponownym odpaleniu się zaświeca.

 

Tak czy siak - dzięki za pomoc (zawsze wiem coś więcej).


  • 0

#17 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 03.06.2014

A jeszcze mam pytanie tak na szybko - czy zbyt mały prąd rozruchowy akumulatora może generować taki błąd?

Generalnie mam już słaby bardzo słaby akumulator - w sobotę go ładowałem a dziś już były problemy z odpaleniem.


  • 0

#18 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 09.06.2014

Ok. Chyba się wyjaśniło - zasilanie instalacji gazowej (+) było podpięte w skrzynce z bezpiecznikami pod bezpiecznik czujnika poziomu oleju zamiast pod bezpiecznik stacyjki.


  • 0

#19 gruby86

gruby86
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Luzino
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 16.10.2014

Witam kolegów jestem przed montazem instalacji mam VIII gen sedana i jaka butla się zmiesci bez krzywej podłogi. Wszyscy pisza o kombi cale forum i nie tylko przestudiowałem i nic . Dzwoniłem do jednego gazownika i mówił że sedan ma inną wnęke a ja butli 47l nie chce.


  • 0

#20 stopi

stopi
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Polska Centralna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 00:39, 21.10.2014

 W poniedziałek za tydzień montują mi BRC Sequent 24 do VIII, 2.0, sedan. Butla jaka się zmieści ocenili na maks. 42l. Dodam, że przed zakupem widziałem taką hondę z dokładnie tą samą instalacją. Koszt wyniesie 2900 z wlewem pod klapką od wlewu paliwa.


  • 0

#21 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:25, 21.10.2014

Czemu Auto-świta podaje VIII gen. accorda silnik 2.0 jako źle znoszący instalację LPG ?

link: http://www.auto-swia...eruja-lpg/t7vlf

Jaka jest różnica w konstrukcji silnika 2.0 między VII a VIII generacją ? 


  • 0

#22 Rop

Rop
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive / Areo
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 22.10.2014

Witam

Wczoraj  odebrałem swojego Accorda po zagazowaniu.

Odnośnie butli weszła 680x180   49 L.

Pozdro


  • 0

#23 gruby86

gruby86
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Luzino
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 22.10.2014

Witam

Wczoraj  odebrałem swojego Accorda po zagazowaniu.

Odnośnie butli weszła 680x180   49 L.

Pozdro

Super wielkie  dzięki  i jak nic nie wystaje dosyć szeroka , a ile wchodzi gazu ? Nareszcie info o sedanie.


  • 0

#24 Rop

Rop
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive / Areo
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 22.10.2014

Butla jest równo z podłogą , dokładnie ile gazu wchodzi powiem po całkowitym tankowaniu ,teraz tylko dotankowałem. Myślę że powinno wchodzić 40 l gazu.

Pozdrawiam


  • 0

#25 Zabsss

Zabsss
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 22.10.2014

Hej ja mam 8 gen sedan 2.4 2008-  juz kupilem z gazem wchodzi mi maks 42.1 litra gazu, butla nie wystaje


  • 0

#26 gruby86

gruby86
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Luzino
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 22.10.2014

Hej ja mam 8 gen sedan 2.4 2008-  juz kupilem z gazem wchodzi mi maks 42.1 litra gazu, butla nie wystaje

A ile kilometrow w trasie mniej więcej robisz na pełnym zbiorniku  ?


Użytkownik gruby86 edytował ten post 17:53, 22.10.2014

  • 0

#27 stopi

stopi
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Polska Centralna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 09:34, 23.10.2014

Powiedzcie jeszcze.. Jak jest ustawiane przelaczanie na gaz? Czytałem caly opis brc sequent 24 i zazwyczaj z tego co piszą momentem krytycznym jest osiągnięcie np temperatury 40st. Czy mogą mi zrobić inne opcje np przełączanie powyżej pewnych obrotów/min? Jaki wariant jest najlepszy?
  • 0

#28 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:51, 23.10.2014

Najlepsza jest temperatura, nie ma co kombinować z obrotami, bo później mogą być problemy zima, jeśli coś by było źle ustawione, a po temp przełącza bez problemu i ustawienie jest łatwiejsze

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#29 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:13, 23.10.2014

z reguły ustawiasz dwa parametry: temperaturę płynu chłodniczego w reduktorze (w niektórych instalacjach temperaturę gazu) oraz obroty silnika, przy których ma przełączyć i aby to nastąpiło oba warunki muszą zostać spełnione. Można tez ustawić, czy ma przełączać podczas zwiększania lub zmniejszania obrotów ale to kosmetyka. Ale tak jak Bojar napisał: głównym kryterium powinna być temperatura


  • 0

#30 Rop

Rop
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive / Areo
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 23.10.2014

Dokładnie jak koledzy napisali, najważniejsza jest temperatura ja mam ustawione na 35 st. i obroty powyżej 1000 obr/min.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq