Użytkownik zatyl edytował ten post 07:53, 06.10.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciśnienie w oponach - wszystkie generacje
#136
Napisano 07:52, 06.10.2015
#137
Napisano 12:29, 29.10.2015
Wysłane z mojego ASUS_T00J za pomocą Tapatalk 2
#138
Napisano 15:00, 10.12.2015
Dużo informacji potrzebnych na temat ciśnienia w oponach aut ciężkich znajdziesz na: http://opony-ekspert...iężarowych.html . To co najważniejsze jest tam napisane. Dodatkowo przeczytasz tam, dlaczego jest to taki ważny element w samochodach, zwłaszcza w sezonie zimowym.
#139
Napisano 22:49, 09.03.2016
Witam. Jakie ciśnienie w oponach 215/45/17 ?
#140
Napisano 07:46, 10.03.2016
Witam. Jakie ciśnienie w oponach 215/45/17 ?
takie jak masz podane na słupku do opon seryjnych.
a tak przy okazji
ciśnienie to sprawdzajcie na stacjach diagnostycznych tam gdzie robicie przeglądy gdyz Okręgowe Stacje Diagnostyczne maja obowiązek legalizacji manometrów natomiast wulkanizatorzy nie.
naładowane u wulkanizatora 2.2 okazało sie na stacji 2.8 - powiem tylko że peugeot 206 bez obciążenia skakał jak ping pong.
#141
Napisano 17:36, 10.03.2016
A nie ma różnicy w oponach czy to 215/45/17 czy 185/65/15 ? Ciśnienie i w tych i w tych ma być takie samo ?
#142
Napisano 09:27, 13.04.2016
witam
mi wulkanizator nabił 225/45/17 na 2,6 przód i tył i powiem ze sie okej jeździ zobaczymy jak spadnie deszcz. Czy uważacie ze to za dużo
#143
Napisano 10:36, 13.04.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#144
Napisano 22:17, 13.04.2016
witam
mi wulkanizator nabił 225/45/17 na 2,6 przód i tył i powiem ze sie okej jeździ zobaczymy jak spadnie deszcz. Czy uważacie ze to za dużo
za dużo ....zejdź chociaż na 2.4
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:18, 13.04.2016
#145
Napisano 06:42, 14.04.2016
Ja mam na wlepce dla rozmiaru 225/45/R17 94Y przód 2.3 tył 2.2 i tak trzymam jak jeżdżę sam.
#146
Napisano 22:42, 18.04.2016
U mnie (CU1) na nalepce dla opon 225/50R17 98V (opona Bridgestone Turanza ER370) jest P/T po 2,3. I takie mam ciśnienie przy porannym wyjeździe z garażu. Ale przy aktualnych temperaturach, po powrocie z miasta - na oponach rozgrzanych ciśnienie wynosi średnio: przód - 2,6, tył - 2,5, tzn. nieźle wzrasta !
Użytkownik senior edytował ten post 22:55, 18.04.2016
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
#147
Napisano 23:29, 18.04.2016
To jak to jest ? Producenci podający wartości ciśnień w oponach podają takie jakie mają być w czasie jazdy np. 2.3 ?.... czy zakładają wzrost ciśnienia na 2.6 ,a na którym większość czasu już samochód będzie jechał ?
W takim razie pompując "azotem " trzeba było by pompować 2.6 ? ...tak czy nie .Ktoś się zagłębiał w temat ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:30, 18.04.2016
#148
Napisano 23:35, 18.04.2016
Przy azocie pompujemy 2,3 i powinno trzymać ! Przyznam, że te skoki ciśnienia trochę mnie zaskoczyły (pompuję oczywiście zwykłe powietrze).
Chyba przejdę na azot (tak miałem w moim poprzednim VII gen.)
Użytkownik senior edytował ten post 23:43, 18.04.2016
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
#149
Napisano 06:48, 19.04.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#150
Napisano 07:06, 19.04.2016
OK .Przy azocie pompujemy 2,3 i powinno trzymać ! Przyznam, że te skoki ciśnienia trochę mnie zaskoczyły (pompuję oczywiście zwykłe powietrze).
Chyba przejdę na azot (tak miałem w moim poprzednim VII gen.)
W takim razie pompując powietrzem 2.3 w 80% czy nawet zawsze jeździmy na za wysokim ciśnieniu ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VI, VII, VIII, V
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , wczoraj, 20:31 VIII |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych