Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Ciśnienie w oponach - wszystkie generacje

all_gen VI VII VIII V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
188 odpowiedzi w tym temacie

#136 zatyk

zatyk
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Grodzisk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:52, 06.10.2015

Pojadę wywazyc w tym tygodniu koła bo niby jeździły reż na acordzie, ale nie wiadomo kiedy były wywazane, a do tego leżały pół roku

Użytkownik zatyl edytował ten post 07:53, 06.10.2015

  • 0

#137 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 12:29, 29.10.2015

Wywazac sie powinno przy kazdej zmianie kol. Takze faktycznie sprawdz to na poczatek.

Wysłane z mojego ASUS_T00J za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#138 adik356

adik356
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord V
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 10.12.2015

Dużo informacji potrzebnych na temat  ciśnienia w oponach aut ciężkich znajdziesz na:  http://opony-ekspert...iężarowych.html . To co najważniejsze jest tam napisane. Dodatkowo przeczytasz tam, dlaczego jest to taki ważny element w samochodach, zwłaszcza w sezonie zimowym.  


  • 0

#139 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 09.03.2016

Witam. Jakie ciśnienie w oponach 215/45/17 ?


  • 0

#140 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 07:46, 10.03.2016

Witam. Jakie ciśnienie w oponach 215/45/17 ?

takie jak masz podane na słupku do opon seryjnych.

 

 

a tak przy okazji

ciśnienie to sprawdzajcie na stacjach diagnostycznych tam gdzie robicie przeglądy gdyz Okręgowe Stacje Diagnostyczne maja obowiązek legalizacji manometrów natomiast wulkanizatorzy nie.

naładowane u wulkanizatora 2.2 okazało sie na stacji 2.8 - powiem tylko że peugeot 206 bez obciążenia skakał jak ping pong.


  • 0

#141 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 10.03.2016

A nie ma różnicy w oponach czy to 215/45/17 czy 185/65/15 ?  Ciśnienie i w tych i w tych ma być takie samo ?


  • 0

#142 82piotr

82piotr
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 13.04.2016

witam

mi wulkanizator nabił 225/45/17 na 2,6 przód i tył i powiem ze sie okej jeździ zobaczymy jak spadnie deszcz. Czy uważacie ze to za dużo 


  • 0

#143 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:36, 13.04.2016

Ja mam po 2.4 teraz i jest ok
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#144 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:17, 13.04.2016

witam

mi wulkanizator nabił 225/45/17 na 2,6 przód i tył i powiem ze sie okej jeździ zobaczymy jak spadnie deszcz. Czy uważacie ze to za dużo 

za dużo ....zejdź chociaż na 2.4


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:18, 13.04.2016

  • 0
                       

#145 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:42, 14.04.2016

Ja mam na wlepce dla rozmiaru 225/45/R17 94Y przód 2.3 tył 2.2 i tak trzymam jak jeżdżę sam.


  • 0

#146 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:42, 18.04.2016

U mnie (CU1) na nalepce dla opon 225/50R17 98V (opona Bridgestone Turanza ER370) jest P/T po 2,3. I takie mam ciśnienie przy porannym wyjeździe z garażu. Ale przy aktualnych temperaturach,  po powrocie z miasta - na oponach rozgrzanych ciśnienie wynosi średnio: przód - 2,6, tył - 2,5, tzn. nieźle wzrasta !


Użytkownik senior edytował ten post 22:55, 18.04.2016

  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#147 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:29, 18.04.2016

To jak to jest ? Producenci podający wartości ciśnień w oponach podają takie jakie mają być w czasie jazdy np. 2.3  ?.... czy zakładają wzrost ciśnienia na 2.6 ,a na którym większość czasu już samochód będzie jechał ?

W takim razie pompując "azotem " trzeba było by pompować 2.6 ? ...tak czy nie .Ktoś się zagłębiał w temat ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:30, 18.04.2016

  • 0
                       

#148 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:35, 18.04.2016

Przy azocie pompujemy  2,3 i powinno trzymać ! Przyznam, że te skoki ciśnienia trochę mnie zaskoczyły (pompuję oczywiście zwykłe powietrze).

Chyba przejdę na azot (tak miałem w moim poprzednim VII gen.) 


Użytkownik senior edytował ten post 23:43, 18.04.2016

  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#149 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:48, 19.04.2016

Jesteśmy przyzwyczajeni żeby traktować ciśnienie w oponach jako constans, a jest to wartość zmienna. Przykładowo jedziemy zapakowani z rodziną nad morze autostradą trzeba dopompować do max. Po przyjeździe wypakujemy namioty i powietrza trzeba upuścić jeżeli mamy zamiar poruszać się lokalnie. No zasada przy przednim napędzie, jedna dziesiąta więcej z przodu. Trzeba się określić z jakim obciążeniem w większości się poruszamy. 2.6 przy 2 osobach to rzeczywiście za dużo.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#150 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:06, 19.04.2016

Przy azocie pompujemy 2,3 i powinno trzymać ! Przyznam, że te skoki ciśnienia trochę mnie zaskoczyły (pompuję oczywiście zwykłe powietrze).
Chyba przejdę na azot (tak miałem w moim poprzednim VII gen.)

OK .
W takim razie pompując powietrzem 2.3 w 80% czy nawet zawsze jeździmy na za wysokim ciśnieniu ?
  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VI, VII, VIII, V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq