Zalezy czy masz opone niskoprofilową czy normalnego balona.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciśnienie w oponach - wszystkie generacje
#106
Napisano 12:34, 02.04.2015
#107
Napisano 12:46, 02.04.2015
....ale @Miloszzz....obojetne jaka opona.
2,2 a 2,6 to duza roznica, po prostu sobie wyprobuj.
Przy szerszych oponach trzeba troche podpompowac jak @calcone napisal ale ile
0,1 czy moze 0,2 wystarczy?
Przyjmuje ze w Polsce nikt 200 km/h nie jezdzi. co by takze dodatkowo wymagalo zwiekszenia cisnienia.
Co wulkanizator stwierdza to nie musi sie zawsze zgadzac. (statystyka na oko)
Użytkownik Kardynal edytował ten post 12:48, 02.04.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#108
Napisano 13:35, 02.04.2015
No właśnie, wiec dlatego poruszyłem ten problem bo niby na forum cos jest ale nie wiadomo do końca jakie to ciśnienie powinno być. Z waszych opinii wynika, że może dobrze jest trzymać je gdzieś w okolicach 2,4-2,5 dla tego rozmiaru. I wychodzi na to że tył powinien być mniej napompowany?
#109
Napisano 13:59, 02.04.2015
....ale @Miloszzz....obojetne jaka opona.
2,2 a 2,6 to duza roznica, po prostu sobie wyprobuj.
wypróbowałem. Żadnej różnicy.
Ale może moja VI była jakaś trefna i parę innych aut w rodzinie też.
Jedyna róznica to ta w spalaniu.
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 13:59, 02.04.2015
#110
Napisano 09:44, 03.04.2015
Zgadzam się z tym, co pisze calzone. U mnie zawsze pompowane było zalecane 2,2 przód i tył i efekt jest taki, że po kilku latach brzegi opon sa na wykończeniu, a środek prawie jak nówka... Od tego sezonu "przechodzę" na 2,4 przód/tył (koła 225/50 R17).
#111
Napisano 10:37, 03.04.2015
Ja jednak cały czas będę się upierał, że tył jest znacznie mniej dociążony jeśli nie jest napełniony bagażami dla tego zbyt duże ciśnienie dajmy an to 2,4 może powodować ząbkowani ponieważ opona będzie bardziej skakała. Z drugiej strony mamy silnik - u mnie ON zatem dużo cięższy jest przód - realnie rzecz ujmując ciśnienie w oponie powinno być wyższe. W chwili obecnej dałem 2,3 na przód ale będzie trzeba podnieść na 2,4 a tył na 2,3 i to powinno być optymalne. W sumie w moim przypadku optycznie oceniam ciśnienie i tak na poważnie chyba inaczej nie jesteśmy tego w stanie zrobić chyba, że producent opon wyliczyłby w tabeli dla poszczególnych rozmiarów odpowiednie ciśnienie w uwzględnieniem obciążenia. Nie da się przecież jeździć na tym samym ciśnieniu jeśli mamy planowaną podróż w komplecie z bagażami - to znaczy dać się da, jednak opona w znaczny sposób skraca swoją żywotność.
#112
Napisano 10:37, 03.04.2015
Na trarsie taki tył podejdzie pod 2.6.Były przypadki tu na forum ,że po jednej dłuższej trasie zaczęły lekko wyć.Mógłbyć podatny model opony ale po co ryzykować
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:40, 03.04.2015
#113
Napisano 12:28, 03.04.2015
Wlodar bierz pod uwagę, że ty masz Hondę PB, a jednak ON jest cięższa to również trzeba brać pod uwagę.
#114
Napisano 18:26, 03.04.2015
biorę ....ale tył to raczej kosmetyczne różnice ...a o tył bardziej chodzi ,bo opona tylna ząbkuje gdyż tarcie na bieżnik jest wywierane tylko(zawsze) w jedną stronę
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:27, 03.04.2015
#115
Napisano 16:04, 06.04.2015
U mnie przy 225/40 R18 tabliczka na slupku pokazuje tak:
http://www.fotosik.p...0221bc8acb.html
2.6 bara ladowac przod i tyl ?
Dzieki
#116
Napisano 18:37, 06.04.2015
U mnie przy 225/40 R18 tabliczka na slupku pokazuje tak:
http://www.fotosik.p...0221bc8acb.html
2.6 bara ladowac przod i tyl ?
Dzieki
ja na ten sam rozmiar dałem 2.5 bar przód i tył
#117
Napisano 22:22, 06.04.2015
Przejrzałem w skrócie wątek i proszę Kolegów z różnych generacji i wielkości kół o podawanie, tak jak Kolega bziq, danych z fabrycznych naklejek/tabliczek. Na tej podstawie utworzy się spis zaleceń producenta (a jak to się ma w praktyce - pozostanie ta dyskusja)...
Wiem, że są te wiadomości w kilku miejscach, ale fajnie byłoby je zebrać w jednej (i na dodatek 'krótkiej') wiadomości...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#118
Napisano 15:00, 25.04.2015
Z tabliczki u mnie wynika 2.3 na przód i tył tylko, że 2.3 przy oponach 225/45/17 na przodzie to stanowczo a mało - opona wygląda jak by była na lekkim kapciu. Coś nie tak jest z tymi propozycjami producenta. Tak na poważnie dopiero przy 2,5 na przód opona wizualnie wygląda tak jak na tyle przy 2,2.
#119
Napisano 21:34, 26.04.2015
PKO, wygląd to jedno, a działanie to drugie... nie piszę, że producent jest nieomylny, ale podważanie podanych wartości tylko dlatego, że nie wygląda, to raczej niepoważne, chyba że Twój Accord ma wyglądać, a nie jeździć...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#120
Napisano 22:58, 26.04.2015
...to ,że siedzi trochę opona ,to musi .Moja 215/50/17 żeby dobrze wyglądała musiałaby mieć z 2.6-2.7 na przodzie.
Przy 2.2-2.3 (tak jeżdżę) wygląda jakby miała 1,7
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:59, 26.04.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VI, VII, VIII, V
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych