Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

temperatura w góre na postoju

V a

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#31 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:22, 01.04.2014

Dokładnie .




Przy wymianie temostatu nie zwracałem na to uwagi bo to była szybka wymiana by duzo plynu nie uleciało bo nie upuszczałdm plymu z chl.
A ze ostatnio robiłem boło tego szukając przyczym i miałem rozebrany cały układ to sprawdzilem tez te termostaty i jest róźnica jaka jak w linkach u góry
Zawsze jakie kolwiek częsci zamawiałem do moich aut zawsze były takie same jak ta stara wiec z termostatem myslałem ze tez tak będzie a tu masz ku. inny

Jak dorwie co kasy to sie zakupi taki jak ma być a narazie musze jeździc na tym bo lota i mandat doprowadziły mnie do bankrutu . Hehe a ze robie narazie małe odcinki to jest ok ale przed mega zlotem hondy podkarpacie pasuje go wymienić
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#32 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:37, 01.04.2014

Trafił się pechowy.Ten nowy to Vernet, czytałem o gościu który pracował w hurtowni.Było bardzo dużo reklamacji już NOWYCH Vernet'ow.

xperia L
  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#33 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:41, 01.04.2014

Chyba tak ?? Tak tak vernet
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#34 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 24.04.2014

Odkopuje swoj temat !!
Wiec tak . termostat wywalony a temperatura dalej w góre ale zauwazyłem ze , np jak temp jest na połowie wlącze swiatła pozycyjne to skazowka od temp. podskoczy odrazu 1mm i jak wlącze na mijania to dalej skoczy wyzej jeszcze .
Czyli cos jest z elektroniką ! Tylko co ?? masa ?? Bo tez na wylączonych swiatlach i chcesz zasunąc szyby i to tez temp wtedy w góre !! To wszystko jest na postoju na zapalonym silniku

Użytkownik Accord.Vg edytował ten post 17:50, 24.04.2014

  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#35 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 24.04.2014

Temperatura w górę-ale na obiegu czy tylko na wskazówce?Jeżeli rury są gorące a wentylator załącza się tylko np. na postoju lub w korku to układ chłodzenia ok.Masa elektroniki raczej ok, bardziej wskazał bym przebicie i lewe napięcie.

xperia L

Użytkownik korba415 edytował ten post 19:30, 24.04.2014

  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#36 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 24.04.2014

Jutro zmienie na nowe kable masy bo nie są w dobrej kondycji , a jak znaleś ten lewy pobur prądu
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#37 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 24.04.2014

Nie lewy pobór tylko przy włączeniu innych odbiorników może być przebicie i dodatkowe napięcie dochodzi do-i teraz-czy do wskazówki czy w linię czujnika?

xperia L
  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#38 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 24.04.2014

No właśnie , a jak by było liche masowanie to czy tez by sie tak mogło dziać
A i czy ten czujnik od temperatury moze sie popsuć
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#39 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 24.04.2014

Czujnik łatwo sprawdzić.Trzeba wypiąć przewód z czujnika.Omomierz podpinamy między (+)czujnika, a masą.Na zimnym powinno być ok.142 ohm, na rozgrzanym silniku(po pierwszym załączeniu wentylatora) od 32-49 ohm.


Wskazówkę na desce sprawdzamy (wyłączony zapłon)

-zwieramy wypięty przewód czujnika z masą

-włączamy zapłon, wskazówka powinna iść do góry-WAŻNE ! trzeba wyłączyć zapłon zanim wskazówka dojdzie do czerwonego pola


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#40 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 24.04.2014

Ten jedno pinowy tak ??
A co to da ze sprawdze tą wskazowke ????
Jakies konkrety dokładniejsze

Użytkownik Accord.Vg edytował ten post 22:02, 24.04.2014

  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#41 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 24.04.2014

Tak 1pin.Będzie wiadomo że wskazówka jest dobra.


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#42 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 24.04.2014

Aha narazie zaczne od masy , potem bede szukał dalej ale ostrożnie bo w niedziele na rozpoczęcie sezonu HCP chcę jechac i wole nic nie wymodzic by nie zostac bez auta
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#43 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 24.04.2014

Tak to już jest że trzeba po kolei sprawdzać i wykluczać.Jak to mówią po nitce do kłębka.

Jeśli czujnik i wskazówka okażą się dobre to sprawdzamy: bezpiecznik nr.8,potem przewód od niego (żółty) aż do wskazówki.

No i zostaje jeszcze sprawdzić przewód ten czerwony, on idzie od czujnika do wskazówki.

Jak przewody, czujnik, wskazówka dobre, to zostaje deska rozdzielcza i tam trzeba szukać.


Dopisze jeszcze że masa jest brana z czujnika(1pin), czyli napewno jest dobra.


Użytkownik korba415 edytował ten post 22:47, 24.04.2014

  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#44 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 24.04.2014

Bede powoli szukaj ale przynajniej wiem ze to coś z elektryka a nie ze silnikiem



Ale do tego czujnika wpinany jest ten kabelek to jest plusowy wiec masa od strony gwintu wic masa idzie piersza bo i tak jest do wymiany bo troszke zasiedziale i stare a ze doprowadzam auto dy idealnego seryjnego stanu to nie pasuje by takie stare kable były :-D:-D

Użytkownik Accord.Vg edytował ten post 23:32, 24.04.2014

  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#45 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 24.04.2014

Jeśli ciecz ma swoją nominalną temperaturę na całej długości dużego obiegu, wentylator chodzi wtedy kiedy powinien to można zachować spokój i powoli sobie szukać i sprawdzać reszte.


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, a

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq