Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

temperatura w góre na postoju

V a

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:19, 21.03.2014

Po prostu nie pompowala tak jak trzeba, nie wiem zatarta, lopatko czy cos, a przyczynil sie do tego prawdopodobnie gazownik ktory zamontowal reduktor powyzej chlodnicy i uklad sie zapowietrzal...

Wysłane z Razr MAXX dzięki Tapatalk
  • 0

#17 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 21.03.2014

Podjade gdzies napewno ale pierf pasuje dowiedziec czy w mojej okokicy warsztat takie cos ma

Popilnuje ją przez jakis czas i zobacze czy cos ubywa , przybywa . zmiena kolor. i sie okaźe coo to było .

Ciekawi mnie jedno dlaczego sie dzis tak dlugo nagrzewala minelo 10min a wąź ten zasilający jeszcze byl zimny !! ciekawe

Użytkownik Accord.Vg edytował ten post 20:47, 21.03.2014

  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:43, 21.03.2014

A nie masz zakamienionej chłodnicy? Może na początek po prostu dokładnie wypłukaj układ. Gorąca woda z octem i jazda.


  • 0

#19 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 21.03.2014

Plukałem ja i byla zasyfona prawdo podobnie proszkiem uszczelniającym i po zebraniu tego do kieliszka byl pelny . Ale to nie pomoglo bo i tak dostawala temp. Wieksze pół
Plukałem ja i byla zasyfona prawdo podobnie proszkiem uszczelniającym i po zebraniu tego do kieliszka byl pelny . Ale to nie pomoglo bo i tak sie dostawala temp. Wieksze pół

Użytkownik Accord.Vg edytował ten post 20:53, 21.03.2014

  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:02, 21.03.2014

Doczytałem właśnie. 

Bardzo możliwe, że gdzieś został jeszcze jakiś farfocel i blokuje przepływ.

Nie koniecznie pompa od razu pada. Wypadałoby przepłukać cały układ - np wąż ogrodowy do chłodnicy a górny wąż zdjąć (bo to nim jest powrót - jak się mylę sprostujcie) i płukać układ.

Wyciągnij termostat zanim zaczniesz płukać żeby układ był cały czas otwarty.

 

Zrobiłem sobie takie kuku jak przerdzewiał mi wąż powrotu w Ładzie. Lutowanie wystarczyło (spawać nie było czego), ale zanim doszedłem co i jak to zagotowałem kilka razy płyn, bo zrobiłem sobie dobrego sopla z lutu do środka i blokował przepływ.


Użytkownik przemkowal edytował ten post 21:04, 21.03.2014

  • 0

#21 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:59, 29.03.2014

Coś się ruszyło w temacie?


  • 0

#22 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 29.03.2014

Czy ubywa Ci z wyrównawczego?


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#23 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 29.03.2014

Nie !! plynu nie ubywa ani nie przybywa
Tydzień był spokoju i dalej temp rosnie , i to bedzie prawdo podobnie cos z temostatem bo poruwnanie ze starym to ma mniejszy otwór i mniejszy skok otwierania i to jest winą tego zachowania , ale zobaczymy co bedzie sie działo po wymianie termostatu.
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#24 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:49, 29.03.2014

Stawiam na termostat.Nie otwiera na duży obieg.Sprawdź: gdy  skoczy do góry temperatura, jeśli chłodnica będzie zimna to na 100% termostat(wymiana).Jeśli będzie ciepła ale nie gorąca to termostat cały czas jest nie domknięty(wymiana).Jeśli by działał to musiał by otwierać przy wysokiej temp. na duży obieg, czyli na chłodnicę.Pompa na pewno jest dobra.Gdyby  była "kaput" przyrost temp. byłby bardzo szybki, a wskaźnik na desce poszedłby do oporu już w trakcie jazdy.


Użytkownik korba415 edytował ten post 23:51, 29.03.2014

  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#25 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:43, 30.03.2014

Tez tak właśnie obtawiałem źe pompa ok bo przebeg ma 2,500km dopiero , wiec jedynie jak by miała luz to by moźna stwierdzić że pompa wodna .
Sprawdzałem termostat i ten stary ma wiekszy otwór na przepływ wody niz ten nowy ktory mam załoźony i tak samo podczas gotowania ich dwuch w gormuszku na szczęście ten stary sie otworzył i porównanie stopna otwarcia stary ma wiekszy stopien niz ten nowy więc leci zakup nowego takiego jak ten stary ale koszt 130zł a tańsze mają mniejszy otwór przepływu mniejszy skok otwarma tak jak ten mój nowy co mam w accordzie
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#26 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:53, 30.03.2014

Ten za 130zł to oryginał?

Zobacz:http://www.motointeg...0804/?vehicle=1

Firma Tama Japan


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#27 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 31.03.2014

taki był stary 

 

http://www.motointeg...ego-tama-d24001

 

a taki mam teraz który jest sprawcą tego zamieszania 

 

http://www.motointeg...ernet-th626778j

 

przyglądnijcie się jaki był stary ile mógł się otworzyć a ile na ten nowy  różnica jest jest o połowę większa przy tym starym 


  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#28 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 31.03.2014

No i OK.Musi działać.


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#29 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 31.03.2014

ale nie działa i musze dopiero kupić ten z większym otwarciem taki jak w pierszym link !!!


  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#30 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 31.03.2014

Najważniejsze że został "wymacany".Teraz tylko z górki.


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, a

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq