Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Centralny zamek Accord CL9 2006r


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:34, 18.08.2009

Niekoniecznie bedzie lepszy ale przynajmniej nie bedzie to oryginal czesto sie psujacy. Poza tym wyjdzie tanie. Za 350pln masz oryginal, za 200pln uzywke (to juz w ogole bezsens bo zaraz moze pasc) a nieoryginal za kilkadziesiat pln.

To co na zdjęciu połączone było z... no właśnie nie wiem ale wpięte było w coś w drzwiach

Ja bym obstawial na klamke bo chyba to sie obraca a nie wysuwa. Jutro rozbieram swoje drzwi to sprawdze jesli mi sie uda.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#17 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 18.08.2009

sprawdź co to jest, jak da radę zrób jakieś fotki jak wygląda to w środku przyda się nam i przyszłym pokoleniom :!: :mrgreen:
F1

#18 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:35, 19.08.2009

Rozebralem dzis drzwi. Okazuje sie, ze to co przedstawiles na zdjeciu to silownik. Element ktory zaznaczyles sie obraca bo tam jest podpiete ciegno od pstryczka. Niestety nie wyjalem go calkowicie gdyz konieczne jest zdemontowanie prowadnicy od szyby i calego zamka bo sa ze soba polaczone. Sprawdzilem u siebie, silownik walnety. Testuje sie prosto. Odlaczamy konektor dwupinowy (na twoim zdjeciu ten z prawej) i przykladamy napiecie 12V. Jedna polaryzacja (+ -)odpowiada zamknieciu a odwrotna (- +) otwarciu. U mnie silownik nie reaguje.

PS Co to jest to Superlock? Bo ja tego nie mam. W silowniku z superlock jest jedna 6-pinowa zlaczka. Bez superlocka (jak u mnie i u ciebie) sa dwie zlaczki.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#19 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 20.08.2009

no to rozumiem że zamiast tego da się wsadzić taki normalny siłownik za 20-30pln :roll: :?: ciekawe co zrobili temu gościowi co za 150pln to zrobili...
F1

#20 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:51, 20.08.2009

Na pewno da sie to zrobic tylko trzeba pokombinowac z podlaczeniem ciegna i drugiego konektora.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#21 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:57, 20.08.2009

no to rozumiem że zamiast tego da się wsadzić taki normalny siłownik za 20-30pln :roll: :?: ciekawe co zrobili temu gościowi co za 150pln to zrobili...


właśnie tak jak kolega wcześniej napisał oryginalny siłownik jest połączony z zamkiem więc u mnie zostawili oryginal tak jak był i podłączyli do niego drugi siłownik własnie jakiś tani, ale jak to się podpina by działało nie mam pojęcia.

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:44, 07.10.2009

Wracając do tematu. Siłownik od strony kierowcy ma podłączone tylko dwa kable??

#23 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:24, 07.10.2009

To zalezy. Bez blokady SuperLock ma dwa, z blokada SuperLock szesc. Z tego co mi sie wydaje to blokada SuperLock umozliwia automatyczne zamykanie szyb przy zamykaniu auta.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:56, 08.10.2009

a jak sprawdzic czy ma blokade superlock??

#25 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:31, 08.10.2009

1. rozbeblac drzwi i zobaczyc jaka jest wtyczka
2. zobacz w instrukcji opis blokady, jesli sie nie myle to robi sie to nastepujaco:
- otworz jakies okno, zamykasz drzwi z kluczyka i w ciagu 10 sek. przekrecasz kluczyk w te sama strone i przytrzymujesz, jesli okna zaczna sie zamykac to masz superlocka
- identycznie z pilota, otworz okno, zamknij samochod, nacisnij przycisk zamykania ponownie w ciagu 10sek. i przytrzymaj, jak sie okno zamknie to masz superlocka

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#26 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 08.10.2009

ale bajer ty to masz :?: :mrgreen: pewnie masz sprowadzony samochód... na rynek polski pewnie takich nie było :mrgreen:
F1

#27 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:19, 08.10.2009

Nie, nie mam. Mam jedynie opis w instrukcji. W serwisowce roznica jest we wtyczce od centralnego. I to ma sens: masa, zasilanie a z SuperLock dodatkowe 4 zasilania do kazdej z szyb.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:48, 08.10.2009

Dwa kable tak ale pod warunkiem ze jest stycznik który daje sygnał do sterownika centralnego podczas zamykania drzwi z kluczyka.

#29 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:20, 09.10.2009

Jest odwrotnie. Kluczykiem jak i pilotem dajesz sygnal do sterownika. Wiec na silowniku masz sygnal idacy ze sterownika a wiec tylko masa i zasilanie.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:50, 14.10.2009

Czyli uniwerslany siłownik z dwoma kablami powinien działać?




IPB Skin By Virteq