Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Centralny zamek Accord CL9 2006r


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:32, 14.10.2009

Tak.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:13, 17.10.2009

Witam.Operacja się udała:) uniwersalny siłownik robi robote:) Jesli ktoś potrzebuje moge założyć :lol:

#33 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:50, 17.10.2009

Jakbys mogl tylko podac jaki silownik zakupiles, jak go zamontowales i czy ten oryginalny calkowicie wymontowales. I oczywiscie czy napotkales na jakies trudnosci.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:54, 17.10.2009

Witam. Siłownik założyłem zwykły za 35 zł z dwoma kablam. Oryginalny zostawiłem chociaż mogłem go wymontować. Problemów raczej żadnych bo kiedyś bawiłem się już centralnymi zamkami.

#35 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:15, 18.10.2009

Mozesz napisac dokladnie gdzie i jak go zamontowales? Chodzi mi glownie o umiejscowienie jak i przymocowanie
Skoro zamontowales silownik z dwoma kablami to oznacza, ze centralny nie zalacza sie po wcisnieciu dziubka w dzwiach kierowcy ani po przekreceniu kluczyka.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:08, 19.10.2009

Dokładnie tak jak piszesz. w tych przypadkach nie musi się uruchamiac siłownik bo sam ręcznie zamykasz drzwi kierowcy.

#37 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:59, 19.10.2009

Chodzilo mi o cos innego. Gdy zamykasz z kluczyka badz z dziubka to zamkna sie tylko drzwi kierowcy. Czyli np. masz auto otwarte i przekrecisz kluczykiem to zamkniesz tylko kierowcy a pozostale beda otwarte. W tym momencie jednoczesnie zamknac wszystkie drzwi mozesz tylko dziubkiem.
Dlatego lepiej bylo kupic silownik z 6 kablami. Jak cos to mozesz sobie dorobic takie kable recznie. Kostka, ktorej nie podlaczyles (4 piny) laczysz z zasilaniem od drugiej kostki.

Odnosnie mozntazu. Mozesz podac wiecej szczegolow? Chodzi mi o typ silownika jaki uzyles i jak go zamocowales by dzialal poprawnie.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#38 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:48, 22.10.2009

Witam. Zarówno z kluczyka,pilota, i bolca przy drzwiach zamykają się wszystkie drzwi. nie podpiołem wtyczki dwu pinowej z której jest zasilany oryginalny siłownik i to własnie z tej wtyczki wziołem zasilanie do nowego siłownika. Odnośnie zamontowania to cieżko mi wytłumaczyć. ale podpiołem nowe ramie do cięgna zamyjacego drzwi a siłownik zamontowałem do ramy drzwi po lewej strone do fabryczej dziury.

#39 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:19, 22.10.2009

To w takim razie jednego nie rozumiem. W silowniku sa dwa gniazda: 2-pinowe od zasilania i 4-pinowe. Jezeli do nowego silownika podpiales tylko 2-pinowa i centralny dziala prawidlowo to 4-pinowa musi byc od czegos innego. Czy ktos wie co to jest? Malin pisal, ze wymiana silownika rozwiazala problem z otwieraniem bagaznika. Jednakze w kazdych drzwiach silownik jest identyczny. Warto by bylo wiedziec co to jest bo moze sie okazac, ze montujac nieorginalny silownik, stary trzeba zostawic z podpieta wtyczka 4-pinowa. Piotr, czy u siebie zostawiles podpieta te wtyczke? W instrukcji serwisowej nie potrafie zidentyfikowac tej wtyczki.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:04, 22.10.2009

ja nie podpinałem wtyczki 2 pinowej do starego silowanika. Ta druga wtyczka to według mnie wtyczka do stycznika który daje syganł o otwarciu lub zamknięciu drzwi z kluczyka lub bolca do sterownika.

#41 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:59, 22.10.2009

Napisalem wyzej ze podpiales 2-pinowa do nowego (to chyba logiczne ;-) ). Moze faktycznie w 4-pinowej przesylany jest sygnal o zamknieciu/otwarciu z bolca czy kluczyka. Tylko czemu w takim razie w kazdych drzwiach jest tak samo? Taki sygnal jest potrzebny tylko w drzwiach kierowcy gdyz tylko przez te drzwi mozna zamknac pozostale. Moze nie chcieli robic innej wersji ale w tym momencie wtyczki z kablami by byly dla picu?
Musze to sprawdzic bo z tego wynika, ze przy montazu nieoryginalnego silownika nie powinno sie wyjmowac starego by centralny dzialal prawidlowo.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#42 Greg32

Greg32
  • Nowy
  • 20 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 02.11.2009

A ja mam inny problem , mianowicie mam siłownik w drzwiach kierowcy i z kluczyka działa central .Ale niestety nie wiem gdzie się wpiąć w kabinie żeby podpiąć pod alarm żeby zamykał się z pilota jak włączam alarm.Proszę o jakąś radę gdzie się wpiąć.Accord 96 4D.

#43 top9000

top9000
  • Forumowicz
  • 69 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:58, 24.12.2009

Witam.Operacja się udała:) uniwersalny siłownik robi robote:) Jesli ktoś potrzebuje moge założyć :lol:

No właśnie ja mam taki problem z drzwiami kierowcy tylko w VII gen i jesteś w stanie się tego podjąć;)??




IPB Skin By Virteq