XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Centralny zamek Accord CL9 2006r
#31
Napisano 11:32, 14.10.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:13, 17.10.2009
#33
Napisano 19:50, 17.10.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:54, 17.10.2009
#35
Napisano 09:15, 18.10.2009
Skoro zamontowales silownik z dwoma kablami to oznacza, ze centralny nie zalacza sie po wcisnieciu dziubka w dzwiach kierowcy ani po przekreceniu kluczyka.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:08, 19.10.2009
#37
Napisano 08:59, 19.10.2009
Dlatego lepiej bylo kupic silownik z 6 kablami. Jak cos to mozesz sobie dorobic takie kable recznie. Kostka, ktorej nie podlaczyles (4 piny) laczysz z zasilaniem od drugiej kostki.
Odnosnie mozntazu. Mozesz podac wiecej szczegolow? Chodzi mi o typ silownika jaki uzyles i jak go zamocowales by dzialal poprawnie.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#38 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:48, 22.10.2009
#39
Napisano 10:19, 22.10.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:04, 22.10.2009
#41
Napisano 13:59, 22.10.2009
Musze to sprawdzic bo z tego wynika, ze przy montazu nieoryginalnego silownika nie powinno sie wyjmowac starego by centralny dzialal prawidlowo.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#42
Napisano 22:40, 02.11.2009
#43
Napisano 08:58, 24.12.2009
No właśnie ja mam taki problem z drzwiami kierowcy tylko w VII gen i jesteś w stanie się tego podjąćWitam.Operacja się udała:) uniwersalny siłownik robi robote:) Jesli ktoś potrzebuje moge założyć