XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Centralny zamek Accord CL9 2006r
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:19, 17.08.2009
Auto z tytułu - centralny zamek z pilota oraz przycisk ryglowania z kabiny otwiera i zamyka wszystko oprócz drzwi kierowcy - przy otwieraniu drzwi z klucza wszystko chodzi ok. Ktoś spotkał sie z takim problemem? Zna jakiś patent co za czort? czy ewentualnie jakieś warsztaty poza ASO których poprostu nie trawie?
Będę wdzięczny za pomoc.
#2
Napisano 14:21, 17.08.2009
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#3
Napisano 14:55, 17.08.2009
#4
Napisano 21:48, 17.08.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#5
Napisano 06:08, 18.08.2009
#6
Napisano 08:01, 18.08.2009
możesz konkretnie wymienić co za części no name ci wsadzili i zamiast czego bo coś mi się wydaje że 150zł to była cena robocizny i reanimacji starego sterownika
Nie wiem jak to jest dokładnie ale oryginalny siłownik podobno jest razem z zamkiem wiec mi zrobili tak, że pod oryginalny siłownik podpieli drugi siłownik chyba się nazywa "master" nie jestem pewny i działa wszystko po staremu.
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#7
Napisano 08:26, 18.08.2009
#8
Napisano 09:39, 18.08.2009
ciekawa opcja tak naprawdę trzeba by zdjąć boczek tapicerki żeby zobaczyć co tam stworzyli ale ja stawiam na próbę renimacji tylko... pozatym daj namiary gdzie to robiłeś może się komuś przydać
Ja robiłem prywatnie u typa, który po prostu troche się zna na alarmach,centralnych zamkach,elektronice i pracuje gdzieś w Wawie w takiej właśnie firmie, zapytam o dokładny adres i napisze
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#9
Napisano 10:03, 18.08.2009
Silowniki sa uniwersalne, oznaczenie master jest do drzwi kierowcy (w accordzie to chyba sie nazywa superlock) a slave do pozostalych. Kostka i sterowanie takie samo. Kwestia tylko przykrecenia.tak ale chyba nie do accorda...
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#10
Napisano 10:48, 18.08.2009
to u mnie padło w drzwiach kierowcy przez to nie mogłem otworzyć bagażnika z tyłu z przycisku nad rejestracją. Rozumiem że to nie jest siłownik tylko moduł współpracujący z centralnym który w ASO kosztuje ok 350pln tam jest mikro styk w środku tylko który dał du** jest on zaznaczony na fotce
#11
Napisano 13:34, 18.08.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#12
Napisano 13:39, 18.08.2009
#13
Napisano 14:00, 18.08.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#14
Napisano 14:19, 18.08.2009
To co na zdjęciu połączone było z... no właśnie nie wiem ale wpięte było w coś w drzwiach dokładnie się nie przyglądałem jak mi to gość robił.
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:44, 18.08.2009