Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Montaż kompresora w acordzie cl7,cl9

VII kompresor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#61 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:15, 28.04.2014

Możesz liczyć na moją pomoc :ok ,jeszcze nie postanowiłem co zrobię ze starym accordem na razie stoi i jeśli uda mi się pozbyć zapachu spalenizny ze środka będę chciał go naprawić a jeśli nie to pójdzie na części.Dalszy postęp montażu kompresora będę omawiał w wątku o moim accordzie http://www.accordklu...-sporcik-adama/

Bede obserwowal ;) na razie mam dwie opcje... wlasciwie trzy:

1. Skompresowanie aktualnej K24 - troche kosztowne i czaochlonne jak na furke w tym wieku...

2. Zakup Type-S diesel 2011 - 13, zaszczepienie i zmiana sprezarki na 'turbonetics' + wystrojenie - pomysl na nastepne 2-3 lata

3. Zakup tesli 'Model S P85' lub 'Model X' - za 3 lata...


Użytkownik bartekinator edytował ten post 21:16, 28.04.2014

  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#62 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:18, 02.05.2014

NO i jak? Bo wiesz... ostrze zeby na twoj kompesor... :diabelgrin: 


  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#63 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:02, 02.05.2014

Narazie nic nie robiłem,czepiłem się starego accorda i będę go naprawiał a kompresor musi jeszcze poczekać na montaż


  • 0

#64 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:47, 03.05.2014

oki, namierzylem w necie jeszcze z clk 2,3 dopasowany do k24 i z alfy 3,0V6 uzywany kit do montazu


  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#65 Klient84

Klient84
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Łódź
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:31, 07.05.2014

a ty ten swoj komkpresor eaton m90 masz na chndel czy raczej bedzie montaz


Użytkownik Klient84 edytował ten post 04:31, 07.05.2014

  • 0

#66 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:32, 07.05.2014

"chandel" :om:


  • 0

#67 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:54, 07.05.2014

a ty ten swoj komkpresor eaton m90 masz na chndel czy raczej bedzie montaz

jeszcze go nie mam i mial nie bede, zaklepalem 'Comptech', moge dac ci namiar na goscia ktory jest wlascicielem eatona, chcesz?


"chandel" :om:

:diabelek2:


  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#68 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:32, 07.05.2014

a ty ten swoj komkpresor eaton m90 masz na chndel czy raczej bedzie montaz

 

Kolego jeśli do mnie to pytanie to eatona m90 będę montował i nie jest na sprzedaż z resztą został już przerobiony żeby pasował pod mój silnik


  • 0

#69 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:31, 21.05.2014

I jak tam zaawansowanie prac, czy są jakieś sukcesy ?


  • 0

#70 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:23, 21.05.2014

Prace idą powoli do przodu,kompresor już został ustawiony tak jak powinien,brat dorabia mi króciec od kompresora do przepustnicy.Zostało pospawanie orurowania pod ic no i kupić Emu,jak dobrze pójdzie to za półtora miesiąca projekt będzie skończony


  • 0

#71 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:06, 23.05.2014

podboniłes temat:)

Foto relacji bedzie?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#72 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:54, 23.05.2014

podboniłes temat:)

Foto relacji bedzie?

Zerknij na pierwsza stronę i pierwszy post :)


  • 0

#73 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:48, 23.05.2014

To przecież widziałem... śledze temat i te Fotki były na samym początku:P

chodziło mi o relacje z ostatnich prac:)


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#74 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:21, 23.05.2014

Oczywiście że będą nowe fotki trochę cierpliwości,jutro jadę pomierzyć i policzyć ile będę potrzebował rur i łączników i czy zmieści mi się IC który chce upić


  • 0

#75 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:40, 03.06.2014

Mam taka madra ksiazke,

http://www.amazon.co...0?ie=UTF8&psc=1

niestety nie ma tam K20A6, ale jest zblizony parametrami K20A3

z fabrycznych 125 koni z Jacksonem pompuje do 170 koni i ze 116 ft-lbs (157,33 Nm) na 149 ft-lbs (202,1Nm)

oraz K20Z3 ze 171 KM na 226 KM i 124 ft-lbs (168,10 Nm) - 162 ft-lbs (219,72 Nm) przelicznik ft-lbs na >Nm znaleziony tutaj:

http://www.v10.pl/na...,ft,kGm,16.html

Mam do tego dyno, moge pstryknac fotki ;)


Użytkownik bartekinator edytował ten post 14:44, 03.06.2014

  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kompresor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq