No powiem szacun. Jestem ciekaw jaki będzie efekt końcowy. Może ja też się skuszę. Ale podejrzewam że kwota skończy się koło 4-5 tyś. Powodzenia!!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 15:24, 07.03.2014
#32
Napisano 18:04, 08.03.2014
Jak by ktos z Szanownych chcial mam na sprzedaz kompresor- a raczej caly kit Comptecha z mojego acco. http://www.ct-engine...28/Default.aspx
nowy ponad 4,5tys zielonych, oddam za polowe ( nie mylic z polowka:)
Bmw x5 e70 M 2009r.
Megane RS 265 2012r.
http://i607.photobuc...zps844b52e9.jpg
#33
Napisano 00:57, 09.03.2014
zastanawiam Sie jak f18b2 by przyjął kompresor:) ciekawi mnie ten temat bede śledził na forum jak i planuje sie wybrac do kolegi podczas prac. i pozniej zabrać sie za moj.
#34
Napisano 09:27, 09.03.2014
Jak by ktos z Szanownych chcial mam na sprzedaz kompresor- a raczej caly kit Comptecha z mojego acco. http://www.ct-engine...28/Default.aspx
nowy ponad 4,5tys zielonych, oddam za polowe ( nie mylic z polowka:)
qtwa, gdyby to podeszło p&p do f serii, to już byś miał klienta, a tak ... hmmmm no niestety ale cena za cały kit dobra
#35
Napisano 08:35, 10.03.2014
nowy ponad 4,5tys zielonych, oddam za polowe ( nie mylic z polowka:)
Po kursie 3,10 zł za $ to połowa wychodzi ponad 7 tys zł ...
#36
Napisano 08:58, 10.03.2014
Na czym to będziesz stroił ?
Wtryski, pompa seria ?
W usa w k20 pompują spokojnie po 0,6-0,8bara, a ile Ty zamierzasz ?
#37
Napisano 09:45, 10.03.2014
Po kursie 3,10 zł za $ to połowa wychodzi ponad 7 tys zł ...
to nie jest dłubanie w cieniasie, więc niestety koszty też są spore. z drugiej strony w przypadku tej oferty masz większość sprzętu, który już pasuje do siebie, więc nie trzeba rzeźbić.
Na czym to będziesz stroił ?
było na pierwszej stronie
mój ATS ---> http://www.accordklu...-jackylmr-hyde/ <---
#38
Napisano 10:15, 10.03.2014
potem wykres z hamowni i... (pozytywny) szok
#39
Napisano 21:21, 11.03.2014
Noooo w końcu się doczekałem. Temat niezmiernie ciekawy, a dla wielu z nas pewnie będzie inspiracją, tym bardziej, że ceny gratów są w cenach co prawda kosmicznych ale już w nie z odległej galaktyki...pozwoli to wydać kasę w sensowny sposób. A tak na marginesie, nie chce się tu w nic wtrącać, bo to Twój pomysł, ale czy nie lepiej byłoby stroić silnik na kompie K20A2 z Hondatą? Wystarczyłoby przerobić wtyczkę , a powinno ruszyć. W każdym bądź razie, mocno kibicuję!!
#40
Napisano 21:56, 11.03.2014
#41
Napisano 06:41, 12.03.2014
No zgadza się jest nieco tańszy, ale skoro jak pisaleś wcześniej będziesz miał człowieka, który Ci to wystroi - to super. Kiedy możemy spodziewać się opisu pierwszych wrażeń z jazdy ??/
#42
Napisano 14:15, 12.03.2014
No wlasnie wszyscy czekamy na pierwsze testy i wrazenia dla wielu bylaby to dobra alternatywa dla swapu 2.4.
#43
Napisano 20:14, 15.03.2014
Czekamy czekamy bo... będzie sie działo
#44
Napisano 22:30, 15.03.2014
ja tak moze zejde z torów i zapytam
klimy nie będzie?
A co do temtu sensu modzenia w K20A6 to ja odpuscilem, miałem fajnego CL7 sporta ale jednak zeby z K20A6 wymodzić tyle co jest w CL9 w podstawie to kupa kasy i ból D**y jak ktoś w k24 zrobi duzo tanszego moda i ma jeszcze więcej
Podziwiam chec modzenia i trzymam kciuki zeby sie to udało ale efekt może nie spełnić oczekiwań
Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 22:38, 15.03.2014
#45
Napisano 19:37, 18.03.2014
ja tak moze zejde z torów i zapytam
klimy nie będzie?
A co do temtu sensu modzenia w K20A6 to ja odpuscilem, miałem fajnego CL7 sporta ale jednak zeby z K20A6 wymodzić tyle co jest w CL9 w podstawie to kupa kasy i ból D**y jak ktoś w k24 zrobi duzo tanszego moda i ma jeszcze więcej
Podziwiam chec modzenia i trzymam kciuki zeby sie to udało ale efekt może nie spełnić oczekiwań
Nie byłbym taki pewien, że k20a6 to silnik do niczego, fakt faktem, że producent Hondaty w ogóle o taki sterowniku jak w k20a6 to nie słyszał , ale przyznam, że Adam idzie dobrą drogą. Aby coś osiągnąć, trzeba próbować. W K24 jest nieco łatwiej, ale nikt nie mówił, że w przypadku K20A6 będzie łatwo.
Szkoda, że się poddałeś.
Wydaje mi się, że jakby K20A6 jeździł po Stanach to pewnie byłoby duuuużo więcej modów zapewniających przyzwoite osiągi, a tak większość z nas narzeka tu, ze się nie da, albo, że jakakolwiek modyfikacja jest niemożliwa. Moim zdaniem trzeba próbować, Części nie są już jakoś galaktycznie drogie, nie mniej jednak jeszcze jest to dla nas kosmos - czasami przynajmniej czasami dla mnie. Adam jest to dobrym przykładem, że da się coś z tego wykrzesać, przy niewielkich - no może przesadziłem lekko - ale rozsądnych pieniądzach. Jeśli byłoby nas więcej - takich odważniejszych, bez obawy o ryzyko uszkodzeń naszych samochodów- mody K20A6 byłyby doskonalsze i przyniosłyby na pewno oczekiwany i zamierzony efekt.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kompresor
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych