Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Montaż kompresora w acordzie cl7,cl9

VII kompresor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#31 BARTIOM

BARTIOM
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:POZNAŃ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S-TYPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:24, 07.03.2014

No powiem szacun. Jestem ciekaw jaki będzie efekt końcowy. Może ja też się skuszę. Ale podejrzewam że kwota skończy się koło 4-5 tyś. Powodzenia!!


  • 0

#32 henake

henake
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:R
  • KM:400+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:5d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 08.03.2014

Jak by ktos z Szanownych chcial mam na sprzedaz kompresor- a raczej caly kit Comptecha z mojego acco. http://www.ct-engine...28/Default.aspx

nowy ponad 4,5tys zielonych, oddam za polowe ( nie mylic z polowka:)


  • 0

Bmw x5 e70 M 2009r.
Megane RS 265 2012r.
http://i607.photobuc...zps844b52e9.jpg


#33 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:57, 09.03.2014

zastanawiam Sie jak f18b2 by przyjął kompresor:) ciekawi mnie ten temat bede śledził na forum jak i planuje sie wybrac do kolegi podczas prac. i pozniej zabrać sie za moj.


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#34 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:27, 09.03.2014

Jak by ktos z Szanownych chcial mam na sprzedaz kompresor- a raczej caly kit Comptecha z mojego acco. http://www.ct-engine...28/Default.aspx

nowy ponad 4,5tys zielonych, oddam za polowe ( nie mylic z polowka:)

 

 

qtwa, gdyby to podeszło p&p do f serii, to już byś miał klienta, a tak ... hmmmm no niestety ale cena za cały kit dobra


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#35 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:35, 10.03.2014

 nowy ponad 4,5tys zielonych, oddam za polowe ( nie mylic z polowka:)

Po kursie 3,10 zł za $ to połowa wychodzi ponad 7 tys zł :)...


  • 0

#36 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:58, 10.03.2014

Na czym to będziesz stroił ?
Wtryski, pompa seria  ?
W usa w k20 pompują spokojnie po 0,6-0,8bara, a ile Ty zamierzasz  ?


  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#37 adiwawa01

adiwawa01
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:2??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:45, 10.03.2014

Po kursie 3,10 zł za $ to połowa wychodzi ponad 7 tys zł :)...

to nie jest dłubanie w cieniasie, więc niestety koszty też są spore. z drugiej strony w przypadku tej oferty masz większość sprzętu, który już pasuje do siebie, więc nie trzeba rzeźbić.

 

 

Na czym to będziesz stroił ?

było na pierwszej stronie


  • 0

#38 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:15, 10.03.2014

potem wykres z hamowni i... (pozytywny) szok :D

 

 

1394123026_by_ST6_inner_noframe.gif


  • 0

#39 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:21, 11.03.2014

Noooo w końcu się doczekałem. Temat niezmiernie ciekawy, a dla wielu z nas pewnie będzie inspiracją, tym bardziej, że ceny gratów są  w cenach co prawda kosmicznych ale już w nie z odległej galaktyki...pozwoli to wydać kasę w sensowny sposób. A tak na marginesie, nie chce się tu w nic wtrącać, bo to Twój pomysł, ale czy nie lepiej byłoby stroić silnik na kompie K20A2 z Hondatą??? Wystarczyłoby przerobić wtyczkę , a powinno ruszyć. W każdym bądź razie, mocno kibicuję!!!!


  • 0

#40 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:56, 11.03.2014

Ecu master EMU jest o wiele tanszym rozwiązaniem od hondaty i zacznyna go uzywac coraz wiecej osob wiec stawiam na polski produkt.Ecu master u mnie bedzie działał tak jak hondata czyli ogarniał silnik a reszta zajmnie sie oryginalne Ecu
  • 0

#41 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:41, 12.03.2014

No zgadza się jest nieco tańszy, ale skoro jak pisaleś wcześniej będziesz miał człowieka, który Ci to wystroi - to super. Kiedy możemy spodziewać się opisu pierwszych wrażeń z jazdy ??/


  • 0

#42 creamono

creamono
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:slaskie
  • Silnik:1.5
  • Wersja:OEM LS +
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 12.03.2014

No wlasnie wszyscy czekamy na pierwsze testy i wrazenia :-) dla wielu bylaby to dobra alternatywa dla swapu 2.4.


  • 0

#43 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:14, 15.03.2014

Czekamy czekamy bo... będzie sie działo :diabelgrin:


  • 0

#44 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:30, 15.03.2014

ja tak moze zejde z torów i zapytam

klimy nie będzie?

A co do temtu sensu modzenia w K20A6 to ja odpuscilem, miałem fajnego CL7 sporta ale jednak zeby z K20A6 wymodzić tyle co jest w CL9 w podstawie to kupa kasy i ból D**y jak ktoś w k24 zrobi duzo tanszego moda i ma jeszcze więcej ;)

Podziwiam chec modzenia ;) i trzymam kciuki zeby sie to udało ale efekt może nie spełnić oczekiwań


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 22:38, 15.03.2014

  • 0

#45 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:37, 18.03.2014

ja tak moze zejde z torów i zapytam

klimy nie będzie?

A co do temtu sensu modzenia w K20A6 to ja odpuscilem, miałem fajnego CL7 sporta ale jednak zeby z K20A6 wymodzić tyle co jest w CL9 w podstawie to kupa kasy i ból D**y jak ktoś w k24 zrobi duzo tanszego moda i ma jeszcze więcej ;)

Podziwiam chec modzenia ;) i trzymam kciuki zeby sie to udało ale efekt może nie spełnić oczekiwań

Nie byłbym taki pewien, że k20a6 to silnik do niczego, fakt faktem, że producent Hondaty w ogóle o taki sterowniku jak w k20a6 to nie słyszał :dobani: , ale przyznam, że Adam idzie dobrą drogą. Aby coś osiągnąć, trzeba próbować. W K24 jest nieco łatwiej, ale nikt nie mówił, że w przypadku K20A6 będzie łatwo.

Szkoda, że się poddałeś.

Wydaje mi się, że jakby K20A6  jeździł po Stanach to pewnie byłoby duuuużo więcej modów zapewniających przyzwoite osiągi, a tak większość z nas narzeka tu, ze się nie da, albo, że jakakolwiek modyfikacja jest niemożliwa. Moim zdaniem trzeba próbować, Części nie są już jakoś galaktycznie drogie, nie mniej jednak jeszcze jest to dla nas kosmos - czasami przynajmniej czasami dla mnie. Adam jest to dobrym przykładem, że da się coś z tego wykrzesać, przy niewielkich - no może przesadziłem lekko - ale rozsądnych pieniądzach.  Jeśli byłoby nas więcej - takich odważniejszych, bez obawy o ryzyko uszkodzeń  naszych samochodów- mody K20A6 byłyby doskonalsze i przyniosłyby na pewno oczekiwany i zamierzony efekt.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kompresor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq