Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Montaż kompresora w acordzie cl7,cl9

VII kompresor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#76 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:44, 03.06.2014

K20a3 nie ma 125 koni,fabrycznie ma 160 hp i 191Nm a k20z3 197hp i 189Nm więc jakaś pomyłka jest w tej książce


  • 0

#77 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:58, 10.08.2014

Okej... Sprawdze jeszcze raz, mozliwe...
Jak postepy ida ??

Użytkownik bartekinator edytował ten post 23:00, 10.08.2014

  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#78 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:48, 11.08.2014

W czwartek brat mi przywiezie wszystkie graty które spawał i dorabiał tak że będziemy działać w wolnej chwili,teraz zastanawiam się nad lepszym sprzęgłem przy okazji zmiany skrzyni i mam dylemat co wybrać??? jakieś stage1 np exedy lub spieka?


  • 0

#79 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:23, 11.08.2014

Adam też się borykałem z takim problemem, ale zostałem przy fabrycznym exedy, czy nie będzie to kasa wyrzucona w błoto??? Zapłacisz mnóstwo kasy - w gruncie rzeczy niewiele to pomoże. Nie lepiej zmienić skrzynię na 6sp, odelżyć koło zamachowe - albo nie lepiej zamontować koło z FN2, EP3 i dać do tego takie sprzęgło ???


  • 0

#80 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:47, 11.08.2014

A co to znaczy 'przy okazji zmiany skrzyni' ?? ??
  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#81 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:54, 12.08.2014

A co to znaczy 'przy okazji zmiany skrzyni' ?? ??

Zmieniam skzynię z 5 na 6 bigową i przy tej okazji chce wsadzić sprzęgło które wytrzyma przy kompresorze .Koło zamachowe też muszę zmienić na takie z FN2,EP3 lub dokupić lekki zamach z tego względu że exedy czy act nie podchodzi pod seryjny zamach


  • 0

#82 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:09, 12.08.2014

a z fn2 czy tam ep3 jest lżejsze?


  • 0

#83 maciety1989

maciety1989
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:12, 12.08.2014

w k20a6 chyba 7,2 a civic type r 4,3  gdzieś czytałem .


Użytkownik maciety1989 edytował ten post 16:13, 12.08.2014

  • 0

#84 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:24, 14.08.2014

Nie lepiej odelżyć swoje fabryczne koło?? Wyniesie Cie to grosze w porównaniu do kupna drugiego. Pamiętaj o tym, że w k20 średnica traczy sprzęgła jest mniejsza niż w K24, więc kupując zamach od EP3 czy to fn2 musisz też takie sprzęgło założyć.


Użytkownik shantillas edytował ten post 15:26, 14.08.2014

  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#85 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:58, 14.08.2014

powoli zaczyna mi się wydawać że sprzęgło się kończy więc może założy się komplet z EP3?

A może jeszcze odelżyć to z EP?


  • 0

#86 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:49, 14.08.2014

Nie lepiej odelżyć swoje fabryczne koło?? Wyniesie Cie to grosze w porównaniu do kupna drugiego. Pamiętaj o tym, że w k20 średnica traczy sprzęgła jest mniejsza niż w K24, więc kupując zamach od EP3 czy to fn2 musisz też takie sprzęgło założyć.

Zgadza się trzeba przekładać cały komplet - dlatego pisałem, że nie wiem, czy się to kalkuluje.


  • 0

#87 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 14.08.2014

Właśnie odebrałem swoje auto po wymianie komplety sprzęgła na Exedy i lżejsze koło firmy F1 Racing od Clutchmasters. Chłopaki dwa dni męczyli się z wymiana. Powiem, że różnica spora. Silnik super wkręca się na obroty, i naprawdę jakby lżej się auto napędzało. Postaram się nakręcić filmik I wrzucić tutaj.


Użytkownik shantillas edytował ten post 20:28, 14.08.2014

  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#88 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:11, 15.08.2014

a jaka poprawa przy zmianie biegów po montażu lekkiego kola?


  • 0

#89 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:22, 15.08.2014

a nie ma problemu z wolnymi obrotami ?? nie falują???


  • 0

#90 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:08, 16.08.2014

Rumcuyk, shantillas ma k24 a problem wolnych obrotów tam nie występuje.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kompresor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq