K20a3 nie ma 125 koni,fabrycznie ma 160 hp i 191Nm a k20z3 197hp i 189Nm więc jakaś pomyłka jest w tej książce
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 17:44, 03.06.2014
#77
Napisano 22:58, 10.08.2014
Jak postepy ida
Użytkownik bartekinator edytował ten post 23:00, 10.08.2014
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#78
Napisano 09:48, 11.08.2014
W czwartek brat mi przywiezie wszystkie graty które spawał i dorabiał tak że będziemy działać w wolnej chwili,teraz zastanawiam się nad lepszym sprzęgłem przy okazji zmiany skrzyni i mam dylemat co wybrać? jakieś stage1 np exedy lub spieka?
#79
Napisano 15:23, 11.08.2014
Adam też się borykałem z takim problemem, ale zostałem przy fabrycznym exedy, czy nie będzie to kasa wyrzucona w błoto? Zapłacisz mnóstwo kasy - w gruncie rzeczy niewiele to pomoże. Nie lepiej zmienić skrzynię na 6sp, odelżyć koło zamachowe - albo nie lepiej zamontować koło z FN2, EP3 i dać do tego takie sprzęgło ?
#80
Napisano 22:47, 11.08.2014
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#81
Napisano 13:54, 12.08.2014
A co to znaczy 'przy okazji zmiany skrzyni'
Zmieniam skzynię z 5 na 6 bigową i przy tej okazji chce wsadzić sprzęgło które wytrzyma przy kompresorze .Koło zamachowe też muszę zmienić na takie z FN2,EP3 lub dokupić lekki zamach z tego względu że exedy czy act nie podchodzi pod seryjny zamach
#83
Napisano 16:12, 12.08.2014
w k20a6 chyba 7,2 a civic type r 4,3 gdzieś czytałem .
Użytkownik maciety1989 edytował ten post 16:13, 12.08.2014
Mój Accord
#84
Napisano 15:24, 14.08.2014
Nie lepiej odelżyć swoje fabryczne koło?? Wyniesie Cie to grosze w porównaniu do kupna drugiego. Pamiętaj o tym, że w k20 średnica traczy sprzęgła jest mniejsza niż w K24, więc kupując zamach od EP3 czy to fn2 musisz też takie sprzęgło założyć.
Użytkownik shantillas edytował ten post 15:26, 14.08.2014
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#85
Napisano 15:58, 14.08.2014
powoli zaczyna mi się wydawać że sprzęgło się kończy więc może założy się komplet z EP3?
A może jeszcze odelżyć to z EP?
#86
Napisano 17:49, 14.08.2014
Nie lepiej odelżyć swoje fabryczne koło?? Wyniesie Cie to grosze w porównaniu do kupna drugiego. Pamiętaj o tym, że w k20 średnica traczy sprzęgła jest mniejsza niż w K24, więc kupując zamach od EP3 czy to fn2 musisz też takie sprzęgło założyć.
Zgadza się trzeba przekładać cały komplet - dlatego pisałem, że nie wiem, czy się to kalkuluje.
#87
Napisano 17:55, 14.08.2014
Właśnie odebrałem swoje auto po wymianie komplety sprzęgła na Exedy i lżejsze koło firmy F1 Racing od Clutchmasters. Chłopaki dwa dni męczyli się z wymiana. Powiem, że różnica spora. Silnik super wkręca się na obroty, i naprawdę jakby lżej się auto napędzało. Postaram się nakręcić filmik I wrzucić tutaj.
Użytkownik shantillas edytował ten post 20:28, 14.08.2014
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#88
Napisano 20:11, 15.08.2014
a jaka poprawa przy zmianie biegów po montażu lekkiego kola?
#89
Napisano 21:22, 15.08.2014
a nie ma problemu z wolnymi obrotami nie falują?
#90
Napisano 07:08, 16.08.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kompresor
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych