Wszystko jest kwestią opon, czy seria czy eibach/h^r itd
Przeczytaj ostatnią stronę tego tematu:
http://www.accordklu...a-7-gen/page-59
I nie ma opcji żeby z eibachem nie cięło opon od wewnątrz, bo negatyw na tyle wnosił u mnie przed zamontowaniem camberów -2,57 stopnia a przypomnę że im bardziej załadowany samochód tym negatyw się powiększa. Także nawet na 17 calach dwa wyjazdy do PL czy na południe Francji i opony tylne szły na śmietnik.
Maksymalna tolerancja to jest od -0,30 do -1,30. Do tego już nie wspomnę że tyłem "bujało" z racji takiego ułożenia kół względem jezdni.
A tak jak pisałem 8j i et 40 z oponami 225/35/19 z oponami są na równo z błotnikiem, przy ustawieniu camberów na -0,30 cięło opony, ale od zewnątrz przez ranty błotników z tyłu po załadowaniu chodź jedną osobą na tylnej kanapie. Także nie wiem jak chcesz 8.5J upchnąć i do tego et40, będzie wystawać, bez camberów i bez obniżenia się nie obejdzie żeby to jakoś wyglądało i żeby opon nie cięło czy to od wewnątrz przez negatyw czy zewnątrz przez ranty(przypomnę że 0,5 cala to 12,70 milimetra)
Tu masz zdjęcie jak to wygląda na 19:
http://www.accordklu...7-gen/?p=877045
Kolego przemo ma takie same parametry felg jak moje i przerabiał te same "problemy" co u mnie, do tego jeszcze szerszą oponę miał 235/35/19.
Minusem jeszcze takiego ET jest że wystarczy jeden deszcz żeby auto było do linii okien w błocie/brudzie jako że część brudu chlapie prosto z kół na drzwi jako że koła wystają w dolnej części błotnika....
Użytkownik ślepak edytował ten post 08:40, 11.09.2017