Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wspomaganie - wyciek z kabla


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#16 Miska

Miska
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów(Kolbuszowa)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 27.09.2015

Ja bym mini wszystko szukal 2nd hand-a. Kupilem regenerowany, zamontowalem tydzien temu I buczy jak Wsciekly! Jestem ma etapie dzwonienia I szukania uzywki ale oryginalnej Bo juz sie zniechecilem do tych naprawianych, chyba ze ktos zrobi to tak, ze bedzie naprawde jak oryginal. Apropos nie ma ktos takiego weza do 2.2 i-ctdi? Wersja ang
  • 0

#17 mariuszm

mariuszm
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 27.09.2015

Tylko pytanie jak zakuc zeby bylo dobrze? Jak zakuwalrm u siebie to zwracalem uwage zeby srednica wew byla taka jak w oryginale. Zeby dlawiki byly tam gdzie wczesniej itp a mimo tego po wymianie jest zle. Sa wibracje na kierownicy i buczenie jak sie kreci na postoju. Plyn sie nie pieni w zbiorniku wiec raczej powietrza nie lapie...
  • 0

#18 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • SkÄ…d:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:45, 28.09.2015

Kwestia materiału z jakiego jest wąż - w OEM jest to w oplocie sznurkowym, a magicy od zakuwania często montując węże w oplocie metalowym i tu jest problem. Średnica i inne parametry również są bardzo istotne jednak hałas powoduje właśnie ten oplot.
  • 0

#19 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:29, 28.09.2015

ja mam  Å›wierzo zakuty wąż co prawda jest węższy niż oryginaÅ‚ ale dÅ‚awik jest w tym samym miejscu ale żadnego buczenia u mnie niema :))


  • 0

#20 mariuszm

mariuszm
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 28.09.2015

I sam typ przewodu moze powodowac takie objawy?
Jesli tak to ja zrzucam ten przewod i szukam kogos kto to zakuje na innym rodzaju przewodu. Czy ktos moze to potwierdzic ?
@kondzio - mozesz strzelic jakies foto z oznaczeniem weza? Tam na wezu sa zazwyczaj napisy co to to jest.

Miales jeden dlawik w srodku?
  • 0

#21 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:51, 28.09.2015

dławik jest przykryty taką gumą na początku przez 1 mocowaniem węża u góry. Czy jest oznaczenie węża to nie wiem bo ini go mi robili na miejscu ale jutro zerknę a może jeszcze póxniej jak się uda


  • 0

#22 mariuszm

mariuszm
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 28.09.2015

U mnie w wezu byly dwa dlawiki. Jeden zacisniety wlasnie w okolicach gornego mocowanie taka tulejka. Drugi dlawik byl w dolnej czesci gumowgo przewodu.

Oba zostaly wsadzone spowrotem do nowego weza ale efek slabiutki.

Jak dasz rade do zobacz to oznaczenie weza.
  • 0

#23 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 29.09.2015

Proszę foto :) zrobione telefonem na gorącym silniku więc nie mogłem łapy za bardzo tam wsadzić ale może coś odszyfrujesz :p​

7db796d31559.jpg

 

d0f50318d012.jpg


  • 0

#24 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:04, 10.10.2015

szykie pytanie. czy to prawda że wąż od wspomagania w 2.0 czy 2.2icdti czy 2.4 jest ten sam?? muszÄ™ mieć 100% pewność bo zaczyna mi puszczać w moim 2.2 a nigdzie nie idzie dorwać wÅ‚aÅ›nie do takiego. Od 2.0 miaÅ‚bym na już . Na ebay jak znaazÅ‚em od 2.2 to pod spodem pisaÅ‚o do jakich modeli pasuje i byÅ‚y wÅ‚aÅ›nie zaznaczone wszystkie 2.0 2.2 i 2.4 


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#25 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 12:23, 10.10.2015

szykie pytanie. czy to prawda że wąż od wspomagania w 2.0 czy 2.2icdti czy 2.4 jest ten sam?? muszÄ™ mieć 100% pewność bo zaczyna mi puszczać w moim 2.2 a nigdzie nie idzie dorwać wÅ‚aÅ›nie do takiego. Od 2.0 miaÅ‚bym na już . Na ebay jak znaazÅ‚em od 2.2 to pod spodem pisaÅ‚o do jakich modeli pasuje i byÅ‚y wÅ‚aÅ›nie zaznaczone wszystkie 2.0 2.2 i 2.4 

Japancars.ru prawdÄ™ Ci powie :D


  • 0

#26 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:07, 10.10.2015

tylko tak szczerze ?? nie potrafie się po nim posługiwać :D


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#27 Miska

Miska
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów(Kolbuszowa)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 10.10.2015

Panowie szybko sie wpakuje pomiędzy dyskusje i znikam. Tak jak pisałem kilka postów wyżej miałem problem z wyciekiem z którym teraz Wy sie borykacie. 2.2 i-ctdi Ja niestety zdecydowałem sie na założenie regenerowanego przewodu co okazało sie totalna lipą, buczenie, drgania, niewydolność pompy. Zakupiłem jak planowałem uzywke ale oryginał. Panowie... Co sie okazało...zdemontowany z mojej hondki regenerowany kabel mial wewnętrzna średnicę mniejsza o polowe w porównaniu z kablem oryginalnym... Założyłem zdobytego smiganegi OEMa i cieszę sie kreceniem kierownica jednym palcem bez buczenia i wyciekow. Co prawda nie wiem kiedy puści:) piernik wie jaki ma przebieg ale problem ustał. Uwaga na regenerowane kable.
  • 0

#28 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • SkÄ…d:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:46, 10.10.2015

tylko tak szczerze ?? nie potrafie się po nim posługiwać :D

 

 

tak szczerze:

 

diesel:

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3362

 

 

benzyna:

 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3360

 

 

 

i już chyba dasz radę...


  • 0

#29 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 11.10.2015

linki nie działają


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#30 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • SkÄ…d:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 11:19, 11.10.2015

bo jest awaria całego serwisu chyba...?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq