XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wspomaganie - wyciek z kabla
#1
Napisano 01:55, 02.11.2013
Ostatnio zaobserwowałem, ze dzieje sie coś dziwnego z wspomaganiem. Na rozgrzanym silniku zacząłem słyszeć charakterystyczny dźwięk z silnika, moja diagnoza padła od razu na wspomaganie. Na zimnym nic nie było słychać.
Podniosłem maskę na ciepłym silniku i zacząłem nasłuchiwać co jest grane. Płyn zaczął "belkować" I wyglądało na to ze było go ponad max. Następnego dnia otwieram silnik i widzę olej na kablu od wspomagania kierownicy, a poziom oleju jest ponad minimum. Od razu pojechałem i kupiłem uniwersalny płyn do wspomagania (zielony) Nie było PSF-s (zamówiłem juz na internecie)[img]http://http://namaleniavtochasti.com/1695-thickbox_default/psf-s-honda.jpg[/img]
Mechanik powiedział, ze to waz od wspomagania.
Koszt nowego to, uwaga: 250 Funtow.
Po dolaniu płynu dźwięk zniknął.
[img]http://imageshack.us/a/img268/6269/l9je.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img196/6849/gfxr.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img692/381/709e.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img21/9783/dkf9.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img27/7466/31hx.jpg[/img]
[ Dodano: 2013-11-18, 11:37 ]
Bardzo prosze o pomoc do ludzi, ktorzy cos wiedza na ten temat. Po wymianie kabla, wspomaganie zaczelo chodzic bardzo glosno, zwlaszcza jak auto jest w miejscu i trzeba skrecic kierownica. Olej w zbiorniczku z zielonego zrobil sie jak olej silnikowy i ma opilki metalu.
Czy ktos ma jakis pomysl, co to moze byc?
Prosze o pomoc.
#2
Napisano 20:52, 06.12.2013
Jeżeli chodzi o dźwięk z układu wspomagania, który znikł po dolaniu oleju to prawdopodobnie układ pracował na zbyt małej ilości oleju (nieszczelność układu) i dochodziło do jego zapowietrzenia...
W całej tej sytuacji niepokojące jest pojawienie się opiłków metalu (być może jest to skutek pracy pompy wspomagania bez odpowiedniego smarowania).. istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo że opiłki pracujące w układzie z czasem doprowadzą do uszkodzenia maglownicy .
Czy uszkodzenie przewodu/wyciek oleju był w części przewodu elastycznego czy może na zacisku łączący wąż z przewodem metalowym?
#3
Napisano 07:22, 09.12.2013
#4
Napisano 13:32, 09.12.2013
Na pewno płyn jest całkowicie do wylania, a układ do przepłukania, aby pozbyć się tych opiłków. Mimo wszystko jednak skądś one się tam wzięły i prawdopodobnie coś uległo zużyciu w większym bądź mniejszym stopniu. Jeśli wspomniana średnica węża jest podobna do OEMu, to spróbuj zalać odpowiedni płyn, po uprzednim przepłukaniu układu i sprawdź czy dalej będzie głośno pracować. Jeśli tak, to niestety coś będzie do wymiany, prawdopodobnie pompa. Koszt magla w ASO, nie wiem, ale strzelam gdzieś w okolice 7 tysi
#5
Napisano 17:31, 09.12.2013
Wąż byl uszkodzony przy zakonczeniu, przejsciu w czesc metalowa. Udalo mi sie naprawić kabel, jednak jego srednica jest mniejsza niz w oryginale. Wspomaganie zaczelo strasznie buczec przy skręcaniu w niejscu, podejrzewam ze jest to zwiazane z objetoscia weza. Wieci ile wynosi koszt managlowicy?
U mnie po naprawie węża (też mam trochę cieńszy niż oryginał) wspomaganie również buczy podczas skręcania w miejscu. Być może to faktycznie kwestia średnicy węża.
#6
Napisano 11:20, 10.06.2014
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 12:04, 10.06.2014
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 22:00, 14.05.2015
Nie zganialbym na srednice weza bo w srodku i tak sa dlawiki/ograniczniki przeplywu. Jeden z nich jest zacisniety w wezu tak ze przeplyw jest tylko przez niego. W moim naprawianym wezu zrobilismy dokladnie tak samo.
Skad wiec ten dzwiek i jakby drgania na kierownicy na postoju?
Moze powietrze w ukladzie po wymianie weza? Moze jest jakas specjalna procedura montazu weza np najpierw przykrecic do magla, potem nalac plyn w weza a dopiero potem montowac do pompy?
Ktos ma jakiekolwiek pomysly?
#9
Napisano 12:56, 24.09.2015
Oprocz wycieku objawy byly zroznicowane. Wyczowalne luzy ukladu kierowniczego przy najezdzaniu I zjezdzaniu z progow zwalniajacych, podczas ruszania odczucie stukniecia w silnik, w korku za kazdym razem przy ruszaniu to samo. Delikatny nie slyszslny a odczowalny na kierownicy stuk, wzmozony przy skretach.
Kupilem wkoncu waz regenerowany by usunac wyciek
http://m.ebay.co.uk/...d=1213368302019
Objawy znikly w 99% czyzby cieknacy waz mial taki ogromny wplyw na stukanie, pukanie po kierownicy? Nie watpie.
Za to pojawil sie hamski problem.
Przy skretach kierownica cos gwizda piszczy, wibruje kierownica, uczucie nie wydajnosci pompy. Nigdy tego nie bylo. Za to objawy przed wymiana ustapily . Sadze ze to sprawa weza, nigdy nie wierzylem w regenerowane czesci. Byc moze mnie jazz przeplywowosc w wezu? Mniej dzis srednica przewodu? Poradzcie! nie chce zajechac sobie ukladu. Czy jest sens wymienic ten waz na uzywany ale oryginalny czy problem tkwi gdzies indziej.
#10
Napisano 19:01, 24.09.2015
Czy komus udalo sie z tym wygrac? Jest jakies rozwiazanie problemu?
#11
Napisano 19:24, 24.09.2015
pzdr
#12
Napisano 20:59, 24.09.2015
#13
Napisano 07:52, 25.09.2015
Użytkownik tolakowy edytował ten post 07:52, 25.09.2015
pzdr
#14
Napisano 13:58, 27.09.2015
Koledzy,
Mam pytanie, dziś rano zauważyłem plamę pod samochodem, oglądając silnik zauważyłem wyciek na wężu (z dwóch stron tej gąbki).
Czy to znaczy że wąż do wymiany?
Dziękuje za pomoc!
#15
Napisano 18:57, 27.09.2015
99% wąż do wymiany albo ponownego zakucia. Nowy w ASO ok 1200 zł używka jeśli znajdziesz 400-500 ale możesz szukać długoooooo a zakucie ok 100-200 zł.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych