Filtr paliwa powiadasz ?
Hm, ja u siebie co prawda raz zmieniałem filtr (profilaktycznie). Samochód miał wtedy chyba coś około 100-120 tys przebiegu.
W chwili obecnej mam 220 tys.
Może rzeczywiście warto by zmienić i zobaczyć czy to pomoże ...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:29, 15.12.2016
Filtr paliwa powiadasz ?
Hm, ja u siebie co prawda raz zmieniałem filtr (profilaktycznie). Samochód miał wtedy chyba coś około 100-120 tys przebiegu.
W chwili obecnej mam 220 tys.
Może rzeczywiście warto by zmienić i zobaczyć czy to pomoże ...
Pozdrawiam,
Michał
Napisano 19:37, 15.12.2016
Napisano 21:16, 15.12.2016
Napisano 22:23, 15.12.2016
*cenzura* prawda, co ma filtr do tego? ja zmieniałem filtr i nic to nie dało, pozatym to samo jest na LPG:) wiec?
Napisano 22:26, 15.12.2016
Napisano 23:29, 15.12.2016
To ma do tego że nie każdy z nas musi mieć problem z tym samym. Szarpanie, szarpaniu nie równe każdy może to odbierać inaczej. Jednemu się dlawi a ktoś mówi że mu szarpie . U mnie problem został rozwiązany filtrem paliwa więc się tym podzieliłem , może ktoś pójdzie tym tropem może nie ...
no tak ale mowa o tym była juz nie raz i duzo osób wymieniało filtr i to nic nie pomogło, moze przyzczyna jest np powiązana i to pompa daje dupy;D? ja słyszałem o czymś takim jak złe cisnienie w baku wiec moze to tu pies pogrzebany
Napisano 14:49, 16.12.2016
Użytkownik fełtek edytował ten post 14:50, 16.12.2016
Napisano 18:15, 16.12.2016
jak popompujesz pedałem, to poruszasz potencjometr, rozruszasz go po postoju, wiec go wyczyść i zobaczysz czy sie cos zmieniło to raz a dwa u mnie kangurek jest tylko przy dojezdzaniu na biegu do krzyżówki a jak dodaje i ujmuje gaz juz praktycznie nie występuje;)
Napisano 00:00, 17.12.2016
Napisano 21:52, 19.12.2016
Temat obserwuję od dłuższego czasu. U mnie szarpnięcie również występuje. A przynajmniej występowało do dzisiaj rano. Chciałem połączyć się ze światłami i sprawdzić błędy (problem z samopoziomowaniem xenonu) a przy okazji połączyłem się jeszcze z silnikiem, srs i abs. Pokasowałem błędy i zapalił mi się wykrzyknik (ten sam, który zapala się po wyłączeniu VSA) a po przekroczeniu 50 km/h jeszcze zapala się kontrolka VSA. Nie miałem czasu tego naprawić niestety. Wczesnym wieczorem musiałem skoczyć kawałek za miasto (wykrzyknik oraz VSA ciągle zapalone) i o dziwo szarpanie ZNIKNĘŁO W 100%... teraz tylko pozostaje mi pozbyć się kontrolek
okazało się, że po pokasowaniu błędów z kompa coś się z VSA rozjechało i wystarczyło zrobić zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA. Wszystko jest znów w normie, jutro przejadę się do Warszawy i obczaję, czy szarpanie powróciło wraz z działaniem VSA.
Użytkownik scobe edytował ten post 23:25, 19.12.2016
Napisano 14:36, 20.12.2016
Napisano 17:40, 20.12.2016
a ciekawe jakby wyłączyć vsa i tak pojezdzic;D może coś swiruje i tak sie dzieje. tylko pytanie czy kolega mówi o szarpaniu na zimnym silniku, czy o kangurkach..
Użytkownik mickry edytował ten post 17:41, 20.12.2016
Napisano 19:40, 20.12.2016
Po prostu kasowałem błędy, po czym bez powodu wyskoczył mi wykrzyknik + VSA, a ABS "wymigał" mi błąd 84, przeprowadziłem zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA i znikły. Ale VSA nie działało póki tego nie zrobiłem, i nie było szarpnięcia, tj jadę 100 km\h gdzieś po trasie na biegu, dociskam gaz i jest szarpnięcie. Przy nieaktywnym VSA szarpnięcia nie było. VSA znów działa jak należy i znów jest szarpnięcie.
Napisano 01:15, 21.12.2016
Użytkownik demonobiker edytował ten post 01:18, 21.12.2016
Napisano 21:10, 30.12.2016
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych