ale ja mam podobnie, czasami jest tak ze zapale auto wsiadam i czuje jakby tak bardzo lekko szło, gaz na trójce troche mocniej i drze nawet z niższych obrotów, pozniej zgasze zapale np po wyjscu do sklepu i jest inaczej, czuć jakby taki był ociężały... nie rozkminiam tego o co tu chodzi... a jeszcze jest ten myk z tym emulatorem od gazu wskazania benzyny, że czasem potrafi poprostu przestac działać tak jakby miał spadek napięcia.. ciekawe co tu rozdaje karty a my nie mozemy tego znaleść, może faktycznie czujnik spalania stukowego świruje z deka
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpnięcie przy ponownym naciśnięciu pedału przyśpieszenia.
#466
Napisano 23:15, 20.11.2016
#467
Napisano 19:28, 23.11.2016
W nawiązaniu do wymiany korespondencji z Kol. Demos900 - wczoraj wieczorem wypiąłem wtyczkę od EGR.
Dzisiaj rano pojechałem do pracy. Zajechałem na miejsce i nic, zero zmian.
Podczas powrotu z pracy, ruszając ze świateł w końcu zapalił się CE (około 40 km od momentu wypięcia wtyczki).
Dojechałem do domu. Wieczorem żona mnie jeszcze wysłała do sklepu, więc miałem okazję przejechać się po zgaszeniu i odpaleniu silnika - ale obiektywnie rzecz biorąc, nie widzę żadnej różnicy. Jedynie co, to wolne obroty trochę się podniosły (ale to chyba normalne przy zapalonym CE).
Jak poszarpywał przy wciskaniu gazu na 2-jce, tak dalej zdarza się że szarpnie.
Nie odczuwam też, by się jakoś znacząco odmulił. Do reakcji na gaz (o której pisałem w moim wątku jakiś czas temu) daleko mu jak świni do nieba.
Nie będę dzisiaj kasował błędu i podłaczał wtyczki. Jeszcze jutro obrócę do pracy i z powrotem - czyli jakieś 55km.
Zastanawiam się w jakiej pozycji jest EGR na wyłączonym silniku (bo w takim momencie go odłączyłem). Zakładam że raczej powinien być zamknięty.
Jutro napiszę, czy coś się zmieniło przez kolejne 50km.
Pozdrawiam,
Michał
#468
Napisano 07:08, 24.11.2016
#469
Napisano 18:18, 24.11.2016
#470
Napisano 18:45, 24.11.2016
#471
Napisano 19:26, 24.11.2016
Właśnie 5 min temu wróciłem z garażu, bo byłem z powrotem podpiąć EGR i skasować błąd.
Posiedziałem chwilę w aucie, pochodziło na wolnych obrotach, poobserwowałem wskazania na komputerze, ale ni jasnego gwinta nie mogę się dopatrzeć żadnej rozbieżności w stosunku do normy. Korekty długie i krótkie w granicach 1,00.
Lambda też wygląda prawidłowo.
Clipboard01.jpg 162,88 KB 15 Ilość pobrań
Clipboard02.jpg 149,1 KB 16 Ilość pobrań
Na dolnych screecie wyprzedzenie zapłonu spadło do -2*, ale stało się to po lekkim przygazowaniu i wzięciu nogi z gazu.
Po chwili wrócił do około 7*.
Czujnik spalania stukowego też teoretycznie trzyma się w zakresie.
Myślę, że kolejny krok to logi podczas jazdy. Próbowałem to jakoś skonfigurować, ale z tego co widzę, to maksymalnie 15 min jazdy można zapisać. Załóżmy że udałoby się to zrobić i uchwycić moment szarpnięć przy przyspieszaniu ... czy da się to później jakoś po ludzku obejrzeć ? (nie tylko ramka po ramce ale np. w postaci eksportu danych np. do Excela? - czy ćwiczył ktoś tę opcję?)
Zarejestrowałem przykładowe kilkanaście sekund, które później zczytałem i zapisałem na pulpicie komputera. Plik niestety ma jakieś tropikalne rozszerzenie, a po otwarciu go np. Notatnikiem - w środku są totalne krzaki, więc sądzę, że Excel tego nie zaciągnie.
Użytkownik Mihty edytował ten post 19:34, 24.11.2016
Pozdrawiam,
Michał
#472
Napisano 12:44, 26.11.2016
Też tak miałem. Wczoraj dociagnolem linke gazu bo była dość luzna i można powiedzieć że objaw zniknął, po dodaniu lub odpuszczeniu gazu. No nie do końca, bo mam walnieta standardowa poduszke silnika i jeszcze od niej jest lekki objaw
#473
Napisano 19:49, 27.11.2016
Dodam moje spostrzeżenia.
Też tak miałem. Wczoraj dociagnolem linke gazu bo była dość luzna i można powiedzieć że objaw zniknął, po dodaniu lub odpuszczeniu gazu. No nie do końca, bo mam walnieta standardowa poduszke silnika i jeszcze od niej jest lekki objaw
Możesz rozwinąć wypowiedź - tzn. jak dokonałeś naciągnięcia linki ? (poprzez regulację w miejscu gdzie jest mocowania do motylka na przepustnicy?)
Pozdrawiam,
Michał
#475
Napisano 06:59, 28.11.2016
Tak,ale mówię,u mnie była dość mocno luźna.Możesz rozwinąć wypowiedź - tzn. jak dokonałeś naciągnięcia linki ? (poprzez regulację w miejscu gdzie jest mocowania do motylka na przepustnicy?)
#476
Napisano 19:55, 28.11.2016
Tak,ale mówię,u mnie była dość mocno luźna.
Jak bardzo luźna?
Tak <https://youtu.be/rHXOAC7rOdE> czy bardziej ?
Pozdrawiam,
Michał
#477
Napisano 21:11, 28.11.2016
Bardziej mialem,ale teraz mam nieco mocniej naciagnieta jak na filmie,ale nieznacznie. Nie można przesadzić, bo będzie obroty wieszalo. Moze lekko dociag.Jak bardzo luźna?
Tak <https://youtu.be/rHXOAC7rOdE> czy bardziej ?
#478
Napisano 22:21, 29.11.2016
to ja mam mocniej naciągniętą i to raczej nie ma znaczenia...
#479
Napisano 11:24, 15.12.2016
http://jarusnet.pl/16010-sdc-e01
Auto równiej pracuje , płynnej się zachowuje przy zmianie biegów i przedewszytkim nie szarpie
#480
Napisano 15:49, 15.12.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych