Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Szarpnięcie przy ponownym naciśnięciu pedału przyśpieszenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
539 odpowiedzi w tym temacie

#466 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:15, 20.11.2016

ale ja mam podobnie, czasami jest tak ze zapale auto wsiadam i czuje jakby tak bardzo lekko szło, gaz na trójce troche mocniej i drze nawet z niższych obrotów, pozniej zgasze zapale np po wyjscu do sklepu i jest inaczej, czuć jakby taki był ociężały... nie rozkminiam tego o co tu chodzi... a jeszcze jest ten myk z tym emulatorem od gazu wskazania benzyny, że czasem potrafi poprostu przestac działać tak jakby miał spadek napięcia.. ciekawe co tu rozdaje karty a my nie mozemy tego znaleść, może faktycznie czujnik spalania stukowego świruje z deka


  • 0

#467 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:28, 23.11.2016

W nawiązaniu do wymiany korespondencji z Kol. Demos900 - wczoraj wieczorem wypiąłem wtyczkę od EGR.

Dzisiaj rano pojechałem do pracy. Zajechałem na miejsce i nic, zero zmian.

Podczas powrotu z pracy, ruszając ze świateł w końcu zapalił się CE (około 40 km od momentu wypięcia wtyczki).

 

Dojechałem do domu. Wieczorem żona mnie jeszcze wysłała do sklepu, więc miałem okazję przejechać się po zgaszeniu i odpaleniu silnika - ale obiektywnie rzecz biorąc, nie widzę żadnej różnicy. Jedynie co, to wolne obroty trochę się podniosły (ale to chyba normalne przy zapalonym CE).

Jak poszarpywał przy wciskaniu gazu na 2-jce, tak dalej zdarza się że szarpnie.

Nie odczuwam też, by się jakoś znacząco odmulił. Do reakcji na gaz (o której pisałem w moim wątku jakiś czas temu) daleko mu jak świni do nieba.

 

Nie będę dzisiaj kasował błędu i podłaczał wtyczki. Jeszcze jutro obrócę do pracy i z powrotem - czyli jakieś 55km.

 

Zastanawiam się w jakiej pozycji jest EGR na wyłączonym silniku (bo w takim momencie go odłączyłem). Zakładam że raczej powinien być zamknięty.

Jutro napiszę, czy coś się zmieniło przez kolejne 50km.


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#468 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:08, 24.11.2016

Egr jest zamknięty bo sprężyna go trzyma bez napięcia.
  • 0

#469 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:18, 24.11.2016

ja odpinalem egr i kombinowalem to tylko silnik na niskich obrotach jest nieco zywszy, ale nie zauwazylem roznicy, za to co rano inaczej auto pracuje, kurde ktoro ustrojstwo za to odpowiada ze zmienia swoja charakterystyle pracy tylko pytanie zaleznie od czego...
  • 0

#470 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:45, 24.11.2016

W 2.4 mam ten sam problem a w tym silniku egra nie ma
  • 0

#471 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:26, 24.11.2016

Właśnie 5 min temu wróciłem z garażu, bo byłem z powrotem podpiąć EGR i skasować błąd.

Posiedziałem chwilę w aucie, pochodziło na wolnych obrotach, poobserwowałem wskazania na komputerze, ale ni jasnego gwinta nie mogę się dopatrzeć żadnej rozbieżności w stosunku do normy. Korekty długie i krótkie w granicach 1,00.

Lambda też wygląda prawidłowo.

Załączony plik  Clipboard01.jpg   162,88 KB   15 Ilość pobrań

Załączony plik  Clipboard02.jpg   149,1 KB   16 Ilość pobrań

Na dolnych screecie wyprzedzenie zapłonu spadło do -2*, ale stało się to po lekkim przygazowaniu i wzięciu nogi z gazu.

Po chwili wrócił do około 7*.

 

Czujnik spalania stukowego też teoretycznie trzyma się w zakresie.

 

Myślę, że kolejny krok to logi podczas jazdy. Próbowałem to jakoś skonfigurować, ale z tego co widzę, to maksymalnie 15 min jazdy można zapisać. Załóżmy że udałoby się to zrobić i uchwycić moment szarpnięć przy przyspieszaniu ... czy da się to później jakoś po ludzku obejrzeć ? (nie tylko ramka po ramce ale np. w postaci eksportu danych np. do Excela? - czy ćwiczył ktoś tę opcję?)

Zarejestrowałem przykładowe kilkanaście sekund, które później zczytałem i zapisałem na pulpicie komputera. Plik niestety ma jakieś tropikalne rozszerzenie, a po otwarciu go np. Notatnikiem - w środku są totalne krzaki, więc sądzę, że Excel tego nie zaciągnie.


Użytkownik Mihty edytował ten post 19:34, 24.11.2016

  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#472 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 26.11.2016

Dodam moje spostrzeżenia.
Też tak miałem. Wczoraj dociagnolem linke gazu bo była dość luzna i można powiedzieć że objaw zniknął, po dodaniu lub odpuszczeniu gazu. No nie do końca, bo mam walnieta standardowa poduszke silnika i jeszcze od niej jest lekki objaw
  • 0

#473 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:49, 27.11.2016

Dodam moje spostrzeżenia.
Też tak miałem. Wczoraj dociagnolem linke gazu bo była dość luzna i można powiedzieć że objaw zniknął, po dodaniu lub odpuszczeniu gazu. No nie do końca, bo mam walnieta standardowa poduszke silnika i jeszcze od niej jest lekki objaw

Możesz rozwinąć wypowiedź - tzn. jak dokonałeś naciągnięcia linki ? (poprzez regulację w miejscu gdzie jest mocowania do motylka na przepustnicy?)


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#474 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:01, 27.11.2016

tutaj podobno ktoś sobie poradził http://www.accordklu...zarpnięć/page-3


  • 0

#475 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:59, 28.11.2016

Możesz rozwinąć wypowiedź - tzn. jak dokonałeś naciągnięcia linki ? (poprzez regulację w miejscu gdzie jest mocowania do motylka na przepustnicy?)

Tak,ale mówię,u mnie była dość mocno luźna.
  • 0

#476 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 28.11.2016

Tak,ale mówię,u mnie była dość mocno luźna.

 

Jak bardzo luźna? 

Tak <https://youtu.be/rHXOAC7rOdE> czy bardziej ?


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#477 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 28.11.2016

Jak bardzo luźna?
Tak <https://youtu.be/rHXOAC7rOdE> czy bardziej ?

Bardziej mialem,ale teraz mam nieco mocniej naciagnieta jak na filmie,ale nieznacznie. Nie można przesadzić, bo będzie obroty wieszalo. Moze lekko dociag.
  • 0

#478 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:21, 29.11.2016

to ja mam mocniej naciągniętą i to raczej nie ma znaczenia...


  • 0

#479 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:24, 15.12.2016

Problem rozwiązany!!! Koniec szarpania przy puszczaniu pedalu gazu bądź jego wciskaniu. Pomogła zmiana filtra paliwa, ale nie tej siatki która jest na zewnątrz pompy która jak wcześniej myślałem służy za filtr i ja wymieniłem, tylko filtra jak z linku poniżej .
http://jarusnet.pl/16010-sdc-e01
Auto równiej pracuje , płynnej się zachowuje przy zmianie biegów i przedewszytkim nie szarpie :)
  • 0

#480 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:49, 15.12.2016

Dodam u mnie był przebieg 245tys. km jak zmieniłem ten filtr i sądzę że był to jeszcze oryginał
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq