Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Szarpnięcie przy ponownym naciśnięciu pedału przyśpieszenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
539 odpowiedzi w tym temacie

#511 dreweczko

dreweczko
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 13.03.2017

W listopadzie robiłem regulację zaworów. Użyłem wadliwego szczelinomieża. Efekt był taki,że hania szarpała 2x bardziej niż przed regulacją.Po bardzo dokładnej poprawce problem prawie jest niewyczuwalny. Pytanie czy to tylko kwestia luzów czy akurat u mnie tak było. Może to kogoś naprowadzi na właściwy trop.
  • 0
dreweczko

#512 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:56, 13.03.2017

ale koledze po czyszczeniu vtc kangury znikly?
  • 0

#513 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:29, 13.03.2017

Tak znikły całkowicie
  • 0

#514 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:24, 13.03.2017

to i ja wyczyszcze, sprawdzaliście jak działa elektromagnes na "krótko" do aku? czym czyściliscie? filt: 15845-raa-a01


Użytkownik mickry edytował ten post 14:26, 13.03.2017

  • 0

#515 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:35, 13.03.2017

Nie sprawdzaliśmy bo nie wierzylismy(zrezygnowanie z jego strony ) że czyszczenie w czym kolwiek pomoże ale pomogło . Czyszczone breake cleanerem .
  • 0

#516 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:57, 14.03.2017

sproboje sie za to zabrac w week
  • 0

#517 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:40, 17.03.2017

Mam 6gena. I wiecie właśnie już jakoś czas temu zauważyłem że przy przełączeniu Vtec w F23Z5 jest to 2500obr też właśnie szarpnięcie. Raz mniej, raz gorzej, raz wcale. Myślałem żeby się za to wziąć. Kurde jeszcze tylko chyba tego nie robiłem. Idę tropem.
  • 0

#518 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:26, 17.03.2017

zobaczymy ja jutro spróbuje o ile pogoda nie spłata figla;p 


  • 0

#519 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:05, 18.03.2017

Ja jednak poczekam jeszcze z dwa tygodnie. Będę wymieniał olej, zrobię płukankę i wtedy vteca wyczyszcze. Będzie na tip top.
  • 0

#520 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:13, 18.04.2017

panowie i jak?? to czyszczenie coś pomogło wam?? czy tylko w tym jednym przypadku?


  • 0

#521 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:45, 19.04.2017

ja nie miałem czasu sie za to zabrać jeszcze:( moze po majówce się uda bo chciałbym od razu i vteca wyczyscic


  • 0

#522 b0a

b0a
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 19.04.2017

Ja wymieniłem obydwa filterki i szarpanie jak było tak jest . Filterki były w dobrym stanie, żadnych paprochow na nich nie znalazłem. A wymieniłem tylko z tego względu ze uszczelki zaczęły się pocić.

Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#523 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:23, 20.04.2017

ja tam przyznam się że tez oba filterki czyściłem i jeden wymieniłem i nic. Byłem keidys u mechanika i powiedział mi że to jest normalna praca silnika na poduszkach. sam nie wiem. Ale faktycznie wystepuje takie szaprniecie jak jedziesz i popuścisz gaz i wcisniesz ponownie tak jest. Ale tez podczas zmiany biegów jest to zauwazalne ale nauczyłem się to pomijac. Po prostu dodaje więcej gazu i udaje mi sie zmienić bieg bez szaprnięcia


  • 0

#524 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:10, 22.04.2017

filterki wymieniliście, a elektromagnes czyściliscie?


  • 0

#525 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 23.04.2017

Kurde tego niewiem bo mi to ktos wtedy robił i niewiem niestety nie pamiętam czy tez.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq