XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swap hamulców do accorda 1.8 od czego
#17
Napisano 08:33, 26.07.2013
Mero z którym ostatnio rozmawiałem o hamulcach mowi to samo - przerabial rozne klocki i tarcze a tu trzeba rozmiar i dlatego wkłada brembo 4tloczki i tarcze 345 bo żaden super hiper klocek czy tarcza nie da tyle co rozmiar.
#18
Napisano 08:58, 26.07.2013
#19
Napisano 16:48, 26.07.2013
naprawde nie ma sensu isc w jakies super hiper klocki czy tarcze. normalne seryjne najlepiej oem tylko rozmiar:)
ja teraz pracuje albo nad brembo jak ma Mero albo wrzuce zacisk z 335i e92 tylko ze tam jest tarcza 360 i na tyl 325 mysle ze wtedy bede zadowolony z hamowania.
#20
Napisano 07:44, 27.07.2013
tylko rozmiar:)
Jasne Darku, nie mogę się z tym faktem nie zgodzić nie mniej... mniejszy rozmiar na lepszych podzespołach jest jakimś kompromisem pamiętaj, że dystans znowu powiększa koszta i sprawia, że - co by nie mówić - znowu zmieniasz parametry i zachowanie się samochodu na drodze... nie wiadomo do końca z jakim skutkiem. Dodatkowo - szukanie 16" pod hamulce tylko po to, aby mieć taką tarczę - IMO mija się grubo z celem. Jeśli ktoś modzi na maxa - może i chce mu się tak bawić... ale to dodatkowy i to nie mały problem Dlatego... wciąż podtrzymuję, że do Acco VI gen - hebel z ATR'a, nawet z OEM tarczami - to najoptymalniejszy wybór pod każdym względem. A jeśli ktoś chce się bawić - to możliwości jest już trochę więcej.. np. hebel z ATSa czy z Alfy 166 lub Peugeota 608 3.0 V6
#21
Napisano 20:23, 27.07.2013
a jak sa wieksze kola to tylko zestaw z ATSa albo jakies brembosze. choc moim zdaniem to juz za duzy koszt i za duzo roboty a roznica i tak nie bedzie jakas powalajaca dlatego ze brembo nie poprawi jakos bardzo drogi hamowania za to poprawi wyczucie hamulca i panowanie nad nim co na 2tloczkach po jednej stronie jest duzo trudniejsze.
#22
Napisano 23:05, 28.07.2013
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#23
Napisano 05:19, 29.07.2013
No i te 17" na zimę... w Acco VII a tym bardziej VI to porażka
na tak na zime to 15:) szkoda ze tylko na tym forum fani wielkiego tjuningu boja sie 17 na zime a na innych potrafia smigac na 19 i nie placza.
lepiej kupic cos co hamuje jak standardowe heble z 7gena ale na psychike lepiej dziala bo ma sie cos lepszego:) albo innego. a najlepiej to wmawiac ze super cudowne klocki i tarcze skroca nam droge hamowania o 2razy:)
#24
Napisano 06:22, 29.07.2013
szkoda ze tylko na tym forum fani wielkiego tjuningu boja sie 17 na zime a na innych potrafia smigac na 19 i nie placza.
Darek...płyniesz trochę. Pamiętaj o tym, że tu nie chodzi o samą blokadę na 17" w zimę, ale również o koszty! Opony zimowe w rozmiarze 17" są zdecydowanie droższe od odpowiedników w rozmiarze 16" - i to są FAKTY. Jak ktoś jeździ VI generacją, to znaczy, że raczej nie sra kasą. A i komfort na tym traci. Nie wspomnę już o tym, że w przypadku uszkodzenia takiej pięknej 17-tki w zimę, co jest wielokrotnie bardziej prawdopodobne, koszta znowu się nam podnoszą. Poza tym - w VI genie - a głównie o nim mowa - koła większa niż 17" to już zdecydowana porażka... może i da się dobrać je fajnie wizualnie, ale jazda na tak niskim profilu opony jest zwyczajnie beznadziejna. I nie mówię tego, bo gdzieś przeczytałem, tylko jak sam wiesz zapewne - sporo kół przerobiłem, tak jak i zawieszeń. Więc mogę na to spojrzeć nieco szerzej.
ATRowy hebel jest coraz tańszy w zakupie, dlatego jest to ciekawa opcja, która ma dodatkowo jeszcze sporo plusów. Nikt nie twierdzi, że ATSowy jest zły - przecież sam chciałem go łyknąć niedawno ale mnie nie bawi jazda TYM KONKRETNYM samochodem w zimie na kołach 17", bo jest beznadziejna - 2 sezony zimowe się przemęczyłem i więcej nie chcę.
Poza tym - sam mi kiedyś wspomniałeś, że hebel z ATS'a nie pod każde 17" wchodzi. Więc... znowu kombinacje? Nie, dziekuję Jeśli komuś zależy tylko na tym, aby trochę poprawić hamowanie w swoim wysłużonym VI genie - nie trzeba robić aż takiej rzeźby.
#25
Napisano 07:42, 29.07.2013
nie wiem jak wyglada tyl w VIgen ale podejrzewam ze tez jest to wymienne z 7ka tak jak przod, dlatego za kase ATRowych hebli wolalbym przelozyc caly komplet przod z VIIki a tyl z VIIIki. w ten sposob masz tarcze 300 na przodzie i 280 na tyle. miescisz sie w 16" na zime, nie masz problemu jaki ja mialem przy zaciskach z ATS ze przod bral wszystko na siebie i nie wydasz wiecej jak za sam hebel ATRa na przod.
#26
Napisano 08:17, 29.07.2013
#27
Napisano 08:54, 29.07.2013
Nie Ty wrzuciłeś tylko ja to liczyłem Ale fakt siła hamowania pozostawała bez zmian - zaletą była możliwość lepszego dozowania siły hamowania (najpierw wysuwa się jeden tłoczek, a dopiero potem 2)wrzucalem gdzies kiedys link do testow tych zaciskow i sily scisku, gdzie w ATR wychodzila mniejsza bo zgodnie z prawami fizyki maly tloczek to wieksza kontrola ale duzo mniejsza sila
btw dla mnie wiercenie nowych otworów w tarczy to już żeźba a stosowanie używanych tarcz przemilczę...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#28
Napisano 11:52, 29.07.2013
#29
Napisano 18:27, 29.07.2013
Dodatkowo kombi to auto rodzinne więc chodzi jeszcze o komfort.
Finalnie, nie twierdzę, ze heble z ATSa są beee, tylko całość wychodzi dużo drożej plus kombinowanie z felami ( już poza tym, że 17" na zimę )
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#30
Napisano 18:44, 29.07.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych