Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

swap hamulców do accorda 1.8 od czego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 adh

adh
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Józefów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 16.07.2013

witam, od początku, posiadałem problem z biciem tarcz z przodu, ale jak przeczytałem wszystkie tematy to stwierdziłem że nie zamierzam wsadzać majątku i tak nie wiedząc czy będzie dobrze.
Teraz gdy doszedłem do wniosku że hania dostaje u mnie dożywocie, pomyślałem że może przerzuciłby jakieś większe hamulce z przodu. I oto moje pytanie od czego będą pasowały, ATR chyba odpada ze względów finansowych ( mam ciekawszą autoskarbonkę) czy 2.3 miała większe od 1.8 a może jakaś prelude ?? pozdrawiam
  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:49, 16.07.2013

albo Rka albo nic. prela miała max 282 czyli to samo co 1,8 2,0 czy 2,3 . chcesz z Rki mam komplet tarcze klocki zaciski jarzma full
  • 0

#3 Bartoch

Bartoch
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 16.07.2013

Może zamiast zakładać większą tarczę, lepiej zakupić zaciski 2 tłoczkowe np. z accorda coupe VI gen.
  • 0
HONDA... BUILT WITHOUT COMPROMISE

#4 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 16.07.2013

Większa tarcza jednak da większy wzrost siły hamowania. Tylko, że ATR ma 5 śrub a nie cztery i tu robią się koszty dodatkowe.
  • 0

#5 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:04, 16.07.2013

chcesz z Rki mam komplet tarcze klocki zaciski jarzma full

Wolek do tego zwrotnice i felgi :)

adh, niestety pozostaje tylko włożenie porządnych tarcz i klocków oraz ewentualnie zacisków od TypeR.
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#6 adh

adh
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Józefów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 17.07.2013

no właśnie ja bym chętnie powkładał lepsze zaciski, dobre tarcze, tylko jak mi ma dalej bić przy hamowaniu to walę to przejeżdżę na tym co mam, a na prawdę mam ciekawszy samochód do wkładania i nie widzi mi się robić a to zwrotnice, a to przeguby, a to tylne hamulce (tarcze klocki wymieniane) a to jeszcze coś tam a i tak na końcu będzie biło :) niestety z bogatej rodziny nie pochodzę, nie stać mnie na takie kombinowanie. Nie powiem charakterna to ta Hanka jest ale jak mnie wkur... to chyba odwołam dożywocie :)
  • 0

#7 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:26, 18.07.2013

adh, przy kolejnej wymianie tarcz weź czujnik zegarowy i zmierz bicie piast - w VI gen bardzo często są krzywe a wtedy możesz włożyć nawet DBA a i tak się pokrzywią...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:54, 18.07.2013

kup Zimmerman Sport plus klocki EBC Green na przód
na tył tarcze ATE plus EBC green

znacząca poprawa hamowania niewielkim stosunkowo kosztem - inne modyfikacje są bezsensowne ekonomicznie bo kosztują majątek i mase roboty - bo zaznaczyłeś iż pieniędzmi nie żygasz :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:44, 18.07.2013

Wolek do tego zwrotnice i felgi :)

też mam jak coś.. ;-) ;-)
  • 0

#10 Bartoch

Bartoch
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:51, 18.07.2013

adh, mogę się zapytać o takie dwu tłoczkowe zaciski na pobliskim złomowisku jak jesteś zainteresowany?
  • 0
HONDA... BUILT WITHOUT COMPROMISE

#11 adh

adh
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Józefów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:25, 18.07.2013

adh, mogę się zapytać o takie dwu tłoczkowe zaciski na pobliskim złomowisku jak jesteś zainteresowany?

na razie dziękuję, jak mi się skończą klocki to wrzucę jakieś dobre tarcze i klocki w wszystko idealnie pomierzę, jak po paru tyś km nic nie będzie biło to wtedy pomyślę nad zaciskami, bo jak będzie dalej biło to jest to bez sensu
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:29, 18.07.2013

jak chcesz ja mam caly zestaw 320x32mm zacisk 2 tloczki:) jedyna roznica to nawiercic otwory na 4x114.3 w tarczy ale to nie problem mam goscia co to ogarnie.

pytanie tylko czy masz zdrowe sworznie bo moze Ci je wyrwac :mrgreen:
  • 0

#13 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:01, 18.07.2013

jak chcesz ja mam caly zestaw 320x32mm zacisk 2 tloczki:) jedyna roznica to nawiercic otwory na 4x114.3 w tarczy ale to nie problem mam goscia co to ogarnie.

pytanie tylko czy masz zdrowe sworznie bo moze Ci je wyrwac :mrgreen:

blackfly bez przesady - 320mm są bez sensu do VI gen poza tym wtedy minimum to 17". Jeżeli chciałby wiercić otwory to moim zdaniem lepszym wyjściem jest zestaw z ATR'a
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:46, 18.07.2013

pawpor, a moim nie bo nie zyskuje praktycznie nic. juz to kiedys piaslem ze roznica w scisku jest znikoma, rozmiar tarczy rowniez. jedynie zacisk atra nadrabia wyczuciem, nieco wiekszym klockiem niz seria no i srednica. wiec prawda jest taka ze wyrzuci 500 na zaciski, 600 na tarcze i 300 na klocki a roznica bedzie jak 2kilo mniej u tesciowej:) - tak czy inaczej wyglada zle.

chyba ze znowu ktos przelicza koniec i mase na hamulce to wiadomo ze nie ma sensu nawet zmieniac serii.
  • 0

#15 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:19, 25.07.2013

pawpor, a moim nie bo nie zyskuje praktycznie nic. juz to kiedys piaslem ze roznica w scisku jest znikoma, rozmiar tarczy rowniez. jedynie zacisk atra nadrabia wyczuciem, nieco wiekszym klockiem niz seria no i srednica. wiec prawda jest taka ze wyrzuci 500 na zaciski, 600 na tarcze i 300 na klocki a roznica bedzie jak 2kilo mniej u tesciowej:) - tak czy inaczej wyglada zle.


ej no bez kitu... różnica między zwykłym heblem, a heblem z ATRa w przypadku Accorda VI gen jest KOLOSALNA! Być może w VII inaczej się to przekładało, ale w VI jest b.duża różnica. Jest to jeden z modów, z których jestem najbardziej zadowolony i polecam każdemu. Nie powiem - fajnie byłoby mieć jeszcze mocniejszy hebel, ale to już są inne koszta. A heble z ATRa z klockami i tarczami do przetoczenia można dorwać w coraz lepszej kasie.

Dodatkowo... zyskuje bardzo wiele. Przede wszystkim lepsza skuteczność hamowania, większa wytrzymałość i mniejsza podatność na przegrzanie hebla, może wrzucić felgę 16 cali, klocki i tarcze są sporo tańsze niż przy proponowanym przez Ciebie zestawie ;-) jak dla mnie... plusy same się bronią ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq