XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swap hamulców do accorda 1.8 od czego
#1
Napisano 16:35, 16.07.2013
Teraz gdy doszedłem do wniosku że hania dostaje u mnie dożywocie, pomyślałem że może przerzuciłby jakieś większe hamulce z przodu. I oto moje pytanie od czego będą pasowały, ATR chyba odpada ze względów finansowych ( mam ciekawszą autoskarbonkę) czy 2.3 miała większe od 1.8 a może jakaś prelude pozdrawiam
#2
Napisano 16:49, 16.07.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 18:02, 16.07.2013
#4
Napisano 18:54, 16.07.2013
#5
Napisano 20:04, 16.07.2013
Wolek do tego zwrotnice i felgichcesz z Rki mam komplet tarcze klocki zaciski jarzma full
adh, niestety pozostaje tylko włożenie porządnych tarcz i klocków oraz ewentualnie zacisków od TypeR.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 20:47, 17.07.2013
#7
Napisano 08:26, 18.07.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#8
Napisano 08:54, 18.07.2013
na tył tarcze ATE plus EBC green
znacząca poprawa hamowania niewielkim stosunkowo kosztem - inne modyfikacje są bezsensowne ekonomicznie bo kosztują majątek i mase roboty - bo zaznaczyłeś iż pieniędzmi nie żygasz
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 12:44, 18.07.2013
też mam jak coś..Wolek do tego zwrotnice i felgi
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 12:51, 18.07.2013
#11
Napisano 16:25, 18.07.2013
na razie dziękuję, jak mi się skończą klocki to wrzucę jakieś dobre tarcze i klocki w wszystko idealnie pomierzę, jak po paru tyś km nic nie będzie biło to wtedy pomyślę nad zaciskami, bo jak będzie dalej biło to jest to bez sensuadh, mogę się zapytać o takie dwu tłoczkowe zaciski na pobliskim złomowisku jak jesteś zainteresowany?
#12
Napisano 16:29, 18.07.2013
pytanie tylko czy masz zdrowe sworznie bo moze Ci je wyrwac
#13
Napisano 17:01, 18.07.2013
blackfly bez przesady - 320mm są bez sensu do VI gen poza tym wtedy minimum to 17". Jeżeli chciałby wiercić otwory to moim zdaniem lepszym wyjściem jest zestaw z ATR'ajak chcesz ja mam caly zestaw 320x32mm zacisk 2 tloczki:) jedyna roznica to nawiercic otwory na 4x114.3 w tarczy ale to nie problem mam goscia co to ogarnie.
pytanie tylko czy masz zdrowe sworznie bo moze Ci je wyrwac
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14
Napisano 21:46, 18.07.2013
chyba ze znowu ktos przelicza koniec i mase na hamulce to wiadomo ze nie ma sensu nawet zmieniac serii.
#15
Napisano 23:19, 25.07.2013
pawpor, a moim nie bo nie zyskuje praktycznie nic. juz to kiedys piaslem ze roznica w scisku jest znikoma, rozmiar tarczy rowniez. jedynie zacisk atra nadrabia wyczuciem, nieco wiekszym klockiem niz seria no i srednica. wiec prawda jest taka ze wyrzuci 500 na zaciski, 600 na tarcze i 300 na klocki a roznica bedzie jak 2kilo mniej u tesciowej:) - tak czy inaczej wyglada zle.
ej no bez kitu... różnica między zwykłym heblem, a heblem z ATRa w przypadku Accorda VI gen jest KOLOSALNA! Być może w VII inaczej się to przekładało, ale w VI jest b.duża różnica. Jest to jeden z modów, z których jestem najbardziej zadowolony i polecam każdemu. Nie powiem - fajnie byłoby mieć jeszcze mocniejszy hebel, ale to już są inne koszta. A heble z ATRa z klockami i tarczami do przetoczenia można dorwać w coraz lepszej kasie.
Dodatkowo... zyskuje bardzo wiele. Przede wszystkim lepsza skuteczność hamowania, większa wytrzymałość i mniejsza podatność na przegrzanie hebla, może wrzucić felgę 16 cali, klocki i tarcze są sporo tańsze niż przy proponowanym przez Ciebie zestawie jak dla mnie... plusy same się bronią
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych