Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

brak zapisu polozenia neutralnego czujnika vsa problem - DIAGNOSTYKA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#46 BadElephant

BadElephant
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 28.09.2019

Musisz zrobic diagnostyke spinaczem to ci pokażę jaki błąd

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0
MÓJ ACCORD

#47 Alex1989axe

Alex1989axe
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:27, 28.09.2019

Podłączany był komputer i pokazał błąd 83-1 usterka połączenia ECM/PCM


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#48 kapalus

kapalus
  • Klubowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Wrocław, Göteborg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type S, CM2
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:56, 28.09.2019

Skalibruj czujniki i wyzeruj blad, procedura jest na forum, testowalem dziala w 100%. Bez komputra, spinacz w zupelnosci wystarczy.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  • 0

#49 Alex1989axe

Alex1989axe
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 28.09.2019

Tak widziałem w tym wątku. Tylko nie wiem w jaki sposób skasować błąd. Komputer nie był w stanie go skasować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#50 kapalus

kapalus
  • Klubowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Wrocław, Göteborg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type S, CM2
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:06, 29.09.2019

Zabrzmi to glupio, sprobuj jeszcze raz, latwo cos pokrecic. A moze faktycznie czujnik padl i kasowanie nie zadziala.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  • 0

#51 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:34, 29.09.2019

Tak widziałem w tym wątku. Tylko nie wiem w jaki sposób skasować błąd. Komputer nie był w stanie go skasować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Bo nie będzie wstanie skasować/skalibrować vsa bo masz wpięty komputer diagnostyczny! a takie podłączanie komputerów diagnostycznych resetuję położenie VSA... pisane milion razy na forum

 

 RĘCZNIE  skasować błędy, następnie położenie VSA.

 

http://www.accordklu...nik#entry943054

http://www.accordklu...krzyknik/page-4

 

 

Co do DTC 83:

https://www.google.c...iw=1366&bih=625


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#52 Alex1989axe

Alex1989axe
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 29.09.2019

Kasowanie błędu i kalibracja czujników pomogła, już nic nie swieci. Dzięki panowie

Przed kalibracja czujników CE wyświetlił błąd 37, czy jest on powiązany z błędem VSA? Bo już po kalibracji nie sprawdzałem czy zniknął (wcześniej CE nie świecił).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#53 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:40, 29.09.2019

Przeczytałeś w ogóle linki które wkleiłem co do DTC 83?? Przeczytaj proszę pierwsze 4 nazwy tematów od góry

 

 

iii mamy np to:

http://www.accordklu...-37-oraz-vsa83/

 

Ciszę się że pomogłem. Będziesz już pamiętał że spinacz lepszy od komputerków z warsztatów  :diabelgrin:

 

 

Pojeździł trochę i zobacz jak będzie. Pozdrawiam.


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#54 Alex1989axe

Alex1989axe
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 29.09.2019

O bez kitu, nawet nie zwróciłem uwagi na te linki

Dzięki za pomoc


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#55 Dreamstars

Dreamstars
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:191
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:20, 06.10.2019

Witam wszystkich.

 

Mam od jakiegoś czasu problem z accordem z 2005 roku 2.4. Mianowicie w pewnym momencie zapaliła się kontrolka silnika VSA i wykrzyknik. Zmieniłem potencjometr gazu a później przepustnicę. Chwilę pojeździł i dalej to samo. Wyskakuje błąd 2122 Niskie napięcie na przepustnicy. Kiedyś po dłuższym postoju przeczyściłem styki na akumulatorze, doladowałem akumulator i pojeździl normalnie dwa dni po czym znowu to samo.  Teraz po odłączeniu akumulatora na noc i podłączeniu go ponownie gasną kontrolki. Pojeździ 15 minut normalnie i spowrotem kontrolki się zapalają i auto nie jedzie. Może mial ktos problem podobny i jest w stanie coś podpowiedzieć. Spinaczem wyskakuje 37 i 83 błąd. Wszystkie kasowania i adaptacje z tego wątku zrobione. Auto zapala,gasną wszystkie kontrolki lecz po dotknięciu pedału gazu zaczyna się wszystko od nowa. 


  • 0

#56 Alex1989axe

Alex1989axe
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 06.10.2019

Potencjometr jeśli używka to spróbuj go wyczyścić. W moim przypadku auto szarpalo a czasem nawet wchodziło w tryb awaryjny ( choinka na tablicy, skrzynia automatyczna nie zmienia biegów, brak mocy). Czyszczenie pomogło. Po jakimś czasie wyskoczył trojkat i VSA a wtedy kasowanie i reset czujników no i jak narazie wszystko śmiga bez problemu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#57 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:08, 07.10.2019

W dziale zrób to sam jest manual jak wyczyścić /rozebrać to ustrojstwo.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#58 Dreamstars

Dreamstars
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:191
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:39, 07.10.2019

Ale ja już założyłem drugą używkę, w dodatku wygląda jak nowa i problem pozostał. Ja myślę że to komputer albo kable.
  • 0

#59 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:33, 07.10.2019

Może komp zalany po czyszczeniu klimatyzacja jakaś pianką? Jest temat ostrzegający przed tym zabiegiem na forum.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#60 Dreamstars

Dreamstars
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:191
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 07.10.2019

Nie było czyszczenia klimy.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq