Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Błędy ABSu, brak kontrolek (!) i vsa wykrzyknik

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#46 Mirko1910rts

Mirko1910rts
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Brzeziny
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:165
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 08.05.2019

Witam tak jak w temacie z rzeczy które wiem to lewy i prawy czujnik abs do wymiany zostaje błąd pompy abs
81-1 hydroagregat ABS zakłócenie funkcji obwodu pradowego
co dalej robić?

Użytkownik Mirko1910rts edytował ten post 11:34, 08.05.2019

  • 0

#47 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 445 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:45, 08.05.2019

Wymienić czujniki i wykasowac błędy.
  • 0

#48 Mirko1910rts

Mirko1910rts
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Brzeziny
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:165
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:56, 08.05.2019

I ten błąd hydroagregatu pojawia się przez czujnik? Na czujniki czekam jutro przyjdą
  • 0

#49 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 445 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:07, 08.05.2019

Ten błąd hydroagregatu jest pewno przez spadki napięcia podczas rozruchu. Nic nowego. Zmień czujniki, wykasuj błędy i powinno być po temacie
  • 0

#50 Mirko1910rts

Mirko1910rts
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Brzeziny
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:165
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 08.05.2019

W sumie możesz mieć rację bo aku już się kończy tzn po godzinie z włączonym radiem nie odpali więc to może być to A ta kontrolka hamulca jest od czujnika ? Bo jak wcześniej miałem udałoby czujnik to się nie pokazywała
  • 0

#51 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2142 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 20:46, 08.05.2019

Używamy wyszukiwarki. Tematów od XX.

Pierwsze z brzegu:

 

http://www.accordklu...nik#entry969280

http://www.accordklu...nik#entry943054

 

 

Najlepiej sam odczytał błędy poprzez spinacz. Do tego post 39 z poprzedniej strony tematu.

 

 

 

 

Tematy połączyłem


Ten błąd hydroagregatu jest pewno przez spadki napięcia podczas rozruchu. Nic nowego. Zmień czujniki, wykasuj błędy i powinno być po temacie

 

Wykasuj błędy, skalibruj VSA... 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#52 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 06.08.2019

Znalazłem pokłady motywacji, kupiłem czujnik i zabrałem się za wymiane (błąd 15 - prawy tył). Pomijam to, że czujnik był wsadzony na jakimś kleju i musialem się nieźle namęczyć żeby go wybić. Szkoda tylko, że najpierw uwaliłem czujnik, a dopiero potem zdjąłem piastę... Na 90% czujnik był sprawny... po zdjęciu piasty okazało się, że pasek magnetyczny jest uwalony OLEJEM!! Skąd tam się mógł wziać to nie mam pojęcia... oczywiście do tego nakleilo się brudu i błąd gotowy.
Najpierw piasta, potem czujnik. Pamietajcie ;-)

Sprawa ogarnięta, błędy skasowane, VSA ustawione i póki co nie świeci :-) będę wracał do domu to zobaczymy czy się nie zaswieci (wcześniej swieciło)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq