Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chwilowe zdławienie/szarpnięcie silnika i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#46 Provokator

Provokator
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:40, 17.11.2014

filtr bosha i auto juz u mechanika , dam znac czy pomogło .

Wstawie mu troche zeby zobaczyc czy to ma wine a zazwyczaj tak było


  • 0

#47 Provokator

Provokator
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:06, 17.11.2014

check engine sie wylaczył . Jezdzilem na filtrze z firmy JC czy cos tam , jakis tani zamiennik , ori bosch zamontowany i juz jezdzi , teraz tylko sprawdzic poduszke kierowcy bo sie pali od kiedy WJECHALEM sie w dziure w polsce :diabelfaja:


  • 0

#48 Andrew88

Andrew88
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kęty
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 21.12.2014

Witam,

Panowie u mnie wymiana filtra na oryginalny z ASO nic nie pomogła...

 

Co dalej sprawdzać ? 


  • 0

#49 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:57, 21.12.2014

Witam,
Panowie u mnie wymiana filtra na oryginalny z ASO nic nie pomogła...

Co dalej sprawdzać ?

u mnie przestalo jak wymienilem podkladki miedziane pod wtryskami z pierwszego wtrysku leciala ropa a z drugiego uciekalo powietrze byly babelki jak polalen woda po jakims czasie wrocilo i wtedy pomogla wymiana filtra


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#50 Andrew88

Andrew88
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kęty
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 23.12.2014

Dzięki za podpowiedź ! Pozdro ;)


  • 0

#51 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 05.01.2015

A u mnie taka sytuacja ze na zimnym czy to na cieplym ito nie zawsze przy dodawani gazu slychac stukot. Wtedy przy delikatnym dodawaniu gazukopci i szarpie tak od 1500 do 2500. Wtryski mialem regenerowane.


Witam

Jadac sobie dzisiaj do domu z zakupow auto mi zgaslo zaraz po wyprzedzaniu tzn Wyprzedam auto a tu nagle odcina mi gaz , auto zwalnia i przy samym koncu jak juz prawie zwolnilem do zera zgasło . Wywaliło mi check swiec zarowych ktory zgasł ale zapalił sie Check Engine .

Zdarzylo mi sie 3 razy to przez 7 tys km .

Odcina mi tez gaz jak mu troche depne z szybka zmiana biegow np spod swiateł ale to juz bylo testowane czy znowu sie takie cos zdarzy i tak sie stało

Silnik pracuje rowno , moge zarzucic filmik jesli trzeba,
Nie dymi , oleju tez nie bierze

 

Skonczyly mi sie pomysły a w pn bede dzwonil zeby umowic sie na komputer

Teraz pytanie , co moze miec wine i jakie koszta ? Spotkał sie ktos juz z tym problemem ?

U mnie tak bylo i sie okazalo ze jeden wtrysk lał . Zamienilem wtrysk i bledu nie ma a cisne mocno


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#52 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:48, 05.01.2015

A u mnie taka sytuacja ze na zimnym czy to na cieplym ito nie zawsze przy dodawani gazu slychac stukot. Wtedy przy delikatnym dodawaniu gazukopci i szarpie tak od 1500 do 2500. Wtryski mialem regenerowane.

 

Najpierw wyczyść przepływomierz (odpowiednim sprayem CRC/LM) + MAP sensor a później ew. trzeba będzie chyba ponownie odwiedzić magików od wtrysków, niech zrobią próbę przelewową ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#53 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 05.01.2015

Wyczyszczone wszystko a wtryski kupilem 2 zestaw na gwarancjii i sproboje je zalozyc i zobacze co sie stanie. A do mojej przypadłości pomogla by wymiana filtra na ori? Bo na 99% taki nie jest
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#54 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:41, 05.01.2015

Mi ostatnio na banie w DE przy 200km/h w tryb awaryjny samochod wszedł , 3 razy próbowałem i zawsze to samo. Filtr paliwa mam na bank jakiś zamiennik (nie bosh) wtedy jeszcze nie wiedziałem,że taki trzeba. Na niższych biegach nic się nie dzieje nawet jak wysoko się kręci,może czasami lekko przerwie na niskich obrotach.
  • 0

#55 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:54, 06.01.2015

wtrace sie gdyz moj tez zaczal przerywac przy deptaniu i to wlasnie po wymianie filtra. siedzi Knecht i problem wystepuje... z opoznieniem. jak go przeciagne na drugim biegu to dopiero jak zapne 3 bieg i puszcze sprzeglo to szarpnie... czyli domyslam sie ze problem powstaje wczesniej ale jeszcze dopala to co ma za filtrem. slyszalem dobre opinnie o knecht'cie, ale najwidoczniej zdarzaja sie wadliwe. jako ze nie jest to bardzo czeste ( trzeba naprawde go ostro ciagnac ) dlatego pojezdze jeszcze na tym a potem tylko OEM


  • 0

#56 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:06, 06.01.2015

 A do mojej przypadłości pomogla by wymiana filtra na ori? Bo na 99% taki nie jest

 

To jeszcze tego nie zrobiłeś ? :bag


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#57 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:58, 06.01.2015

Nie bo dopiero wczoraj zaglebilem sie w ten temat. Wczesniej gdzies znalazlem tylko ze filtr moze byc zle zalozony wiec zlecilem jego wymiane. Lecz nic to nie pomoglo. Ale tak jak mowie na 99% jest nie ori. Lece do pl jutro i wracam 16 stycznia. To jak wroce podmienie wtryski bo mam2 komplet i zmienie filtr na ori. Zauwazylem jeszcze ze na biegu jałowym w wiekszosci przypadkow nie pracuje rowno silnik a nasila sie to gdy wlaczy sie wentylator chlodnicy i silnik dostanie obciazenia. O co kaman?

Użytkownik vinchenzo edytował ten post 14:59, 06.01.2015

  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#58 kizzz85

kizzz85
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:141
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 26.12.2015

witam wszystkich właścicieli haneczek :P

Jakiś czas temu zaopatrzyłem się również w hanie no i ostatnio mam ten sam problem mianowicie przy wyprzedzaniu na prostej na 3 biegu wciskam gaz i na sekunde

hania świruje jest takie uczucie jak bym wcisną gwałtownie pedał hamulca, i później jedzie normalnie.   Zacznę też od filtra paliwa. Może się polepszy pozdrawiam 

Wymieniłem filter paliwa zakupilem go w aso oem bosh, przedstawiłem w aso problem który doskwiera hani poradzili mi wymiane dwumasy takze wymienilem kompletne sprzęgło i nic nie pomogło dalej na trzecim biegu cos go dławi.Zaglądne do wtrysków:P


  • 0

#59 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:06, 27.12.2015

A czy masz wyczyszczone w/w czujniki + niedawno wymieniony filtr powietrza (polecam Blueprint) ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#60 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:24, 08.04.2016

Odkopie temat.

Od kilku dni meczy mnie (no może auto meczy, a mnie denerwuje) lekkie poszarpywanie. Dzieje się tak w przedziale 1000-2000 obrotów i nie podczas przyspieszania, ale podczas jazdy ze stałymi obrotami w/w przedziale obrotów. Nie zauważyłem takiego poszarpywania powyżej 2000 obrotów. Odpala bez problemu, na zimnym silniku czuć wyraźniej to szarpanie. Zauważyłem ze wpadając w jakaś nierówność/dziurę tez czuć takie zadławienie/małe szarpnięcie. Nie jest to takie wyraźne szarpnięcie raczej delikatne lecz wyczuwalne (taka mała czkawka). Nie występuje podczas przyspieszania, przyspiesza płynnie i do końca.

 

Filtr zmieniony 11k km temu na boscha (wiem ze w po liftach szło denso), ale przez te 11k km nie występowało żadne szarpania. Dolegliwość nieoryginalnego filtra objawiała się raczej dławieniem podczas przyspieszania i na wyższych obrotach, a w moim przypadku to nie występuje.

 

Brak mi pomysłów co to możne być. Oczywiście przymierzam się do zmiany filtra na OEM, lecz wydaje mi się ze to raczej nie jest wina filtra. Myślę tez nad wyczyszczeniem wtrysków środkiem LIQUI MOLY LM5154.

 

Jakieś pomysły? Podpowiedzi


Użytkownik desperat000 edytował ten post 08:54, 08.04.2016

  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq