Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chwilowe zdławienie/szarpnięcie silnika i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#61 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:45, 08.04.2016

A ja mimo wszystko wymienil bym filtr w pierwszej kolejnosci. Rozne cuda sie ludziom dzialy kiedy mieli zamienniki i wiele przypadkow bez jakiegokolwiek sensu
  • 0

#62 Corairn

Corairn
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Northampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:138
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 08.04.2016

http://www.accordklu...-lub-się-dławi/


  • 0

#63 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:53, 08.04.2016

Filtr wymienię, ale nie wiem czy to coś pomoże, skoro przejechałem na tym filtrze 11 tys km i nic się nie działo, u większości zakładających nieorginalny filtr problemy zaczynały się niedługo po wymianie, a u mnie już trochę polatałem na tym Boschu. Wymienić nie zaszkodzi  :diabel:

Corairn dzięki za linka, sprawdzę tego smoka.


  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#64 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:58, 08.04.2016

Filtr wymienię, ale nie wiem czy to coś pomoże, skoro przejechałem na tym filtrze 11 tys km i nic się nie działo, u większości zakładających nieorginalny filtr problemy zaczynały się niedługo po wymianie, a u mnie już trochę polatałem na tym Boschu. Wymienić nie zaszkodzi :diabel:

Corairn dzięki za linka, sprawdzę tego smoka.

ojciec ostatnio zalozyl filtr nieorginalny i jezdzil bez problemu przez 4 miesiace pojechal do Pl jak wracal do Uk zaczelo mu poszarpywac tak jak tobie dojechal do domu wymienilismy znowu filter paliwa byl w nim straszny syf jakas taka galareta
  • 0

#65 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:33, 08.04.2016

No i coś je...ło jadąc dziś po trasie prędkość nie za duża ok 80 wywaliło "check engine" i kontrolkę VSA obroty stanęły tak lekko powyżej 1000 i nie było reakcji na pedał gazu. Zjechałem zgasiłem silnik, odpalam z powrotem i to samo check i VSA i obroty powyżej 1000 i zero reakcji na gaz. Ponowne zgasiłem i już był reakcja na gaz i obroty normalnie, check cały czas świeci. Dojechałem do domu spinacz w dłoń i sprawdzam -> wyskoczyły dwa błędy 173 i 37. Nie mam pojęcia co to za kody. Na wyświetlaczu wyskoczyło jeszcze DTC B1325 PA71 i bład ABSu 83.   

 

Może mi ktoś rozszyfrować co to za kody?

 

 

UPDATE

 

Winnym szarpania okazał sie potencjometr gazu. Rozebrany, wyczyszczony i smiga


Użytkownik desperat000 edytował ten post 19:54, 10.04.2016

  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq