XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Chwilowe zdławienie/szarpnięcie silnika i-ctdi
#61
Napisano 08:45, 08.04.2016
http://www.accordklu...-uk-by-balllus/ moj dupowóz
#63
Napisano 11:53, 08.04.2016
Filtr wymienię, ale nie wiem czy to coś pomoże, skoro przejechałem na tym filtrze 11 tys km i nic się nie działo, u większości zakładających nieorginalny filtr problemy zaczynały się niedługo po wymianie, a u mnie już trochę polatałem na tym Boschu. Wymienić nie zaszkodzi
Corairn dzięki za linka, sprawdzę tego smoka.
#64
Napisano 11:58, 08.04.2016
ojciec ostatnio zalozyl filtr nieorginalny i jezdzil bez problemu przez 4 miesiace pojechal do Pl jak wracal do Uk zaczelo mu poszarpywac tak jak tobie dojechal do domu wymienilismy znowu filter paliwa byl w nim straszny syf jakas taka galaretaFiltr wymienię, ale nie wiem czy to coś pomoże, skoro przejechałem na tym filtrze 11 tys km i nic się nie działo, u większości zakładających nieorginalny filtr problemy zaczynały się niedługo po wymianie, a u mnie już trochę polatałem na tym Boschu. Wymienić nie zaszkodzi
Corairn dzięki za linka, sprawdzę tego smoka.
#65
Napisano 19:33, 08.04.2016
No i coś je...ło jadąc dziś po trasie prędkość nie za duża ok 80 wywaliło "check engine" i kontrolkę VSA obroty stanęły tak lekko powyżej 1000 i nie było reakcji na pedał gazu. Zjechałem zgasiłem silnik, odpalam z powrotem i to samo check i VSA i obroty powyżej 1000 i zero reakcji na gaz. Ponowne zgasiłem i już był reakcja na gaz i obroty normalnie, check cały czas świeci. Dojechałem do domu spinacz w dłoń i sprawdzam -> wyskoczyły dwa błędy 173 i 37. Nie mam pojęcia co to za kody. Na wyświetlaczu wyskoczyło jeszcze DTC B1325 PA71 i bład ABSu 83.
Może mi ktoś rozszyfrować co to za kody?
UPDATE
Winnym szarpania okazał sie potencjometr gazu. Rozebrany, wyczyszczony i smiga
Użytkownik desperat000 edytował ten post 19:54, 10.04.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych