Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chwilowe zdławienie/szarpnięcie silnika i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#16 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 20.05.2013

Nie, ori jest Bosch.


chyba nie tylko bo na ebayu sprzedają ori i są to produkty denso
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#17 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:38, 20.05.2013

Ja do przedlifta zawsze ori kupuje I zawsze jest Bosch.
BTW. Doszedles juz do czegos z tym poszarpywaniem?
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#18 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:17, 20.05.2013

Bartoszwrc zamowilem filtr i czekam na dostawe. Do tego moj mechanik jest w trakcie zmiany lokalizacji warsztatu i musze czekac az ogarnie temat. Jak zmienie filtr to napisze czy cos to pomoglo
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#19 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:57, 21.05.2013

Panowie.
Ja ostanio zauwałyłem podobnie.
Dodając dynamicznie gazu na 3-cim biegu auto dynamicznie ciągnie, ale jak obrotomierz dojdzie do 3krpm to coś się przydławia i przestaje ciągnąć. Owszem idzie do góry, ale już nie tak dynamicznie, jakby coś go przydławiało
WTF?
Nie ma żadnych błędów itp.
Czy to może być niepoprawna praca TURBO?
Czy np zła jakość paliwa?
Czy ten filtr?
Na drugim biegu nie czuć tego, na 4 i 5 mam uślizgi i nie da się tego zdiagnozować :)
  • 0

#20 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 03.06.2013

Filtr wymieniony ( wymiana zajęła 2h i nie była to przyjemna robota... ktoś kto wymieniał go poprzednio tak go dokręcił że nie szło go odkręcić :k Próbowaliśmy go od dołu wykręcić ale nie było szans. skonczyło się na demontażu puszki od filtra powietrza, gruszki, uchwytów i odczepieniu wszystkich wtyczek i wężyków dochodzących do filtra jak również samej obudowy od ściany grodziowej. Dopiero jak filtr z tą górną częscią do której jest przykręcony były na zew auta udało się odkręcic. było tak dokręcone , że łancuszek pogiął filtr robiąc na końcu w nim dziurę... nie wiem co za kretyn to dokręcał. ) jak tylko sprawdzę czy coś to zmieniło to napiszę. Muszę wybrać się na jakieś ronda :mrgreen:

Po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika zauważyłem że pewna część znajdująca się po prawej stronie blisko obudowy filtra powietrza jest ułamana. Nie wiem jak to się fachowo nazywa ale jest to jakis chyba czujnik w kształcie walca gdzie od góry po lewej stronie wpięta jest w niego wtyczka, z prawej strony z boku wychodzą małe wężyki bądź kabelki a na górze po lewej stronie coś plastikowego w kształcie walca przypominające trochę kształtem starter z lamp na świetlówki :mrgreen: . Ta część była odłamana ale udało się przykleić i mam nadzieję że działa poprawnie. Zauważyłem że podobna lub taka sama część znajduje się również tak po środku silnika z tylnej jego strony. Wygląda to chyba na jakiś czujnik podciśnienia od turbiny ale nie jestem pewny bo się nie znam :-P
Możliwe , że to uszkodzenie miało też wpływ na opisywane wyżej problemy.
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#21 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:54, 16.07.2013

sprobuj wymienic podkladki pod wtryskami koszt 4 funty w serwisie u mnie to pomoglo :)
  • 0

#22 Brylalodu

Brylalodu
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:lodz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 04.08.2013

Witam. Podbijam temat, mam to samo, tyle że filtry są wymienione, generalnie to po wymianie filtrów i oleju zaczęły się te problemy...
  • 0

#23 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:02, 05.08.2013

wlasciwy filtr paliwa? w sensie czy oem czy zamiennik, bo to ma znaczenie
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#24 Brylalodu

Brylalodu
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:lodz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 05.08.2013

Kurcze, wydaje mi się że zamiennik. Czyli trzeba by było oryginał włożyć?
  • 0

#25 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:06, 05.08.2013

nasze acco sa wybredne pod tym wzgledem, wiec polecam wymiane na oem, juz nie raz sie czytalo ze po wymianie niby nowego filtra na oem problemy znikaja :ok
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#26 Brylalodu

Brylalodu
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:lodz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 05.08.2013

Ok, dzięki za info, w pierwszej kolejności wymienie :)

[ Dodano: 2013-08-05, 18:37 ]
A możesz ewentualnie podpowiedzieć jakiej firmy ten filtr kupić lub podrzucić link, żebym znowu jakiegoś dziadostwa nie włożył? Z gory dzieki.
  • 0

#27 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:55, 05.08.2013

nie wiem jak w PL, czy gdzies jeszcze poza aso mozna kupic oem, ja kupowalem w aso ale to w UK ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#28 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 06.08.2013

Zwroc uwage na podlaczenie filtra bo najczesciej tu lezy problem. Wiele mechanikow podlacza go odwrotnie i objawia sie to wlasnie dlawieniem, chwilowym odcieciem paliwa.
  • 0

#29 Brylalodu

Brylalodu
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:lodz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 03.09.2013

Chciałem tylko podziękować za radę, pojechałem do aso, moze i przepłaciłem troche, ale zmienili mi filtr paliwa na oryginalny i problemy się skończyły. Pozdrowionka.
  • 0

#30 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:09, 04.09.2013

morowo :ok kolejne potwierdzenie ze co oem to oem ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq