Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Instalacja LPG Lovato sekw. z funkcja dotrysku paliwa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#31 drypaul

drypaul
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:58, 18.03.2013

Jak kolega wyżej, również jeżdżę na Lovato Smart od roku (przejechane w tej chwili 22.000km) montowanym w tym samym zakładzie. Nie mam z instalacją żadnych problemów. Jedyne co mnie trochę irytuje, to dosyć późne przejście z PB na LPG jak silnik jest zimny, przez co stosunkowo szybko znika mi benzynka z baku... :-/
  • 0

#32 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:25, 18.03.2013

Jedyne co mnie trochę irytuje, to dosyć późne przejście z PB na LPG jak silnik jest zimny, przez co stosunkowo szybko znika mi benzynka z baku..

Dokładnie to samo stwierdzam, mimo, że mam ustawione 20 stopni przełączania, ale to i pozostaje sporo kasy w kieszeni a nie idzie z dymem.
  • 0

Pozdrawiam,


 


#33 drypaul

drypaul
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:31, 18.03.2013

No to ja mam ustawione 35 stopni. Gazownik mówił, że co prawda może to zmniejszyć, ale raczej nie poleca, więc tak zostawiłem. Za to coś tam zmienił, że szybciej mi się przełącza po odpaleniu po krótszym postoju, jak silnik jest jeszcze w jakimś tam stopniu ciepły.
  • 0

#34 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:38, 18.03.2013

U mnie mimo tych 20 stopni działa wszystko dobrze, nie przymula nie szarpie przełącza się idealnie płynnie. Czytałem też, że sporo osób ma na stagu np. 10 stopni i nic się nie dzieje. Włączyłem sobie też rozruch na lpg na gorącym silniku, na ciepłym minimalną 15s. Jeszcze zastanawiam się jak działają korekty po temperaturze redka ustawiane + i - i ile tak naprawdę to daje. Zakresy ma dość spore chyba od -15 w górę.
  • 0

Pozdrawiam,


 


#35 Przemkoje

Przemkoje
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Węgrów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:58, 18.03.2013

Witam.
Moja akord posiada silnik 2.0 115km. Posiadam dwuletnią zwykłą instalację gazową Lovato. Jeżdżąc spokojnie bez dużych obrotów w prędkości 80-120km/h moja Honda spala mi w granicach 15 litrów gazu. Wydaje mi się ze to duże spalanie jak na taką jazdę. Otóż moje pytanie brzmi jaka moze być przyczyna tego spalania i jakie powinno być spalanie w takim aucie. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
  • 0

#36 drypaul

drypaul
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:05, 18.03.2013

No chyba zdecydowanie za duże spalanie. Mnie w 1,8 spala w mieście około 10l przy zwykłej, wcale nie jakiejś emeryckiej jeździe. Przy 2,0 powinno być raczej podobnie.
  • 0

#37 Przemkoje

Przemkoje
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Węgrów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 18.03.2013

Własnie też mi sie tak wydaje. A jeżdżę po "emerycku" ponieważ w tedy jeszcze sie opłaca jeździć na gazie bo przy dynamicznej i szybkiej jeździe spalanie wzrośnie i nie ma sensu w tedy instalacja gazowa.. Zastanawia mnie tylko jaka moze byc tego przyczyna
  • 0

#38 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:24, 18.03.2013

zawory, regulacje filtry kiedy robione?
  • 0

Pozdrawiam,


 


#39 Przemkoje

Przemkoje
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Węgrów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 18.03.2013

Samochód ten kupiłem miesiąc temu także nie mam pojęcia. Mechanik powiedział że w silniku jest wszystko OK. A z zaworów nie wydają sie jakies niepokojące odgłosy.
  • 0

#40 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:59, 18.03.2013

Instalacja pewnie IIgen.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#41 Przemkoje

Przemkoje
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Węgrów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 18.03.2013

Szczerze to nie wiem jakiej generacji ten gaz, bo juz kupiłem z gazem. Wiem tylko że został złożony nowy gaz 2 lata temu.
  • 0

#42 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:19, 18.03.2013

Szczerze to nie wiem jakiej generacji ten gaz, bo juz kupiłem z gazem. Wiem tylko że został złożony nowy gaz 2 lata temu.


No więc jeszcze większa pewność, że to co najwyżej II gen bo jak jest sekwencja to się chwalą ;]
Jedyny plus jest taki, że masz już gaz wbity w dowód (no chyba, że się mylę) i możesz po taniemu założyć graty do sekwencji czy to używane, czy nowe w przedziale 500-1000 zł się zmieścisz ;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq