XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Instalacja LPG Lovato sekw. z funkcja dotrysku paliwa
#16
Napisano 09:34, 28.02.2013
Do zobaczenia na trasie.
#17
Napisano 09:38, 28.02.2013
To wymienia się częściej w samochodzie z LPG:
Przewody zapłonowe
W autach z instalacją sekwencyjną LPG objawy zużycia są niezauważalne.
Wymiana: co 30 tys. km.
Koszt: od 80 do 350 zł.
Świece zapłonowe
W silnikach z LPG do przeskoku iskry potrzebne jest wyższe napięcie prądu, co przyśpiesza zużycie świec zapłonowych. Auta z instalacją mieszalnikową zaczynają „strzelać”. Pozostałe pracują nierówno.
Wymiana: co 30 tys. km.
Koszt: od 25 do 100 zł.
Cewki zapłonowe
W autach z LPG cewki zapłonowe pracują pod dużym obciążeniem, ponieważ muszą wytwarzać wyższe niż zwykle napięcie. Zazwyczaj skraca to nieco ich żywotność. Objawem zużycia jest nierównomierna praca silnika.
Wymiana: po zużyciu.
Koszt: od 50 do 1200 zł.
Pompa paliwa
Współczesne instalację LPG działają tak, by nie przeciążać przesadnie pompy paliwa. Jeśli jednak pompa jest zanurzona w baku, a kierowca systematycznie jeździ na „rezerwie”, pompa będzie się przegrzewać i dość szybko się zużyje.
Wymiana: po zużyciu.
Koszt: od 120 do 800 zł.
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#18
Napisano 11:07, 28.02.2013
do przeskoku iskry potrzebne jest wyższe napięcie prądu ...... to fascynujące stwierdzenie.. gaz to niby utrudnia?
W autach z LPG cewki zapłonowe pracują pod dużym obciążeniem, ponieważ muszą wytwarzać wyższe niż zwykle napięcie. ^^
Pompa paliwa .... Jeździj z połową baku :P
Pozdrowionka :]
STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green
#19
Napisano 11:24, 28.02.2013
Haha, pewnie to wziąłeś z jakiegoś motoru albo innego Auto Świata.....
do przeskoku iskry potrzebne jest wyższe napięcie prądu ...... to fascynujące stwierdzenie.. gaz to niby utrudnia?
W autach z LPG cewki zapłonowe pracują pod dużym obciążeniem, ponieważ muszą wytwarzać wyższe niż zwykle napięcie. ^^
Pozdrowionka :]
Zanim zaczniesz wyśmiewać- polecam lekturę fachowej literatury na temat silników zasilanych LPG. Zresztą sam sobie odpowiedziałeś właściwie... Stwierdziłeś, że cewki muszą wytwarzać wyższe napięcie...a dlaczego? Pomyśl, poczytaj i odpisz...
#20
Napisano 11:25, 28.02.2013
że cewki z LPG szybciej padają to mogę uwierzyć bo u kumpla w Audi też całkowicie padły, a ma od kilku lat auto na LPG i często na forach się przewija temat cewki + LPG
[ Dodano: 2013-02-28, 11:30 ]
jaki max zbiornik LPG Wam wchodzi w accordach VII sedan w koło zapasowe ? czytałem, że 43 L / czyli 34 L gazu, a to by wychodziło tankować co ok. 300 km przy spalaniu 10-11l.... zasięg prawie jak na prądzie
max zbiornik w kolo w sedanie Accord VII to 43 L ? czyli wchodzi 80% gazu 34 litrów ? nie da się zgrabnie jakoś większej pojemności wmontować ? trochę mnie martwi tankowanie co 300km, prawie jakbym na prądzie jeździł
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#21
Napisano 12:27, 28.02.2013
Zanim zaczniesz wyśmiewać- polecam lekturę fachowej literatury na temat silników zasilanych LPG. Zresztą sam sobie odpowiedziałeś właściwie... Stwierdziłeś, że cewki muszą wytwarzać wyższe napięcie...a dlaczego? Pomyśl, poczytaj i odpisz...
Szanowny kolego, a Ty czytaj ze ZROZUMIENIEM, bo to jest akurat cytat z powyższego postu z "forum Fiata"...
Może i troszkę leniwy jestem że bez cudzysłowów, ale już Twoje wiara w to, że tylko Ty potrafisz wyłapać sprzeczności a Inni muszą być tępi i pisać bzdury jest Godna pozazdroszczenia....
STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green
#22
Napisano 12:37, 28.02.2013
#23
Napisano 12:51, 28.02.2013
co do zbiornika w kole to max w sedanie wchodzi 43 L czyli 34-35 litrów ? czyli zasięg 300-330km na gazie, troche mnie przeraża ale wielkiego zbiornika w bagażnik nie wrzucę
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#24
Napisano 12:58, 28.02.2013
no to w audi tak może być ale ja wiem że w accordzie spokojnie 100 tysi wytrzymują cewki wiec takie coś jest mega mało wiarygodne. no chyba że jakiś debil gazownik podpina + stacyjki pod cewkę to tak szybko szlak ją trafi.tak jak napisalem w szybciej padające cewki z LPG można wierzyć bo są ku temu podstawy i sam znam taki przypadek z Audi
pegal, czyzaczek,
a tak pozatym ochłońcie panowie trochę.. zeby nie było że podziele po sztuce czerwonego na pogodzenie się
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#25
Napisano 12:58, 28.02.2013
Co do zbiornika, przejrzyj ten temat : http://www.accordklu...pic.php?t=30139
Widzę tam nawet 52L :]
Co do świec i cewek. Znam te opinie, ale uważam, że świece i cewki muszą mieć wysoką sprawność (dlatego częstsze wymiany) do prawidłowej pracy na LPiDżi a nie wyższe napięcie, ponieważ trudno wyobrazić sobie, że cewka przystosowana do określonych parametrów nagle musi pracować na wyższych..
O ho ho... widzę że WOLEK czuwa i był troszkę szybszy
STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green
#26
Napisano 13:03, 28.02.2013
ja zawsze na straży gazociągu..
na spokojnie zakładasz gaz i dobrze spinasz elektrykę i nie ma prawa paść cewka po 30 tyś km. świece do K20A6 zakładasz NGK i co 30 tyś km zmieniasz je. dodatkowo co 15 tyś km regulacja zaworów i tyle w tym temacie serwisu VII na LPG
[ Dodano: 2013-02-28, 13:07 ]
i jeszcze żeby było jasne w CM1 czyli trumnie da sie spokojnie założyć większy zbiornik. trzeba tylko zawias klapy bagaznika wywalic i ten mechanizm co tam jest i wchodzi właśnie 52L (jak bym miał trumniaka już by tam taki siedział)
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#27
Napisano 13:14, 28.02.2013
[ Dodano: 2013-02-28, 13:15 ]
apropo rzeczy które w innych markach często po LPG padają, to jeszcze jak jest z kwestią sondy lambda i katalizatora w naszych Accordach VII ? też mocno na LPG trzymają ?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#28
Napisano 13:28, 28.02.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#29
Napisano 23:08, 28.02.2013
Przyjedziesz z jakąś niewielką usterką typu szarpanie i gadka od początku A potem niekumaci ludzie stwarzają takie opinie, że na gazie to trzeba częściej coś wymieniać niż tankować.
#30
Napisano 13:37, 18.03.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych