Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

[VII gen.] Problem z autoregulacja ksenonow


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:36, 20.10.2009

Takie styki jak kolega wyżej napisał to tutaj
http://www.tme.eu/pl...ategory=100370
Może i wtyczka będzie odpowiednia?
http://www.tme.eu/pl...ategory=100370

To są elementy wtyczek stosowanych w instalacjach LPG; Stag i Landi Renzo, wtryskiwaczach Valtek i Magic Jet.

Polecam TME. Trzeba założyć konto i można kupować. Przesyłka kurierska 10 albo 15zł. Jak kupowałem elementy wtyczek do kabelka LPG, to nie wysłali uszczelek. Myślałem, że zapomnieli. Dosłali potem, kilkanaście gumeczek kurier pół Polski wiózł. :mrgreen:

Do zobaczenia na trasie.


#17 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:35, 20.10.2009

Identycznej wtyczki nie ma. Podobna jest tego typu:
LINK
Moze mi sie uda jakos wyjac te piny i dolutowac same styki. Z dopasowaniem moze byc problem bo obudowa czujnika ma zintegrowana koncowke.

PS. Do TME to mam 20min rowerem ;-)

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:15, 16.02.2010

Witam, ja tekze mam problem z regulacja swiatel. Mi swieca caly czas w pozycji najnizszej, jakies 4 metry przed auto i bardzo mnie to denerwuje bo na autostradzie nic nie widac... Wymontowalem tylny czujnik ale niestety jest on strasznie zniszczony. Sciezki na plytce sa przetarte, 2 z 3 sprezynek sie rozlecialy a na dodatek jeden z pinow wtyczki byl tak skorodowant ze pop prostu sie urwal:((( Wie ktos jak mozna ustawic swiatla w pozycji wyzszej na jakis czas dopoki nie znajde jakiegos uzywanego czujnika?? Moze jakos popodlaczac kable do tej wtyczki??

#19 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:54, 18.02.2010

Pisalem o tym.
LINK
Musisz podlaczyc zwykly potencjometr np. 4,7kOhm. Wlaczyc swiatla na zaplonie, ustawic tak by swiecily odpowiednio, wylaczyc swiatla i zaplon. Nastepnie trzeba wyjac bezpiecznik od modulu regulacji (nr. 29 w skrzynce pod deska jesli sie nie myle) a dopiero pozniej wyjac potenjometr. Oczywiscie teraz bedziesz mial swiatla ustawione na sztywno, nie wolno ci podpiac z powrotem czujnika, wtyczka musi wisiec wiec ja czyms oslon.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l





IPB Skin By Virteq