XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
[VII gen.] Problem z autoregulacja ksenonow
#1
Napisano 16:26, 06.06.2009
Mam nastepujacy problem z ksenonami. Otoz od pewnego czasu autoregulacja dziala jak chce. Mozna wyroznic nastepujace tryby pracy:
1. dzialanie normalne, wysokosc odpowiednia, odpowiednia regulacja z obciazeniem
2. wlaczamy swiatla, ustawiaja sie dobrze po czym jedziemy i swiatla obnizaja sie na maksa
3. jak wyzej tylko zaczynaja rozswietlac niebo
W obu ostatnich dwoch przypadkach obciazenie nie pomaga. Tak jakby utknely w tej pozycji. Oczywiscie po wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu powracaja do prawidlowej pozycji. Raz w serwisie dokonywali tzw resetowania. Podpinali pod komputer i wlaczali/wylaczali swiatla 3 razy po czym swiatla zaczely jezdzic. Czy da sie to zrobic domowym sposobem?
Pozdrawiam
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#2
Napisano 18:08, 06.06.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#3
Napisano 00:05, 07.06.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#4
Napisano 08:00, 07.06.2009
a mojej H jest identycznie z tym ze ja pojechalem do ASO i wymienili silniczki na nowe
#5
Napisano 16:39, 07.06.2009
A moze mi ktos powiedziec jak sprawdzic recznie te czujniki? Da sie sprawdzic miernikiem? Ile ich jest? Dwa na tylnych wahaczach czy z przodu rowniez?
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#6
Napisano 17:27, 07.06.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#7
Napisano 12:13, 16.06.2009
#8
Napisano 21:31, 13.08.2009
Czujnik ma dwa wyjscia, to te dwie tasiemki na dole. Sa one polaczone ze sciezkami na zdejmowanej pokrywie a nastepnie polaczone ze stykami wtyczki poprzez trzy sprezynki (trzy bo wtyczka ma trzy koncowki ale dwie z nich sa zwarte). Wtedy sie polapalem, ze cos jest nie tak bo wczesniej wypadly mi tylko dwie sprezynki. Trzecia jest albo to co z niej zostalo. Syf tak sie zagniezdzil, ze sprezynki pordzewialy i ich wyjecie spowodowaly uszkodzenie (na zdjeciu z prawej, tylko jedna sprezynka jest w calosci). Poza tym w lewym otworze po lewej widac niezly zaschniety syf.
Widac ktos niezle dal ciala projektujac czujnik. Teraz czeka mnie kolejne czyszczenie (wd40 sie przyda), kupienie nowych sprezynek (mam nadzieje ze w elektrycznym cos takiego dostane) i wymiana gumowej uszczelki. Bedzie trzeba zamontowac grubsza i mocno dokrecic pokrywe. Mam nadzieje, ze to lepiej uszczelni czujnik.
A tak poza tym. Czy aby na pewno jest tylko jeden czujnik? W instrukcji serwisowej, schemat elektryczny - "Światła zewnętrzne (światła Stop), moduł sterujący regulacji reflektorów przednich, regulator reflektorów przednich" - znajduja sie dwa czujniki poziomowania.
Z tego wynika, ze sa dwa czujniki: z tylu i z przodu.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#9
Napisano 21:41, 13.08.2009
#10
Napisano 22:59, 19.08.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 22:07, 18.09.2009
Ponownie mam problem ze swiatlami. Tym razem na stale ugrzezly w pozycji minimalnej. Test czujnika wyeliminowal jego usterke. Rezystancje sa w porzadku. Problem musi lezec po stronie polaczenia z modulem badz w samymn module. I tu jest problem. Nie potrafie znalezc tego modulu. Prosilbym o pomoc w jego zlokalizowaniu. W manualu serwisowym jest nastepujaca informacja:
Modul ma znajdowac sie pod deska rozdzielcza z lewej strony. W manualu informacja odnosnie znalezienia modulu jest nastepujaca:
Test wejściowy modułu sterującego regulatora reflektorów
Z lampą HID
1. Wymontować dolną osłonę deski rozdzielczej.
2. Rozłączyć złączkę 14-stykową (A) od modułu sterującego (B).
Niestety w tym miejscu nie potrafie zlokalizowac modulu, nawet nie widze zadnej wiazki kabli, ktora by byla polaczona z podobna wtyczka. Czy ktos jest w stanie mi pomoc? Sprawdzenie rezystancji na wtyczce da informacje o ewentualnej przerwie w obwodzie modul <-> czujniki.
Ewentualnie jesli ktos moze powiedziec jak sterowac samym silnikiem. Wtyczka jest trzypinowa: zasilanie 12+, masa i sygnal. Sygnal ma sie zmieniac od ok. 2,7V do napiecia akumulatora. Im wyzsze tym lampa wyzej. Sprawdzilem jak jest u mnie, wynosi ono ok. 4,7V i nie zmienia sie ze zmiana rezystancji czujnika (a juz na chama podpialem zwykly potencjometr). Nie wiem tylko czy jako sygnal podaje sie napiecie stale czy moze PCM bo zauwazylem z manualu, ze jedna z usterek ukladu autopoziomowania jest usterka modulu ecm/pcm.
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
Pozdrawiam
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:09, 22.09.2009
#13
Napisano 09:06, 20.10.2009
Wtyczke rozebralem. Zdejmuje sie gorna oslonke, nastepnie wypina sie gumowe zatyczki na kazdym kablu i.. tu sie zacialem. Nie mam pojecia jak wyjac konektory. Czy ktos sie tym bawil?
Ewentualnie gdzie mozna taka wtyczke dostac?
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#14
Napisano 09:56, 20.10.2009
#15
Napisano 10:44, 20.10.2009
andref