Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Stożek vs filtr jakie odczucia

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#16 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:57, 18.02.2013

Simon14x, masz motor J30A1.
modyfikuj to o czym tu wyżej napisano,jak ci się chce ,poza tym już jest trochę tematów o modyfikacjach na forum.
Poszukaj na amerykańskich forach modyfikacji (jak kumasz język) i inspiracji bo wPL za bardzo nikt nie dłubie w tych silnikach.
www.v6performance.com
  • 0

#17 Simon14x

Simon14x
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:11, 19.02.2013

Dzieki.. :) poszukam poczytam (ang jest mi bliski), zobaczymy na co portwel pozwoli..
  • 0

#18 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:53, 19.02.2013

Wiedze ze mozna tu poradzic sie fachowej rady jesli chodzi o specyfike silnikow do zmian. Nie jestem zadnym mechanikiem (prawde mowiac jestem slaby z tej dziedziny.. ) nawet nie wiem jak fachowo nazywa sie jednostka silnika w moim aucie, a mianowidzie mam accorda VI coupe 3.0 V-tec 200KM 1999r. Wiem ze to dosyc duzo kucykow bo seryjne auto przy szybkim ruszaniu pali laczki przy zmianie biegu na 2. Ale czy ten silnik lubi zmiany? Co pocali byscie modyfikowac by zyskac kilka koni? :mrgreen:


Noż kuźwa ... następny. To nie temat o tym. Załóż sobie nowy i będziemy gadać.
  • 0

#19 Neski

Neski
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:161
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 20.02.2013

Primo jesli masz dolot ze zderzaka kup sobie hydroshild zeby nie zasal czasem wody bo wtedy po silniku . jesli chcesz zeby to cos dalo poza dzwiekiem to zmienia sie dolot CIA ze zderztaka i wymien sobie kolektor na 4-2-1 wstaw catconventer i do konca przelot i koncowy dwukomorowy da ci to po strojeniu gora 5 KM mowa tu o dolotach AEM , Fujita, K&N . po tych modach cos sie zmieni . wazne kazda ingerencja w motor czy dolot konczy sie strojeniem bo tak nic Ci to nie zmieni .
Dodam ze mozna tez zmienic mape paliwowa na kompie uruchomic shift light czyli zapala sie check podczas przyspieszania blisko odcinki i zmieniasz biego mozna tez uruchomic procedure startowa czyli wciskach pedal jak stoisz w podloge a obroty ida do 4 tys i odcina w momencie strzalu ze sprzegla leca dalej ale to takie bajery .
  • 0

#20 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:53, 12.03.2013

Witam,
Zastanawiam Się jakie rozwiązanie wybrać do swojego F18b2
Stożek czy wkładka, główną zmianą bedzie dzwięk, nie oczekuje jakiegoś szczególnego podniesienia mocy.
Wkładka + oryginalny airbox, trzeba jakos modyfikować dodatkowo(jakiej rury do puszki?)
Stożek dużo głośniejszy od tego zestawu wyżej??
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#21 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:10, 12.03.2013

Ja bym zostawił ori puszkę + ewentualnie dobry filtr. Montując stożek musiałbyś zadbać o dopływ zimnego powietrza. Wielu ludzi zapomina, że w oryginalnej puszcze jest taka klapka, która steruje dopływem powietrza z komory gdy silnik się nagrzewa, a potem ciągnie z okolic zderzaka. Stożek nie spełnia tych funkcji przez co będziesz jeździł albo na gorącym powietrzu, albo dłużej będzie Ci się nagrzewał. A bez stożka nie zaznasz jedynie ryczącego dźwięku, ale wszystko będzie odpowiednio sterowane.
  • 0

#22 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 14.03.2013

Moj obecny setup po wielu próbach przekładkach jest nastepujący : ori filtr (nowy z Hondy) - ori puszka nawiercone otwory w dolnej części- usuniety rezonator zamiast niego dopływ powietrza rurą z zaślepki halogenu. Efekt? dzwięk lepszy od serii ale co wazne auto jest dynamiczne, i zrywne. Na stożu jest niestety nie wiedząc czemu mułowate! dosłownie ! nie jest wogole zrywne, czuć znaczną róznice.

CAI jest lepsze powiadacie? chce przerobić dolot na CAI i spawdzić jak bedzie
  • 0

#23 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:56, 14.03.2013

A czy ktoś robił pomiar mocy i momentu po usunięciu rezonatora i zmianie samego dolotu?
Bo jeśli się poczyta czym jest rezonator i jaka jego rola to zaczynam mieć wątpliwości co do sensu takich manewrów. No chyba że chodzi o dźwięk.
  • 0

#24 honda2000

honda2000
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:sandomierz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:53, 16.03.2013

Ja u siebie w 2.3 mam stożek KN wraz z dolotem,zimne powietrze doprowadziłem ze zderzaka przez otwór gdzie była zamontowana puszka.
Brzmi super a i osiągi wydają się być lepsze.Kolega ma VII 2,4 ivtec 190kM i podczas ganiania z miejsca doszedł mnie dopiero przy 190:).i teraz pytanie czy dolot coś dał??? czy ivtec to padacha?chociaż patrząc na róznice momentów fabrycznych to prawie żadna.
  • 0

#25 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:30, 16.03.2013

Twoje 2,3 jeśli chodzi o moment ma go 206 przy 4700obr/min, a k24 ma ich 220 przy 4500, mimo wszystko trochę różnicy jest do tego o te 34 kuce więcej, teoretycznie nie powinieneś mieć polotu. k24 ma niby 7,9 do setki, a twój f23 ma 10,1(sedan) i 9,8(liftback)
nie wydaje mi się, żeby stożek aż tyle dał, raczej kierowca p.....a. zamieńcie się samochodami to się okaże
(oczywiście bez urazy)
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#26 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:14, 16.03.2013

Większość forumowych tunerów mierzy osiągi na dupo-hamowni i jak wg. nich jest to moc, to tak jest. :-P
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#27 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:01, 16.03.2013

no niby ja też mam stożek, ba i nawet moja "dupo-hamownia" odczuła niby jakąś zmianę w jeździe (niekoniecznie wzrost mocy),ale to niby, to takie na duże N. a na pewno nie na tyle, żebym objechał coś o tyle mocniejszego. troszku dziwne to dla mnie.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#28 honda2000

honda2000
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:sandomierz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 16.03.2013

Jezdziłe tamtym Accordem i wydaje się mi że ma dłużśze biegi no i 6,a u mnie trzeba troche powajchować no ale z miejsca szybciej się zbiera do 4 biegu potem mała róznica no i pózniej brakuje
  • 0

#29 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:49, 16.03.2013

skoro ma ich 6 to według mnie teoretycznie powinien mieć krótsze biegi, ale to tylko taka moja teoria

taką masz skrzynkę u siebie i przełożenia,
Kod skrzyni biegów: U2N4
przełożenie 1 biegu: 3,285
przełożenie 2 biegu: 1,807
przełożenie 3 biegu: 1,266
przełożenie 4 biegu: 0,933
przełożenie 5 biegu: 0,734
przełożenie biegu wstecznego: 3,000
przełożenie główne: 4,266

niestety nie mogę zlokalizować gdzie danych z k24
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#30 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:10, 17.03.2013

http://www.ehow.com/...sonator-do.html

dla dobra dyskusji polecam ten artykuł :idea:
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq