XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 23:57, 18.02.2013
modyfikuj to o czym tu wyżej napisano,jak ci się chce ,poza tym już jest trochę tematów o modyfikacjach na forum.
Poszukaj na amerykańskich forach modyfikacji (jak kumasz język) i inspiracji bo wPL za bardzo nikt nie dłubie w tych silnikach.
www.v6performance.com
#17
Napisano 00:11, 19.02.2013
#18
Napisano 16:53, 19.02.2013
Wiedze ze mozna tu poradzic sie fachowej rady jesli chodzi o specyfike silnikow do zmian. Nie jestem zadnym mechanikiem (prawde mowiac jestem slaby z tej dziedziny.. ) nawet nie wiem jak fachowo nazywa sie jednostka silnika w moim aucie, a mianowidzie mam accorda VI coupe 3.0 V-tec 200KM 1999r. Wiem ze to dosyc duzo kucykow bo seryjne auto przy szybkim ruszaniu pali laczki przy zmianie biegu na 2. Ale czy ten silnik lubi zmiany? Co pocali byscie modyfikowac by zyskac kilka koni?
Noż kuźwa ... następny. To nie temat o tym. Załóż sobie nowy i będziemy gadać.
#19
Napisano 19:53, 20.02.2013
Dodam ze mozna tez zmienic mape paliwowa na kompie uruchomic shift light czyli zapala sie check podczas przyspieszania blisko odcinki i zmieniasz biego mozna tez uruchomic procedure startowa czyli wciskach pedal jak stoisz w podloge a obroty ida do 4 tys i odcina w momencie strzalu ze sprzegla leca dalej ale to takie bajery .
#20
Napisano 19:53, 12.03.2013
Zastanawiam Się jakie rozwiązanie wybrać do swojego F18b2
Stożek czy wkładka, główną zmianą bedzie dzwięk, nie oczekuje jakiegoś szczególnego podniesienia mocy.
Wkładka + oryginalny airbox, trzeba jakos modyfikować dodatkowo(jakiej rury do puszki?)
Stożek dużo głośniejszy od tego zestawu wyżej??
#21
Napisano 23:10, 12.03.2013
#22
Napisano 22:50, 14.03.2013
CAI jest lepsze powiadacie? chce przerobić dolot na CAI i spawdzić jak bedzie
#23
Napisano 22:56, 14.03.2013
Bo jeśli się poczyta czym jest rezonator i jaka jego rola to zaczynam mieć wątpliwości co do sensu takich manewrów. No chyba że chodzi o dźwięk.
#24
Napisano 08:53, 16.03.2013
Brzmi super a i osiągi wydają się być lepsze.Kolega ma VII 2,4 ivtec 190kM i podczas ganiania z miejsca doszedł mnie dopiero przy 190:).i teraz pytanie czy dolot coś dał? czy ivtec to padacha?chociaż patrząc na róznice momentów fabrycznych to prawie żadna.
#25
Napisano 12:30, 16.03.2013
nie wydaje mi się, żeby stożek aż tyle dał, raczej kierowca p.....a. zamieńcie się samochodami to się okaże
(oczywiście bez urazy)
#26
Napisano 16:14, 16.03.2013
Do zobaczenia na trasie.
#27
Napisano 17:01, 16.03.2013
#28
Napisano 17:34, 16.03.2013
#29
Napisano 17:49, 16.03.2013
taką masz skrzynkę u siebie i przełożenia,
Kod skrzyni biegów: U2N4
przełożenie 1 biegu: 3,285
przełożenie 2 biegu: 1,807
przełożenie 3 biegu: 1,266
przełożenie 4 biegu: 0,933
przełożenie 5 biegu: 0,734
przełożenie biegu wstecznego: 3,000
przełożenie główne: 4,266
niestety nie mogę zlokalizować gdzie danych z k24
#30
Napisano 00:10, 17.03.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych