Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Stożek vs filtr jakie odczucia

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:20, 16.02.2013

Witam, jakis czas temu dostalem od Dziewczyny dolot OEM'a do mojego CG8, wcześniej jezdziłem na seryjnej puszcze z nawierconymi od dołu otworami, bez rezonatora i z doprowadzeniem powietrze ze zderzaka. Dziś zamontowałem owy Dolot ze Stożkiem i moje odczucia i porównania są następujące.

Wydaje mi się ze auto szybciej się wkręca ( tak do 3.5 tys.)
Bardziej słyszalny Vtec (Drze Ryja aż miło! ;) )

A teraz to co mnie najbardziej martwi:
Mimo to ze ma dolot, a na zewnątrz nie jest zbyt ciepło , mam wrażenie ze jest wolniejsza niż na puszce :(
na puszcze jak ciągnąłem pierwszy bieg ostro zmieniając na drugi szedl pisk z opon. tutaj tego nie ma :( jakby mniej zrywnie a bardziej plynnie to sie działo.

i teraz pytanie jakie są wasze odczucia po zamontowaniu stożka? nie ważne jaki silnik
  • 0

#2 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 01:58, 16.02.2013

Pewnie dopływ powietrza jest teraz przesadzony co pogorszyło osiągi, żeby to miało sens musisz dostroić kompa. I masz efekt placebo, że lepiej się wkręca, bo drze ryja ;)
  • 0

#3 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 16.02.2013

JAk Przesadzony? nie ma ze przesadzony. Nie oplaca mi sie tego stroić bo wiecej to bedzie kosztowalo niz efekt jaki to przyniesie zwłaszcza ze to raczej nie przetarty szlak. z Tym efektem placebo to bardzo możliwe, ale np. w kolegi civicu Vgen z B18 pod machą jak jeździl na 1/4 w dragu to demontowało się lampe i w jej miejscu wystawał stożek i samochód lepiej szedł, a tutaj kiszka.. chyba wróce do własnego patentu.

ALE Wpisujcie Jakie Macie odczucia! Więcej Więcej!
  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:37, 16.02.2013

Argosan, a czy zamontowałeś CAI czy SRI? Bo jeśli SRI - i nie masz dopuszczonego powietrza ze zderzaka (...czy też wytarganej lampy :lol: ) to efekt jest jaki jest, bo ciepło z komory wędruje na stożek.
Inna sprawa jest taka, że niektóre silniki lepiej reagują na stożki, inne gorzej. Silnika F18 i F20 w Accordach to bardzo mułowate jednostki, niestety... i oporne na wszelkie zmiany. Stąd stożkiem możesz więcej napsuć, niż poprawić - taka jest prawda. Profesjonalnie podchodząc do tematu i szukając koni - musisz samochód wystroić... Może jeździć lepiej lub gorzej po takich modach, ale strojenie jest konieczne, aby osiągnąć jakieś miarodajne efekty.
  • 0

#5 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 16.02.2013

Tarjei, napisalem w pierwszym poście ze mam dolocik ze zderzaka na stożek i po ostrej jezdzie otworzylem mache, ręka na stoga i...zimny. Wiedziałem ze jest mułowaty i te 136koni to tylko w katalogu ale kurcze bez przesady ! masakra :P no nic trzeba bedzie pojezdzic jeszcze jakis czas i kupić coś z dobrym mięsem pod machą hehe :D
  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:38, 16.02.2013

Albo montuj H serię :-) a ten dolot powietrza ze zderzaka myslalem że zdjales do stozka. Stąd pytanie :-)
  • 0

#7 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:19, 16.02.2013

Osobiście też szukałem sposobów na podniesienie mocy w swojej serii F20 i decyzja padła na bawełniany filtr K&N do oryginalnej puszki + zmiana kolektora dolotowego na większy z motylami z H23. Jeszcze nie zamontowałem dolotu, ale przynajmniej będę miał realne porównanie bo dźwięk się niewiele zmieni. Jak będą fundusze to się gdzieś po taniemu dostroi i zhamuje ;]
  • 0

#8 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:07, 16.02.2013

Takie zmiany dla mnie w ogóle są nieco śmieszne. Według mnie sprawa wygląda tak. Jeśli chciałeś mieć przez to więcej mocy -ZAPOMNIJ, jeśli chciałeś mnie fajny dźwięk - PROSZĘ BARDZO i właściwie na tym się kończy cały temat.
  • 0

#9 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 17.02.2013

od dawna wiem ze montaż stożka nie daje koników ale zawsze udawało mi się zamontowac to tak ze nie traciło się ich, ewentualnie auto robilo się bardziej Dynamiczne.
  • 0

#10 carlo

carlo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:milkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 17.02.2013

mam 2.0 155km chcialbym zrobic chip tunning jakies 20km wiecej czy ktos wie o jak to przelozy sie na spalanie bo teraz mi spala jakies 11litow pb95 jazda tylko miasto
  • 0
karol

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:23, 17.02.2013

mam 2.0 155km chcialbym zrobic chip tunning jakies 20km


1. Chip przy silniku NA to mit. Możesz co najwyżej wystroić na nowo komputer, ale to wydatek kilku tysięcy PLN. Nie wierz w bajki z allegro...
2. Silnik 2.0 w Twoim Acco to jednostka praktycznie nierozwojowa. Żeby osiągnąć +20KM, musiałbyś zrobić porządny układ dolotowy, wydechowy wraz z kolektorem + decatem i porządnie wystroić samochód (np. Hondatą). Policz sobie ile to pieniążków - gwarantuję Ci, ze to ostudzi Twój zapał :ok
3. To nie diesel, żeby "chipować" na większą moc, ale mniejsze spalanie...
4. Zalej porządnego paliwa zamiast tego 95...
  • 0

#12 carlo

carlo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:milkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 17.02.2013

ok dzieki a co do paliwa to zawsze tankuje na schellu a teraz mam nastepny problem z zaworem vtec w aso powiedzieli mi 320e szukam na necie ale niemoge nic znalezc czy mozna go jakos zregenerowac dzieki za pomoc
  • 0
karol

#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:58, 17.02.2013

carlo, to nie jest temat o zaworze VTEC :roll:
  • 0

#14 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 17.02.2013

[quote name="tarjei86"][quote] 4. Zalej porządnego paliwa zamiast tego 95...[/quote]

hehe to mi się podobało :D

Dziś troche pokombinowalem z dolotem i ustawiłem inaczej rure dolotową i podociskałem obejmy od dolotu i jest troche lepiej z dynamiką, zalałem Vpowera i jest git.
  • 0

#15 Simon14x

Simon14x
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 18.02.2013

Wiedze ze mozna tu poradzic sie fachowej rady jesli chodzi o specyfike silnikow do zmian. Nie jestem zadnym mechanikiem (prawde mowiac jestem slaby z tej dziedziny.. ) nawet nie wiem jak fachowo nazywa sie jednostka silnika w moim aucie, a mianowidzie mam accorda VI coupe 3.0 V-tec 200KM 1999r. Wiem ze to dosyc duzo kucykow bo seryjne auto przy szybkim ruszaniu pali laczki przy zmianie biegu na 2. Ale czy ten silnik lubi zmiany? Co pocali byscie modyfikowac by zyskac kilka koni? :mrgreen:
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq