Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zawieszenie akcesoryjne Showa vs Seria vs Eibach + amor


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#31 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:48, 20.02.2013

Sugerujesz, że namawiam kogoś do zakupu accesa, twierdząc, że jest to jedynie słuszne zawieszenie. Ja widzę w swojej wypowiedzi na poprzedniej stronie tylko porównanie z serią, bez ferowania wyroków co do jego wyższości nad resztą świata. Zaznaczyłem również, że koszt zakupu takiego zawieszenia to zupełnie inna historia i tego tematu w ogóle nie podjąłem. Zgodzę się natomiast, że zawieszenie o charakterystyce accesa powinno być seryjnie montowane w accordzie ale nie o tym traktuje ten temat. Pytanie było o porównanie poszczególnych zawiasów i takiego porównania pytającemu dostarczyłem w zakresie, w którym posiadałem wiedzę i doświadczenie.
Zanegowałeś, moje stwierdzenie o występowaniu sprężyn progresywnych w accesie, poprosiłem Cię o podstawę takiego stwierdzenia. Odpowiedziałeś autorytatywnie ale wymijająco. Jak się jednak okazało, sprężyny progresywne są w accesie i wybacz ale teorię o bagażniku uznałbym za satysfakcjonującą gdyby padła ze strony kogoś bliżej związanego z Showa, my natomiast na poziomie uzytkowników możemy sobie co najwyżej domniemywać co konstruktor miał na myśli. Sprężyna progresywan jest i to jest fakt, któremu zaprzeczyłeś. Tyle i nic ponad to.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#32 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:19, 20.02.2013

Panowie nie spinajcie się tak, bo nie ma o co :)
  • 0

#33 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:44, 20.02.2013

jednak z przodu masz nadal zwykla sprezyne ktora nie jest progresywna, m.in. dlatego przod stoi tak wysoko przy wiekszosci silnikow. a to przod prowadzi samochod zarowno w zakretach, hamowaniu jak i przyspieszaniu. tyl jedzie tak jak go przod nakieruje
  • 0

#34 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:13, 22.02.2013

jeszcze takie pytanko mam, czy nie bedzie problemow w 7-8 letnim aucie z odkrecaniem amortyzatorow? wszystko w accordach idzie gładko czy mogą być jakies problemy?
  • 0

#35 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:15, 22.02.2013

słyszałem, ze accessowa Showa jest teraz do dostania za 2200PLN w ASO. Czy ktoś mógłby taką informację sprawdzić?
  • 0

#36 jaca

jaca
  • Forumowicz
  • 976 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:19, 22.02.2013

Przedzwoń do ASO i zapytaj: http://honda.pl/pl/s...-dealera.html#6 - będziesz miał odp w 5 minut ;-)
  • 0

#37 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 22.02.2013

jeszcze takie pytanko mam, czy nie bedzie problemow w 7-8 letnim aucie z odkrecaniem amortyzatorow? wszystko w accordach idzie gładko czy mogą być jakies problemy?


Wiesz generalnie zależy wszystko od auta ale według mnie nie powinno być problemu. Często się spotykam z opinią, że w japończykach śruby w zawieszeniu to i po 15 latach można bez problemu wykręcić.
No ale tak jak pisałem, każdy przypadek jest inny. Na pewno masz sporą szansę, że będzie gładko wszystko szło ;-)
  • 0

#38 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:04, 22.02.2013

U mnie zawsze jak trzeba się dotknąć do zawieszenia to jakaś śruba się urwie lub trzeba ciąć palnikiem :roll: może tylko mój tak rdzewieje :-/
  • 0

#39 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:02, 22.02.2013

shine, dobrze że gwintu nie ukręciłeś siłaczu :-D
  • 0

#40 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:03, 22.02.2013

mlun, nie wiem kto Ci to opowiadal i o jakim aucie ale na pewno nie o acco VI i VIIgen;)

najgorzej ze srubami w widelkach z przodu i z tylu jest taka mala ktora trzyma blache od łącznika - ona czestu lubi sie urywać.
  • 0

#41 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 23.02.2013

Przecież nie napisałem, że w każdym.
  • 0

#42 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:44, 23.02.2013

mlun, to powiem Ci ze to kolejny mit. toyota, mitsu i honda maja tak samo. jest identycznie jak u niemieckiej konkurencji.
  • 0

#43 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 23.02.2013

No to Twoje zdanie :)
  • 0

#44 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:14, 23.02.2013

mysle ze kazdy kto cos robi przy samochodzie i nie jest w nim slepo zakochany tylko patrzy obiektywnie powie ze jest tak samo. rozwiazania, oraz uzyte sruby i rodzaje nasadek na pewna sa na plus w japoncach jednak cala reszta jest taka sama.

tak samo jak niektorzy pisza ze vw ma takie daremne hamulce a honda takie swietne, szkoda ze w jednym i drugim sa tej samej marki:)
  • 0

#45 Jaroo

Jaroo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 28.02.2013

To jest prawda ze w każdym aucie jakie by nie było śruby sie zapiekaja i co tylko.
Przykład robiłem w acco w zawieszeniu i palnikiem grzalem żeby odkręcić srube wahacza.
W focusie łączniki stabilizatora odkręcić bez cieciacia szlifierka jest praktycznie nie możliwe.
Robiłem sporo aut łącznie z ciezarowkami i w zawieszeniu palnik i szlifierka zawsze jest potrzebna.
  • 0
Koni Sport + Eibach Pro Kit




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq