Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zawieszenie akcesoryjne Showa vs Seria vs Eibach + amor


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#91 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:55, 27.11.2014

Wg mnie zawias z ATRa nie obniża auta - to kwestia starości/ubicia sprężyn. Mierzyłem różne setupy....i nigdy pomiary wysokości nie wychodziły identyczne ( tyle samo cm od rantu błotnika do środka koła) - max zorbieżność 1cm między róznymi kołami.

Amorki i springi są inne w zwykłym accordzie, inne w sporcie i inne w ATRe


  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#92 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:43, 27.11.2014

jak dla mnie duzo lepszym wyborem jest ISC niż tein. lepiej wykonany, więcej możliwości regulacji itp. nie przepłaciłbym już więcej za gnijące zielone amortyzatory które ksoztują prawie dwa razy więcej niż konkurencja.


  • 0

#93 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:58, 27.11.2014

Dokładnie. Ogromnym plusem ISC jest dość dobrze zaopatrzony dystrybutor i możliwość dokupienia w ludzkich pieniądzach poszczególnych części.


  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#94 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:34, 29.11.2014

jak ktos jeszcze szuka dobrego gwintu to jest hsd tylko ze te wychodza drozej jak ISC i pewnie duzo gorzej z czesciami... jednak sam gwint chyba jest nieco lepszy jednak nie jezdzilem na nim wiec sie nie wypowiem.


  • 0

#95 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:14, 29.11.2014

jak dla mnie duzo lepszym wyborem jest ISC niż tein. lepiej wykonany, więcej możliwości regulacji itp. nie przepłaciłbym już więcej za gnijące zielone amortyzatory które ksoztują prawie dwa razy więcej niż konkurencja.

 

Mówiłem CI ze ISC robi robote, chetnie drugi raz kupiłbym ten zawias


  • 0

#96 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:13, 30.11.2014

ja dzis zamowilem:D jak zaloze to dam znac... sprezyny wzialem 10/10


  • 0

#97 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:05, 26.10.2015

odgrzeje kotleta...

 

z racji, że jeszcze nie mam nr seryjnych, podpowie ktoś czy to jest zawias akcesoryjny Showa??

 

3_zpsjy1mplmr.jpg

 

2_zpsls7gflo4.jpg

1_zpsqygaw5l5.jpgmam możliwość kupna takowego po znikomym przebiegu..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#98 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 22:59, 26.10.2015

Wyglada na zestaw showa access, poznasz po tylnych sprezynach progresywnych. Seryjne zawieszenie ma zwykle sprezyny  ;)


Tak wyglada zwykle zawieszenie:

20150220_192012_zpsolkqbgwb.jpg


Użytkownik jacob101 edytował ten post 22:52, 26.10.2015

  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#99 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:02, 26.10.2015

jakbyś miał chwilkę to odczytałbyś mi nr amorków z tyłu, ewentualnie jakieś foto ??


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#100 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 23:05, 26.10.2015

Co mam wyslalem na PW.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#101 Sir-Shrek

Sir-Shrek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:HB
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 01.11.2015

I udało się może ustalić nr akcesoryjnego zawieszenia?


  • 0

#102 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:53, 02.11.2015

przeciez te sprezyny na tylnych amortyzatorach to eibach, przednie ciezko powiedziec.


  • 0

#103 GuardianAngel

GuardianAngel
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Skąd:Piaseczno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 13.01.2016

Panowie macie jakieś doświadczenia z gwintem KW V1? Wiem, że nie ma regulacji twardości, tylko wysokość. Cxy to twarde zawieszenie? Jak z trwałością tego zawiasu?
Zdr!
  • 0

Czarna VII CL9 2.4 EXE by GuardianAngel

http://www.accordklu...-guardianangel/


#104 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:21, 11.04.2016

Nie chce zakładać nowego wiec napisze tutaj.

 

Ktoś coś słyszał o sprężynach  VOGTLAND  do VII gen, jak to się na aucie sprawuje, zda opinie ?


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#105 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:02, 21.05.2017

Panowie, trochę odkopię temat.. Chodzi mi po głowie w końcu obniżenie zawieszenia w moim CL9, i tak się zastanawiam (pomijając kwestie samych sprężyn, gwintu..itp), czy kupując w Hondzie zawieszenie access Showa też trzeba stosować cambery? Z tego co wiem wahacze były montowane takie same niezależnie od typu zawieszenia i skoro Showa obniża o ca.20mm to dlaczego Honda dopuszczała wartość kąta pochylenia który był w takim setupie? Te 10mm niżej (Eibach) ma aż takie znaczenie? A może przy zawieszeniu access górny wahacz był jednak dłuższy?

 

Druga sprawa...wie ktoś może czy same sprężyny od Showy da się zamontować na takiej samej zasadzie jak Eibacha?


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq