Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chłodnica płynu wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#46 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:48, 19.08.2014

magiel i po spuszczeniu litra nie zgrzyta...


  • 0

#47 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:19, 24.08.2014

Koledzy, jaka temperatura robocza płynu wspomagania ?


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#48 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:39, 24.08.2014

Podobno ok 60-70 stopni ma. Czarnota jak sprawa chłodnicy? Zarobiłeś końcówki czy tak zacisnołeś zwykłą odciętą końcówkę rurki?
  • 0

#49 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:30, 24.08.2014

Boguś dzięki, kupiłem miedzianą rurkę na ten najdłuższy odcinek - 234cm- zarobili mi na miejscu na końcówkach ale bez ogranicznika na naciąg rurki gumowej. Teraz pytałem się o temperaturę, bo muszę dobrać farbki do temp. roboczej. No i przygotowuję się psychicznie do gięcia - chcę to zrobić w pierwszym podejściu :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#50 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:21, 24.08.2014

Ja tam gdzie mialem zrobić rurki miedziane nie zrobiłem bo takich rozmiarów nie zarabiają :-( muszę znaleźć coś w okolicy bo auto już tydzień uziemione :-(
  • 0

#51 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:39, 24.08.2014

Ja tam gdzie mialem zrobić rurki miedziane nie zrobiłem bo takich rozmiarów nie zarabiają :-( muszę znaleźć coś w okolicy bo auto już tydzień uziemione :-(

Czemu uziemione? Zaślep w cholerę tę chłodnicę i masz z głowy. Mam tak od ponad roku i wszystko śmiga. Zresztą po którymś releasie wogóle przestała Honda stosować te chłodniczki....


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#52 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:26, 24.08.2014

Chyba będzie trzeba tak zrobić :-P
  • 0

#53 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:11, 25.08.2014

Chyba, że driftujesz albo w inny sposób katujesz układ kierowniczy. W cywilnym uzytkowaniu to ta chłodnica dla mnie jest przerostem formy nad treścią :-)


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#54 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 04:52, 26.08.2014

Fabryka dała, to trzeba odtworzyć, takie jest moje skromne zdanie :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#55 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 08:14, 26.08.2014

Wreszcie uporałem się z wyginaniem rurki wg oryginału, sadzę, że wyszło nieźle.

Poniżej przypasowana nówka miedziana, powyżej stara w kawałkach, śrubki na uchwytach - nierdzewka

a33dc65347ed60admed.jpg

 

Poniżej idealne spasowanie do rurki gumowej, biegnącej już do zbiorniczka

d3fc1e4703e29a3cmed.jpg


Użytkownik Czarnota edytował ten post 08:17, 26.08.2014

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#56 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 09:50, 26.08.2014

@Czarnota, czym/jak zrobiles to spasowanie = wybrzuszenie koncowki rurki miedzianej?

ladnie wyglada, tak powinno byc. :-)

 

cytat @pegal: "...chlodnica dla mnie jest przerostem formy nad trescia :-)"

moje zdanie do tego: znowu madrala, wie lepiej od Hondy = producenta! :-(

nikt nie instaluje czesci, ktore nie sa potrzebne ze wzgledu na koszta produkcji.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 10:04, 26.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#57 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:37, 26.08.2014

Kardynał, zakucie końcówek rurki zrobili mi w firmie WP w Pruszkowie wraz z zakupem materiału


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#58 andrzejmm

andrzejmm
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:15, 26.08.2014

Prawie wszyscy w VI mamy problem tej chłodniczki, może gdzieś dałoby radę zrobić jakiś taki zakup grupowy u fachowca na tzw. zamówienie.

 

Czarnota jak wyginałeś tę rurkę miedzianą. Ręcznie z wypełnieniem w środku, czy miałeś jakąś giętarkę?


Użytkownik andrzejmm edytował ten post 15:16, 26.08.2014

  • 0

#59 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 15:46, 26.08.2014

Rurka wyginana na rurze przymocowanej do stołu, solidne imadło, miarka. Do tego wzór chłodniczki i najważniejsze czyli moje sprawne jeszcze ręce, kiepski wzrok, dużo wyobraźni i morze cierpliwości. Bez piasku, przy tych kątach można wygiąć prawie bez spłaszczenia.

Zakup grupowy byłby chyba możliwy ale przy dużej ilości, Bez kopyta, zakuwarki i paru innych czynników nie obyłoby się


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#60 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:21, 26.08.2014

dobra robota

ja bym jak giął to w bardziej fikuśny kształt typu +10pkt do lansu :cwaniak:

http://img14.allegro...6/51/4462565180


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq