Użytkownik Boguś edytował ten post 11:56, 14.08.2014
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Chłodnica płynu wspomagania
#31
Napisano 11:52, 14.08.2014
#32
Napisano 12:00, 14.08.2014
mam kolegę co ma Rke i ma całkiem ją wywaloną i zamiast chłodnicy ma bajpasa do połączenia rurek. ponad rok lata już w ten sposób i nie grzeje się płyn. nic nie cieknie nie poci się...
a w VII genie chłodniczka płynu to 60 cm rurki w U zagięte..
bez potrzeby jest takie wielkie coś wsadzane do VI gena
Boguś pamiętaj że najważniejsze są końcówki zeby mieć na wzór
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#33
Napisano 12:08, 14.08.2014
#34
Napisano 12:34, 14.08.2014
W którym miejscu najrozsądniej rozłączyć rurki do spuszczenia płynu wspomagania ?
U mnie w okolicy za mb rurki fi 10mm + dorobienie końcówek z obu stron poważna firma chce 22,00 PLN brutto, bez gięcia - trzeba już samemu. Kawałki krótsze niż 1mb liczone są jak za 1mb
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#35
Napisano 12:36, 14.08.2014
w najniższym punkcie czyli na sankach. najepiej podnieść cały przód (oba koła) jeden rozczepia przewód i trzyma we wiaderku a drugi kręci kierą żeby zlać płyn z całego układu.. jak tylko rozłączysz wąż to spłynie max 1/3 płynu
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#36
Napisano 13:07, 14.08.2014
OK, dzięki Wolek. Autko już jest na kołkach, zardzewiałe cybanty spryskane odrdzewiaczem. Po odkręceniu włożę rurkę do pojemnika, zabezpieczę przed wypadnięciem i będę kręcił kierą, bo jestem sam.
Z wyliczeń wynika. że materiał z zarobieniem będzie kosztował jakieś 90 zeta.
Nad dokładnym odwzorowaniem części bezpośrednio przed chłodnicą klimy jeszcze się zastanowię, jak zacznę samemu wyginać - nigdy tego jeszcze nie robiłem
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#37
Napisano 21:47, 14.08.2014
Płyn wspomagania spuszczony - wyszło ok. 0,5ltr
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#38
Napisano 08:11, 19.08.2014
czy może mi ktoś powiedzieć jaka jest średnica wewnętrzna przewodu powrotnego do zbiorniczka wspomagania? (łączącego zbiorniczek wspomagania z chłodnicą wspomagania?
www.mkmlawyers.pl
#39
Napisano 09:44, 19.08.2014
Zigi, średnica wewnętrzna przewodu metalowego fi 8,0mm, średnica wewnętrzna przewodu gumowego fi 10,0mm
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#40
Napisano 10:14, 19.08.2014
#41
Napisano 10:24, 19.08.2014
Odpiąłem rurkę metalową od rurki gumowej w dolnym prawym rogu chłodnicy klimy oraz przy zbiorniczku, tak, że mogłem wyjąć całą rurkę metalową sprzed chłodnicy klimy, obroty na maxa kierą też były, więcej nie chciało
Użytkownik Czarnota edytował ten post 10:26, 19.08.2014
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#42
Napisano 10:31, 19.08.2014
#43
Napisano 13:55, 19.08.2014
Ja nie odpalałem silnika, pewnie dlatego tak mało wypłynęło. Moim celem nie była wymiana płynu tylko wymiana przerdzewiałej rurki
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#44
Napisano 15:10, 19.08.2014
#45
Napisano 21:17, 19.08.2014
Nie wysysałem płynu ze zbiorniczka, sam sobie spłynął cwaniaczek. Rurki do magla nie odłączałem w zbiorniczku. Kierą kręciłem bardzo spokojnie, magiel po spuście 0,5ltr nie zgrzyta
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych