Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chłodnica płynu wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#16 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:06, 10.09.2013

Ja swoją chłodnicę wyczyściłem porządnie papierem ściernym, w miejscach gdzie nie było już zupełnie dojścia do rdzy to zostawiłem. Potem porządnie odtłuściłem rozpuszczalnikiem i pomalowałem dokładnie i grubo jakąś farbą antykorozyjną pędzelkiem. Wszystko bez zdejmowania zderzaka jakąś godzinkę mi zajęło. Zdecydowanie polecam wyłożyć wszystko w środku gazetą bo mi się sporo pochlapało :mrgreen:
  • 0

#17 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:09, 10.09.2013

adr2000 może uruchomisz jakieś grupowe zamówienie jak masz już szablon w desce ?
  • 0

#18 adr2000

adr2000
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:podkarpacie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:44, 11.09.2013

adr2000 może uruchomisz jakieś grupowe zamówienie jak masz już szablon w desce ?


szablon już dawno poszedł z dymem :-P

jak ktoś chce zrobić z miedzi to niech wyciaągnie stara obrysuje i wiertarką wywierci szablon 10 min roboty.

ladny szablon by wyszedł na stołowej wiertarce mój wyszedł trochę koślawy.
  • 0

#19 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:03, 29.12.2013

moja prośba

może mi ktoś podać wewnętrzną średnicę zaznaczonych na zielono przewodów?

wymieniam chłodnicę płynu wspomagania na inną....żeberkową PWR i muszę kupić właściwe końcówki do zarobienia własnie pod przewód..... o średnicy tego zaznaczonego.....

ewentualnie wystarczy mi znajomość średnicy króćców zbiorniczka płynu układu wspomagania wychodzących na obieg chłodnicy płynu


Dołączona grafika

ewentualnie jeżeli kupie zaznaczone przewody :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#20 H4RRy

H4RRy
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CR-V RE5
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:38, 29.12.2013

A co myślicie o tym, żeby pomalować ten przewód hammeritem srebrnym :mrgreen:


Sam Hammerite nic nie pomoże - wiem bo już tak malowałem. Wystarczyło na jakieś półtora roku po czym zaczęło wyłazić brązowe zło - chłodnicę mam póki co jeszcze całą więc została ponownie dokładnie oczyszczona, odtłuszczona benzyną ekstrakcyjną, na to poszedł podkład reaktywny i następnie warstwa farby.

Jak narazie jest dobrze, ale w razie awarii patent z rurką miedzianą wydaje się najrozsądniejszy.


@Zigi jak już zakupisz końcówki to podaj w temacie jakie są niezbędne, jakieś przykładowe foto i koszt.
  • 0

#21 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:01, 08.05.2014

Witam,

Odgrzewamy temat z Radek0684. Już mu podziękowałem za radę. Mam pytanko, czy ktoś może otworzył grupowe zamówienie na chłodnicę płynu wspomagania robioną z miedzi ?. Mam ten sam problem co wy. W swojej musiałem odciąć najbardziej skorodowany -przeciekający-kawałek i zastąpiłem go zbrojonym przewodem gumowym na cybanty. Działa nie do końca dobrze, bo poci się pod cybantami. Zaznaczam, że dolewałem oryginalny płyn Hondy i innego nie biorę p[od uwagę, przy ewentualnej wymianie na miedź.

Pzdr


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#22 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:27, 08.05.2014

raczej nigdy tu na forum nie było zamówienia grupowego na takie przewody. Jak widać tutaj jedni dorabiają na własna rękę, inni zaślepiają.


  • 0

#23 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:43, 08.05.2014

Tak jak Pyra mówi albo zaślep, albo jeśli masz odrobinę zdolności manualnych i chęci, to kup miedź o odpowiedniej średnicy i powyginaj. Na koniec pomaluj (zabezpiecz) i gitarka :)


  • 0

#24 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 18:55, 08.05.2014

Zdolności manualnych mi nie brakuje, gorzej z chęciami robienia samemu ale chyba będę robił. A, że diabeł tkwi w szczegółach powiedzcie dokładnie jak zarabiać końcówki i czy jest duży problem z połączeniem do instalacji przy tak dużym skorodowaniu.

Pzdr


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#25 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:20, 12.08.2014

Odświeżam kotleta ;-)

Jak połączyć miedź z gumowymi wężami? Opaski zaciskowe na śrubę wystarczą czy zarobiliście jakieś końcówki. Jak tak to jakie?

Pozdrawiam ;-)
  • 0

#26 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:07, 13.08.2014

Z racji tego, że zdemontowałem kawałek przodu i mam doskonały dostęp do między innymi chłodniczki płynu wspomagania, to mogę powiedzieć, iż wymiana jej na miedzianą nie będzie nastręczała większych trudności. Nie ma specjalnych zarobień na końcówkach, rurka z obu stron wchodzi na wężyki gumowe za pomocą ala cybantów, tych oryginalnych. Trzeba kupić rurkę miedzianą odpowiedniej średnicy, nasypać piasku do środka i wygiąć wg oryginalnego kształtu. Pytanie, czy wyginać tylko dla siebie, czy może ktoś pisze się na zamówienie. Wtedy zrobię kopyto, jak ktoś wcześniej (ale potem spalił :) ).


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#27 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:35, 14.08.2014

A ile by u Ciebie kosztowala, bo nie wiem czy sam robić?
  • 0

#28 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:57, 14.08.2014

Czarnota ja jeszcze muszę wymienić ten krótki kawałek co leży na sankach po stronie kierowcy ;-)
  • 0

#29 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:31, 14.08.2014

Więc po dokładnych oględzinach na żywo i schematu oprócz tej głównej części, co jest przed chłodnicą klimy są jeszcze dodatkowo dwa krótkie kawałki. Ten co pisze Boguś i kawałek ok. 30cm łączący się z rurką gumową, która biegnie już do kolumny kierownicy, wszystko łączone na oryginalne cybanty. U mnie te kawałki też zaatakowała ruda. Całość w mb wychodzi ok. 3m rurki o średnicy oryginalnej 10mm.

Podzwonię dzisiaj do specjalistów w okolicy i będę miał rozeznanie o kosztach netto.


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#30 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:34, 14.08.2014

nie trzeba jej wyginać jak oryginał można zrobić pałąk w kształcie U i starczy...


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq