Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czasami zapala się kontrolka ABS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:22, 26.03.2014

bo elm-327 nie połączy się z ABS'em... pewnie pada ci czujnik i pewnie tylne koło


  • 0

#17 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:22, 26.03.2014

Otóż to, ELM jest do "silnika" tylko i wyłącznie.

Albo odżałujesz i podjedziesz do kogoś na kompa zczytać błąd, ale jak pisze wolek zakupisz czujnika na oba tylne koła, bo w 90% przypadków, to właśnie one szaleją. Generalnie prawie, że na jedno wyjdzie.


  • 0

#18 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:12, 26.03.2014

 exyte profil nie uzupełnimy. Spinacz w dłoń zrób zworkę jak na rysunku poniżej np: http://www.accordklu...ikabsvsa/page-5
  • 0

#19 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 26.03.2014

Ja czyściłem ząbki.Zworka, jak wyżej, będziesz miał które koło.Jeśli dobrze sobie przypominam to po zdjęciu koła odkręcałem czujnik abs od spodu, czyściłem i mierzyłem go przy okazji no i te ząbki(nie było ich praktycznie widać od brudu).Może być jeszcze luźna lub zabrudzona kostka, ale znając prawo Murphy'ego to pada czujnik.


Użytkownik korba415 edytował ten post 00:04, 27.03.2014

  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#20 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:07, 27.03.2014

Panowie, diagnostyka spinaczem to podstawa jak się nie ma sprzętu do odczytu abs...


  • 0

#21 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:54, 27.03.2014

Mea culpa - zapomniałem, że samodiagnostyką można też inne układy ciągle sprawdzać :u


  • 0

#22 Kamillos

Kamillos
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 07.04.2014

U mnie podobny problem z zapalającą się kontrolką ABS w CC7 rozwiązał się dość banalnie - kończące się klocki hamulcowe na przodzie "pyliły" na czujnik ABS-u ;-) Wymiana klocków i czyszczenie obu czujników na przodzie rozwiązały problem :-)


  • 0

#23 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:33, 14.06.2014

Od ABS idzie osobna złączka z tego co wiem

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#24 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:39, 15.06.2014

Udało mi się odczytać błędy.

 

Check Engine: 45

 

ABS: CHYBA 61, filmik:

 

 

Proszę o pomoc w rozkodowaniu...

Według mnie Check podaje błąd:

15 - abs, prawe tylne koło

61 - sonda lambda


  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#25 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:15, 18.06.2014

a płynu macie ? ;-)


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#26 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:09, 21.06.2014

nie mylić systemów jak kontrolka ABS mruga błedy dotyczą  hamulców , nie silnika szyb elektryki , a jak mruga kontrolka check engin to błędy dotyczą  silnika -a i tak większoś mówi że jak się pali kontrolka check engin CE ro sonda , sonda.

błąd CE 45 to skłąd mieszanki paliwowo powietrznej przeważnie wyskakuje na źle ustawionym LPG. 
ABS 61 niskie napięcie podczas rozruchu błąd jest bo jest...
Wszystkie te błędy opisywane na forum xrazy


  • 0

#27 istein

istein
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 04.07.2014

Hej.

 

Mam dokładnie te same objawy. Kontrolka ABS się zapala zupełnie losowo, ostatnio świeci coraz częściej jeśli nie prawie-ciągle. Niekoniecznie gaśnie po ponownym zapłonie. Podpiąłem ELM327 i w trzech różnych programach odczytanie błędów nic nie pokazuje - co mnie dość mocno zdziwiło. 

 

Ktoś miał podobnie i może mi powiedzieć czy to czujnik? Bo słyszałem też, że pompa ABS tak może wariować? Czy to w ogóle jest opcja?

 

Mam VII-gena.

 

Pozdrawiam.

 

Nie wiem jak w VII generacji

ale w VI w ESMie jest wyraznie zaznaczone ABS - No DTC (No Diagnostic Trouble Code) także pozostaje tylko lampka ABS i sposób który opisuje kolega Muzyczka. Sam mam teraz problem z ABS-em bo pali mi się cały czas kiedy to wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie przedniego górnego wahacza. Ciekaw jestem czy coś wykaże :)


Użytkownik istein edytował ten post 09:11, 04.07.2014

  • 0

#28 Lektor

Lektor
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Huta Złomy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:i LS
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 31.07.2014

Podłączę się do tematu, bo nigdzie nie mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytania, a mianowicie:
1. kupiłem używaną pompę abs, moja Honda to Accord V gen 94r, teraz pytanie jak to wymienić, czy spuszczać cały płyn z układu hamulcowego czy tylko z pompy abs?
2. jak wygląda odpowietrzanie układu ham. z abs w tej Hondzie?


  • 0

#29 wolgadriver

wolgadriver
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Łochów/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 12.08.2014

Witam.

Czy pomoże mi ktoś w odczytaniu błędów? Ponizej filmik
https://www.youtube....eature=youtu.be


  • 0

#30 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:39, 13.08.2014

Cztery kody:
11-13-54-61
  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq