Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#61 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:36, 20.03.2014

filmik nie działa ....


  • 0

#62 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:36, 20.03.2014

działa film


  • 0

#63 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:51, 21.03.2014

Błędy które odczytałem 15,16,61,65,86,91 - i proponuję zacząć od usunięcia błedu 15 - czyli cośsię dzieje z prawym tylnik czujnikiem. Zmierzyć go czy elektrycznie ma taką samą rezystancję jak pozostałe , jeśli nie do wymiany. Zamienik na alegro około 60 zł i działa .

DTC 12, 14, 16, 18:
  Czujnik koła (zakłócenia elektryczne/okresowe przerwy w obwodzie)

 

DTC 11, 13, 15, 17:   Czujnik koła (przerwa/zwarcie do masy/zwarcie z zasilaniem)

 

DTC        11,12 (Prawy przedni)      13,14 (Lewy przedni) 15,16 (Prawy tylny)     17,18 (Lewy tylny) \

 

DTC 61, 62:   Wysokie/niskie napięcie
 

DTC 65 - nie znalazłem

 

DTC 86:   Komunikacja F-CAN Usuwanie usterek wg DTC: 91

 

DTC 91:   Działanie VSA

 

 


  • 0

#64 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:04, 21.03.2014

Muzyczka,

 

dziękuje za rozszyfrowanie błędów. Wychodzi na to że nie potrzebnie wymieniłem czujnik ABS lewy tył.


  • 0

#65 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:10, 13.04.2014

uszkodzony był 2 czujnik, już wszystko jest tak jak powinno


  • 0

#66 Agerak

Agerak
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 15.04.2014

Witam, chciałbym podłączyć się pod temat i poprosić o pomoc w zidentyfikowaniu konkretnych błędów : 

13

14

61

86 - tu mam zagwozdkę bo z tego co widziałem niby maks powinno być 84 ale jestem pewien ze jest 6 mignięć :

Mam Hanię oddać do mechanika i chciałbym mu trochę życie ułatwić dając jakieś wskazówki na co ma zwrócić uwagę najbardziej. 

https://www.dropbox....15-15-36-32.mp4


  • 0

#67 Muniek

Muniek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:50, 15.04.2014

13 - czujnik koła przerwa/zwarcie do masy/zwarcie z zasilaniem (lewy przedni)

14 - czujnik koła zakłócenia elektryczne/okresowe przerwy w obwodzie (lewy przedni)

61 - wysokie niskie napięcie

86 - komunikacja F-CAN (błąd dot. VSA)


  • 0

#68 Agerak

Agerak
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 15.04.2014

13 - czujnik koła przerwa/zwarcie do masy/zwarcie z zasilaniem (lewy przedni)

14 - czujnik koła zakłócenia elektryczne/okresowe przerwy w obwodzie (lewy przedni)

61 - wysokie niskie napięcie

86 - komunikacja F-CAN (błąd dot. VSA)

Dziękuje własnie zobaczyłem w wyższych odpowiedziach, a teraz po ludzku co będzie do wymiany ? :P  Bo domyślam się że lewy przedni czujnik, ale o co chodzi z dwoma ostatnimi błędami ?


Użytkownik Agerak edytował ten post 20:27, 15.04.2014

  • 0

#69 Muniek

Muniek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:31, 15.04.2014

Czy obecnie świecą Ci się te kontrolki? Pytam bo miałem ten sam problem około miesiąc temu. Raz się zapalały raz gasły aby w końcu zgasnąć na dobre i już co najmniej miesiąc się nie świecą. Moje błędy to 61 i 15 (czujnik prawy tył). Czytałem, że czasami winne są kostki połączeniowe. Kostki są koloru pomarańczowego, przednie pod maską koło mocowania amortyzatorów, tylne w nadkolach, widać je po zdjęciu kół. W Twoim przypadku problem stanowi czujnik abs przedni lewy. Na początek przeczyść kostkę połączeniową. Błąd 61 nic groźnego może być wywołany właśnie brakiem styku w kostce. Może być, że czujnik do wymiany. Błąd 86 - niestety jeszcze tego nie przerabiałem nie pomogę. 


  • 0

#70 Agerak

Agerak
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 15.04.2014

Czy obecnie świecą Ci się te kontrolki? Pytam bo miałem ten sam problem około miesiąc temu. Raz się zapalały raz gasły aby w końcu zgasnąć na dobre i już co najmniej miesiąc się nie świecą. Moje błędy to 61 i 15 (czujnik prawy tył). Czytałem, że czasami winne są kostki połączeniowe. Kostki są koloru pomarańczowego, przednie pod maską koło mocowania amortyzatorów, tylne w nadkolach, widać je po zdjęciu kół. W Twoim przypadku problem stanowi czujnik abs przedni lewy. Na początek przeczyść kostkę połączeniową. Błąd 61 nic groźnego może być wywołany właśnie brakiem styku w kostce. Może być, że czujnik do wymiany. Błąd 86 - niestety jeszcze tego nie przerabiałem nie pomogę. 

Hania niedawno kupiona, wiem ze miała robiony lewy przód własnie, a informacja wyświetla się od kupna. Mój mechanik generalnie sprawdzał kostki i mówił że ok no ale zobaczymy co z tego wyniknie. W każdym bądź razie wiem gdzie szukać a to już lepsze niż sprawdzać wszystkie czujniki po kolei :)

Dzięki za informacje


  • 0

#71 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 21.04.2014

Witam!Trzy kontrolki,test spinaczem i problem z odczytniem bledow.Prosze o pomoc! Link


  • 0

#72 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:48, 21.04.2014

Witam!Trzy kontrolki,test spinaczem i problem z odczytniem bledow.Prosze o pomoc! Link

Na moje oko 15,16,61,86. Wychodzi, ze prawy tyl.


  • 0

#73 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 21.04.2014

Nie dawno wymienialem lozysko prawy tyl.Czy jest mozliwosc ze mechanik uszkodzil czujnik abs?


  • 0

#74 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:42, 21.04.2014

Zawsze jest taka mozliwosc. Tym bardziej jesli bledy zaczely wyskakiwac po wymianie lozyska. Przeczytaj caly temat, wszystko tu masz opisane. Wiecej nie bede sie wypowiadal bo jestem posiadaczem troszke starszego modelu i moze to nawet lepiej bo mniej elektroniki ;) Powodzenia! :)


  • 0

#75 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 21.04.2014

Dziekuje za pomoc.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq